ایمن سازی 32 کیلومتر حاشیه جاده های پلدختر

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پلدختر گفت: 32 کیلومتر از حاشیه جاده های این شهرستان سال جاری برای عبور و مرور مناسب خودروها ایمن سازی شده است.

ایمن سازی 32 کیلومتر حاشیه جاده های پلدختر

به گزارش خبرنگاران لرستان: روح اله شریف زاده اضافه کرد: بعلاوه برطرف آبشستگی حاشیه راه محورهای اصلی و فرعی به اندازه پنج هزار و 400 مترمکعب، لکه گیری و چاله گیری آسفالت محورهای اصلی به میزان 48 تن و شستشوی تابلو و علائم ایمنی به طول 71 کیلومتر از دیگر عملکردهای شاخص این اداره در امسال به تعداد می رود.

وی توضیح داد: تابلوها و علائم ایمنی نقش مهمی در کاهش سوانح دارند به همین علت

امسال 133 عدد تابلو و علائم به روزرسانی و 143 عدد از تابلوهای آسیب دیده هم ساماندهی و جایگزین شده است.

شریف زاده توضیح داد: امسال نصب 14 عدد تابلو و علائم نو، جمع آوری 32عدد تابلوهای غیرمجاز و محکم کاری پایه گاردریل ها به منظور استحکام بیشتر به تعداد 180 شاخه در راستای ایمن سازی محورهای شهرستان پلدختر انجام شد.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه بازگشایی دهانه پل های محورهای اصلی و روستایی از مهمترین اقدامات در پیشگیری از آبگرفتگی در فصل بارش به تعداد می رود از ابتدای امسال، دهانه 38 پل بازگشایی و پاکسازی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پلدختر بیان نمود: محورهای روستایی و آماده سازی 6 کیلومتر راه روستایی در منطقه ها واشیان، کمچه کله و خرسدر کاکامراد بهسازی شده اند و روکش آسفالت 10 کیلومتر راه روستایی هم در دستورکار واقع شده است.

شریف زاده گفت: در زمینه حفظ حریم راه، از ابتدای امسال تا به امروز 17 مورد اخطار به متجاوزان داده شده است، 290 دستگاه ناوگان باری، کنترل و 16 دستگاه متخلف شناسایی و به کمیسیون های مربوطه معرفی شده اند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1855

به "ایمن سازی 32 کیلومتر حاشیه جاده های پلدختر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایمن سازی 32 کیلومتر حاشیه جاده های پلدختر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید