بازدید فرهادی زاد از اردوی تیم های ملی تکواندو و پاراتکواندو بانوان

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم های ملی تکواندو و پاراتکواندو بانوان بازدید کرد.

بازدید فرهادی زاد از اردوی تیم های ملی تکواندو و پاراتکواندو بانوان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مهین فرهادی زاد معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان عصر امروز (دوشنبه - 20 اردیبهشت ماه) در فدراسیون تکواندو حضور پیدا کرد و به همراه سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون و زهرا سروی نایب رئیس بانوان از تمرینات تیم ملی تکواندو و پاراتکواندو بازدید و با کادرفنی تیم های ملی به گفت و گو پرداخت.

در ابتدای این ملاقات سروی ضمن ارائه گزارش از فرایند آماده سازی تیم های ملی گفت: دو تیم تکواندو و پاراتکواندو با توجه به تمرینات سخت، زحمات اساتید و امکاناتی که برای دختران بدون هیچ تفاوتی با مردان مهیا شده در شرایط خوبی به سر می برند و ان شاءالله قرار است در مسابقات کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک و قهرمانی آسیا شرکت نموده و افتخارآفرینی نمایند.

در ادامه پولادگر ضمن خوش آمدگویی به معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: حضور شما مایه دلگرمی ما و تکواندوکاران است. بچه ها در آستانه یک رویداد عظیم هستند و هفته آینده راهی رقابت های کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک می شوند. به همه این نفرات امیدوار هستم و ان شاءالله مزد زحمات خود را با کسب 4 سهمیه بگیرند و پیروزیت های آنها تداوم داشته باشد.

وی اضافه کرد: بعد از این رقابت ها، مسابقلت قهرمانی آسیا را در پیش داریم که هر دو رویداد سنگین و عظیمی است. من به این نفرات امیدوار هستم و ان شاءالله نمایندگان شایسته ای در رویدادهای آینده باشند.

فرهادی زاد نیز گفت: از شما ورزشکاران و مربیان تشکر می کنم که در این ایام سخت کرونا با تمام وجود کوشش می کنید. از خانم سروی هم که با جان و دل کار می نمایند و با تمام وجود از حقوق شما دفاع می نمایند، متشکرم.

وی اضافه کرد: تکواندو بانوان مدیون پولادگر است؛ حمایت های بی دریغ، ایجاد همدلی و هم فکری ایشان نقش مهم و عظیمی در افتخارآفرینی های دختران تکواندو دارد.

فرهادی زاد خاطر نشان کرد: ورزش قهرمانی الگویی است تا ورزش همگانی توسعه پیدا کند و شما قهرمانان نقش به سزایی در این موضوع دارید. امیدوارم شما ورزشکاران عزیز در مسابقات کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک و قهرمانی آسیا پیروز باشید؛ کوشش خود را نموده اید و ما قدردان شما هستیم. امیدوارم هرچه خیر هست برای شما که الگوی جوانان هستید اتفاق بیفتد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1769

به "بازدید فرهادی زاد از اردوی تیم های ملی تکواندو و پاراتکواندو بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید فرهادی زاد از اردوی تیم های ملی تکواندو و پاراتکواندو بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید