بخش خصوصی 1850 میلیارد در گردشگری بوشهر سرمایه گذاری می نماید

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، ایرنا/ براساس آخرین گزارش های بدست رسیده، بخش خصوصی 1850 میلیارد در گردشگری بوشهر سرمایه گذاری می نماید.

بخش خصوصی 1850 میلیارد در گردشگری بوشهر سرمایه گذاری می نماید

محمد حسین ارسطوزاده، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته بخش زیادی از سرمایه گذاری و ظرفیت های ایجاد شده در بخش زیرساخت های گردشگری استان بوشهر سال جاری و سال آینده مورد بهره برداری قرار می گیرند.

وی اظهار کرد: با این مقدار سرمایه گذاری 80 درصد به ظرفیت اقامتگاهی استان بوشهر افزوده می گردد.

ارسطو زاده بیان نمود: با بهره برداری از این پروژه ها، ظرفیت اقامتی استان بوشهر از سه هزار و 700 تخت به 6هزار و 100 تخت افزایش می یابد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر افزود: با توجه به قابلیت های گردشگری این استان و استقبال گردشگران بویژه در نیمه دوم سال هنوز هم ظرفیت های ایجاد شده جوابگوی احتیاج گردشگران نیست.

ارسطو زاده اظهار کرد: با توجه به تسهیلات ارائه شده انتظار می رود سرمایه گذاران بیشتری در استان بوشهر در بخش تقویت زیرساخت های گردشگری ورود نمایند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به سرانجام سال و شروع تعطیلات نوروزی گفت: هرچند برنامه ریزی برای انجام سفرهای نوروزی منوط به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است اما با توجه به بهبود نسبی شرایط انتظار می رود بعد از 2 سال نوروز خوبی در پیش داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر افزود: برهمین اساس با توجه به اینکه گردشگری یک امر فرابخشی است کوشش می گردد با استفاده از توان همه دستگاه ها، نهادهای دولتی، بخش خصوصی و انجمن های مردم نهاد شرایط لازم برای حضور مسافران در این استان فراهم گردد.

وی گفت: بطور یقین حضور گردشگران باعث شور و نشاط اجتماعی و برکات مالی زیادی برای این استان و بویژه بخش گردشگری که 2 سال در رنج، غذاب و مضیقه قرار داشته اند، دارد.

ارسطو زاده اظهار کرد: تدوین و طراحی رویدادها و برنامه های فرهنگی در قالب معرفی میراث ناملموس استان بوشهر با حضور گروه های فرهنگی و بومی در قالب جشنواره های غذا، موسیقی آیینی و هفته های فرهنگی برای نوزوز سال جاری تعریف شده است.

منبع: همگردی
انتشار: 4 اسفند 1400 بروزرسانی: 4 اسفند 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2087

به "بخش خصوصی 1850 میلیارد در گردشگری بوشهر سرمایه گذاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش خصوصی 1850 میلیارد در گردشگری بوشهر سرمایه گذاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید