برای شکست ذوب آهن برنامه داریم

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، خبرنگاران/اصفهان سرمربی تیم والیبال زنان باریج اسانس گفت: باتوجه به دوبازی که با ذوب آهن داشتیم و سابقه بازی برخی از بازیکنان تیم در ذوب آهن، شناخت نسبتا خوبی از این تیم داریم، برای شکست این تیم و رسیدن به فینال برنامه داریم.

برای شکست ذوب آهن برنامه داریم

فاطمه شعبان خمسه، در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص بازی تیمش در پلی آف لیگ برتر مقابل ذوب آهن اصفهان، اظهار کرد: مرحله پلی آف، مرحله بسیار حساسی است که برای تیم ها معین کننده خواهد بود. خوشبختانه تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته ایم. دومرتبه در دور مقدماتی با ذوب آهن بازی کرده ایم که در دور برگشت در خانه پیروز به شکست 3 برصفر آنها شدیم. تمام برنامه ریزی ما براین است که بتوانیم در بازی اول مرحله پلی آف، امتیاز کامل این بازی را به نام خود کنیم.

وی در خصوص سابقه بازی برخی از بازیکنان باریج اسانس در تیم ذوب آهن و کمک به شناخت بیشتر از این تیم، گفت: هرچقدر شناخت از تیم ها بیشتر باشد، می توانیم برنامه ریزی بهتری داشته باشیم. اوایل فصل شناخت کافی از تیم ها نداشتیم، چرا که بازی های تدارکاتی هم انجام نمی دهیم.

سرمربی تیم والیبال زنان باریج اسانس اضافه کرد: نکته مهم دیگر این است که متاسفانه تمام تیم ها در طول فصل همکاری لازم را ندارند و فیلم مسابقات را در اختیار یکدیگر قرار نمی دهند که بتوانیم آنالیز خوبی از تیم ها پیدا کنیم، اما امیدوارم که در فصل آینده این اتفاق به خوبی انجام شود.

وی ادامه داد: بازیکنانی که فصل گذشته در ذوب آهن بازی می کردند شناخت بیشتری از ذوب آهن دارند. در دو بازی که انجام دادیم شناخت نسبتا خوبی از حریف قدرتمند خود پیدا کردیم و توانستیم تمرینات خوبی را براساس آن طراحی کنیم.

خمسه با بیان اینکه فکر می کنم از همان ابتدای لیگ چهره چهار تیم مرحله پلی آف معین بود، بیان کرد: سایپا دو دوره قهرمانی در کارنامه خود دارد و تیم خوبی است و بازیکنان با تجربه ای دارد که چند سال است در کنار هم بازی می کنند و هماهنگی خوبی دارند. ذوب آهن نیز از تیم های با تجربه ای است که بازیکنان آن ها نیز هماهنگی بسیار خوبی به دلیل سال ها در کنار هم بودن دارند و همیشه یک پای فینال بودند. پیکان نیز تیم خوبی است که نسبت به سال های قبل متفاوت شده، مربی جوانی گرفته که سابقه ملی پوشی دارد و والیبال را به خوبی می فهمد. فکر می کنم چهار تیم این مرحله در یک سطح بازی می کنند و پلی آف خوبی داریم که تیم ها از بازیکنان حرفه ای سود می برند.

سرمربی تیم والیبال زنان باریج اسانس در ارتباط با برگزاری متمرکز بازی ها در تهران و استفاده از ویدئو چک، اظهار کرد: استفاده از ویدئو چک یک امتیاز مثبت است. با احترامی که برای داوران قائل هستم، اما از ابتدای شروع لیگ این مشکل را داشتیم، به هرحال اشتباهاتی پیش آمد که معین کننده هم بودند، به ویژه در شرایط حساس. برگزاری متمرکز و استفاده از ویدئو چک می تواند به تیم ها کمک کند و باعث کاهش خطای داوری شود تا معین کننده نتایج نباشد.

خمسه با بیان اینکه تیمش در شرایط نسبتا خوبی به سر می برد، گفت: مصدومیت خاصی نداریم ، البته که مصدومیت جزئی از ورزش حرفه ای است که سعی می کنیم آن را مدیریت کنیم تا در آمادگی باشیم، اما اکنون شرایط نسبتا خوبی داریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2145

به "برای شکست ذوب آهن برنامه داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای شکست ذوب آهن برنامه داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید