برگزاری نمایشگاه های مشترک بین اصفهان و گوانجو چین

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، به گزارش خبرنگاران، لی شو لان، عصر چهارشنبه طی سفری به اصفهان در دیدار با هیئت تجاری و مالی اصفهان گفت: آماده توسعه روابط مالی و تجاری بین گوانجو و اصفهان در زمینه های مختلف هستیم.

برگزاری نمایشگاه های مشترک بین اصفهان و گوانجو چین

با تور گوانجو یه جذابترین شهر چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چینی که در یکجا جمع شده اند.

وی هدف از سفر خود به اصفهان را ارزیابی فرصت های تجاری و سرمایه گذاری این شهر برشمرد و اضافه نمود: تفاهم نامه همکاری بین اتاق بازرگانی گوانجو و اتاق بازرگانی ایران منعقد شده است.

مشاور عالی اتاق بازرگانی گوانجوچین توضیح داد: گوانجو آماده امضای تفاهم نامه با اتاق بازرگانی اصفهان در زمینه تبادل هیئت های تجاری و برگزاری نمایشگاه های مشترک است.

لی شو لان توضیح داد: هر شهر یا استان در چین دارای یک اتاق بازرگانی است که فعالیت های مالی آن منطقه را سازمان دهی نموده و از هر فرصتی برای معرفی تولیدات و ارایه خدمات اعضا استفاده می نماید.

انتظار سرمایه گذاری چینی ها در صنعت توریسم اصفهان

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این جلسه گفت: اصفهان یک شهر تاریخی و توریستی است و چینی ها می توانند در صنعت توریسم این شهر سرمایه گذاری نمایند.

قاسم علی جباری خواهان سرمایه گذاری شرکت های چینی در ایران به ویژه در استان اصفهان شد و اضافه نمود: ایران به طور عمده از چین خرید می نماید اما این کشور در ایران سرمایه گذاری قابل توجهی انجام نداده است.

وی ادامه داد: استان اصفهان دارای واحدهای صنعتی و معدنی بسیار بزرگ و توانمندی است که شرکت های چینی می توانند فعالیت مشترک در قالب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در شرکت های اصفهانی داشته باشند.

جباری توضیح داد: چینی ها نباید بازار ایران را بازار فروش کالا و خدمات ببینند و باید در این بازار سرمایه گذاری نمایند تا روابط مالی و تجاری دو کشور به صورت متوازن افزایش یابد.

پرواز مستقیم اصفهان و گوانجو راه اندازی گردد

ریس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق اصفهان توضیح داد: بسیاری از چینی های هر ساله به صورت توریستی از اصفهان بازدید می نمایند که این موضوع زمینه مناسبی برای ساخت هتل و مدیریت آن بر اساس استانداردهای چین در اصفهان فراهم می نماید.

جباری از همکاری گسترده شرکت های استان اصفهان با گوانجو چین اطلاع داد و گفت: پرواز مستقیم اصفهان - گوانجو می تواند به عنوان نقطه آغاز مجدد تعاملات تجاری و مالی بین این دو شهر باشد.

وی برداشتن تحریم های مالی را عامل موثر در توسعه همکاری های مالی اصفهان و چین دانست و گفت: ایجاد روابط بین بانک های اصفهان و چین به عنوان مهمترین عامل تبادلات تجاری است که به زودی برقرار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 334

به "برگزاری نمایشگاه های مشترک بین اصفهان و گوانجو چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نمایشگاه های مشترک بین اصفهان و گوانجو چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید