بوئینگ 30 هواپیما به شرکت آسمان فروخت

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، فروش هواپیماهای بوئینگ به شرکت آسمان ایران

سمیر بلیامانی مدیر فروش منطقه خاورمیانه، روسیه و آسیای مرکزی در بعد از ظهر روز شنبه بیانه ای صادر کرد و در آن خرید 30 فروند هواپیمای بوئینگ 737 مکس در تهران را تایید کرد. با جزییات این خبر همراه خبرنگاران باشید:

بوئینگ 30 هواپیما به شرکت آسمان فروخت

طبق اعلامیه شرکت بوئینگ، این شرکت بزرگ هواپیمایی در روز 10 ژوئن 2017، در قراردادی، 60 هواپیمای این شرکت را به شرکت هواپیمایی آسمان ایران فروخت و امضای آن را قطعی کرد و هواپیماهای مکس این شرکت را به ایران عرضه کرد.

هواپیماهای مکس، در دسته هواپیماهای بدنه باریک و ساخت بوئینگ هستند و قرار است در ناوگان تازه شرکت آسمان استفاده شوند. تعداد 30 عدد از این هواپیماها طبق قراردادی به شرکت آسمان ایران فروش رفته است که البته تکمیل آن نیار به تاییدیه دولت آمریکا دارد.

قرار داد بین دو شرکت بوئینگ و آسمان، عصر روز شنبه در تهران و در حضور آقای ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آقای عابدزاده رییس سازمان هواپیمایی کشوری امضا شد و آقای علایی، مدیر عامل شرکت آسمان و جیمز لارسن، نماینده فروش شرکت بوئینگ در خاورمیانه، این قرار داد را امضا کردند.

بعد از سرانجام امضای این قرار داد، شرکت بوئینگ بیانه ای رسمی صادر کرد و در آن فروش 30+30 (در مجموع 60) هواپیمای بویینگ را به تهران بیان کرد. ارزش این هواپیماها 3 میلیارد دلار است.

منبع: الی گشت
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2105

به "بوئینگ 30 هواپیما به شرکت آسمان فروخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوئینگ 30 هواپیما به شرکت آسمان فروخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید