بیانیه AFC در حمایت از برگزاری جام جهانی 2022 در قطر

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، بالاترین نهاد فوتبالی آسیا بار دیگر حمایت خود را از اینکه جام جهانی 2022 به میربانی قطر برگزار گردد، اعلام نمود.

بیانیه AFC در حمایت از برگزاری جام جهانی 2022 در قطر

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتشار بیانیه ای در سایت رسمی خود، نتیجه گیری اش را از گزارشی که فدراسیون دنیای فوتبال (فیفا) در زمینه فرایند اعطای میزبانی جام دنیای 2022 منتشر نموده است، اظهار داشت.

در بیانیه AFC آمده است: در این رابطه، حالا کنفدراسیون فوتبال آسیا مشتاق به ادامه کار آماده سازی تا رسیدن به جام دنیای 2022 است، مسابقاتی که تنها مربوط به قطر نمی گردد و متعلق به فوتبال سراسر آسیاست. AFC به حمایت خود در جریان این فرایند ادامه خواهد داد که منجر به جام دنیای تاریخی در سال 2022، اولین جام دنیای در خارومیانه و دنیا عرب خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، پس از اینکه روزنامه آلمانی بیلد اظهار داشت به گزارش 403 صفحه ای و کامل مایکل گارسیا، محقق وقت کمیته اخلاق فیفا پیش از اینکه از سمت خود در فدراسیون دنیای فوتبال استعفا کند، دسترسی پیدا نموده است، فیفا به منظور شفاف سازی گزارش کامل گارسیا را در سایت رسمی خود در سه بخش منتشر کرد.

پیش از این جزئیات مختصری از این گزارش در سال 2014 منتشر شده بود که در همان زمان جنجال بسیاری به پا کرد، گزارشی که مربوط به اتهام فساد در فرایند مناقصه و اعطای میزبانی جام های دنیای 2018 و 2022 بود.

کمیته عالی تحویل و میراث قطر هم با انتشار بیانیه ای اظهار داشت: با وجود اینکه ما روی زمان انتشار این گزارش بحث داریم، اما از انتشار گزارش گارسیا استقبال می کنیم. ما بر این باوریم که وسعت همکاری ما با این تحقیق و نتیجه آن، اثباتی بر درستی ما در جریان واگذاری امتیاز میزبانی جام دنیای 2022 است.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 940

به "بیانیه AFC در حمایت از برگزاری جام جهانی 2022 در قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه AFC در حمایت از برگزاری جام جهانی 2022 در قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید