ترفندهای بهتر دیده شدن سرویس بهداشتی کوچک

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، در معماری سنتی, سرویس های بهداشتی یکی از محقرترین مکان ها در ساختمان محسوب میشدند اما با طراحی مدرن و ایده پردازی های جدید توسط معماران توجه بسیاری به این مکان معطوف شده است. اهمیت طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی کمتر از دیگر فضاهای خانه نمیباشد و با به کارگیری تجهیزات مناسب میتوان آن را به فضایی مدرن تبدیل نمود. امروزه اکثر آپارتمان ها و منازل مسکونی با متراژ پایین ساخته میشوند و سرویس بهداشتی آنها نیز از فضای محدودی برخودار است. بهترین راه حل برای بزرگ نمایی و مدرنیته کردن سرویس بهداشتی استفاده از مصالح و عناصر مناسب و متنوع میباشد. با به کارگیری ترفندهای جدید میتوان سرویس های بهداشتی را به محیطی شیک و تمیز با فضایی بزرگ تبدیل نمود.

ترفندهای بهتر دیده شدن سرویس بهداشتی کوچک

برای زیباسازی و بزرگ نما دادن سرویس بهداشتی باید از کاشی و سرامیک همرنگ و متناسب با روشویی و توالت فرنگی استفاده کرد. اصولا استفاده از کاشی های رنگ روشن یا کرمی فضا را بزرگتر نشان میدهند. اگر کاشی هایی که برای دیوار انتخاب شده اند دارای خطوط افقی باشند گام موثری در جهت بزرگنمایی این مکان برداشته شده است.

استفاده از آینه از دیگر ترفندهای بزرگ تر جلوه دادن سرویس بهداشتی ست. سعی کنید آینه بالای روشویی را تا حد ممکن بزرگ انتخاب کنید زیرا انعکاس نور و تصویر در آینه باعث میشود فضا بازتر و دلگشاتر به چشم بیاید.

توالت فرنگی و سینک روشویی پایه دار اغلب بزرگ هستند و فضای زیادی را اشغال میکنند, بنابراین میتوان از تجهیزات شناوری که احتیاج به فضای محدود دارند استفاده نمود.

نورپردازی در فضاهای کوچک تاثیر زیادی در بزرگ جلوه دادن آن فضاها دارد. با استفاده از نورپردازی هم میتوان فضا را زیباتر کرد و هم نمای آن را بزرگتر نشان داد.

در طراحی سرویس بهداشتی سعی کنید روشویی هایی را انتخاب کنید که داری طبقه و قفسه باشند. در فضاهای کوچک با استفاده از تجهیزات قفسه دار میتوان کمبود فضا را مدیریت نمود.

منبع: ساختمانچی
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 656

به "ترفندهای بهتر دیده شدن سرویس بهداشتی کوچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترفندهای بهتر دیده شدن سرویس بهداشتی کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید