ترفندهای رزرو هتل ، 10 ترفند امتیازی برای رزرو مقرون به صرفه ترین هتل

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، هتل ها در سفرهای سنتی اغلب کلاسیک ، دنج و گران هستند . خوشبختانه، راه های زیادی برای کسب امتیازی خوب در هتل ها برای سفر بعدی شما وجود دارد. امروز من به بعضی از هتل های مورد علاقه ام و هدایت ترفند های رزرو هتل برای صرفه جویی در وقت و میزان زیادی از پول شما می پردازم. با یک فنجان چای و اتصال به اینترنت خوب، این ترفندهای رزرو هتل سفر را باید در راه خود ، به یاد داشته باشید.

ترفندهای رزرو هتل ، 10 ترفند امتیازی برای رزرو مقرون به صرفه ترین هتل

از Kayak قیمت بگیرید

Kayak اجازه می دهد تا شما برای اطلاع قیمت هتل های خاص و یا تاریخ های مورد علاقه خود ثبت نام کنید، به طوری که زمانی که قیمت کاهش می یابد، شما با اطلاع رسانی فوری ایمیل دریافت کنید که این از اولین ترفندهای رزرو هتل است.

اتاق هایی که مسافران دیگر نخواسته اند را بگیرید

چندین سایت پس از تأخیر لغو، فهرست اتاق های هتل را می دهند،که به شما این امکان را می دهد تا اتاق هایی با قیمت کمترانتخاب کنید. شرایط اجاره کردن و لغو کردن را برای معامله آنالیز کنید.

کوپن هتل را در معاملات آنالیز کنید

اگر Groupon در حال حاضر دوست شما نیست، باید با آن آشنا شوید. سایت های کوپن مانند Groupon یا Living Social را برای معاملات هتل آنالیز کنید. به خصوص اگر سبک شما کمی بالاتر از مقدماتی است.

برای اجاره اتاق های هتل از خطوط هوایی بهره ببرید

نه، هواپیمایی فقط به پرواز توجه ندارند. هنگام تهیه رزرو بعدی از پاداش های هواپیمایی خود بهره ببرید و از ترفندهای رزرو هتل ساده نگذرید.

برای اجاره اتاق های هتل از امتیاز کارت اعتباری بهره ببرید

بسیاری از کارت های اعتباری، امتیاز جایزه های بزرگ را فقط برای ثبت نام یا صرف میزان معینی از پول در یک دوره زمانی معین (مانند Chase Sapphire Preferred) ارائه می دهند. آیا می دانستید این امتیازها برای اجاره اتاق های هتل استفاده می شوند؟ قبل از سفر بعدی، با بانک خود تماس بگیرید تا ببینید با کدام کارت های اعتباری میتوانید بالاترین امتیاز را بدست آورید.

برای تخفیف های اعضا ثبت نام کنید

با پیوستن به سازمان های مسافرتی می توانید تخفیف های عضویت خود را دریافت کنید. برای هتل (و ماشین!) معاملات AAA را امتحان کنید و با کارت شناسایی دانش آموز بین المللی (ISIC) (اگر شما زیر 35 سال سن داشته باشید) برای صرفه جویی در اقامت در سراسر دنیا خرید کنید.

معاملات لحظه آخری را قیمت بگیرید

برای هتل های فوق العاده ، لحظه آخری جستجو کنید. اگر چه معاملات مانند این می تواند پول شما را (تا 60٪ تخفیف) ذخیره کند. اما تضمین نمی کند اگر صبر کنید ، اتاقی که شما احتیاج دارید تا آخرین لحظه موجود باشد! اگر میخواهید ریسک کنید، آن را امتحان کنید.

برای معامله لحظه آخری Tonight Hotel را بیشتر آنالیز کنید

Hotel Tonight برنامه ای است که به شما اجازه می دهد آخرین لحظه ، اتاق های هتل را با قیمت های شگفت انگیز رزرو کنید.

نظرات ارسال شده در خصوص هتل را در Yonderbound مرور کنید

نظر وبلاگ نویس سفر مورد نظر نیست. مسافران می توانند برای ثبت نظر در خصوص اقامت در Yonderbound یا هر سایت مرتبط دیگری اقدام نمایند،(فکر کنید مشاور سفر هستید). تفاوت این است که با Yonderbound، زمانی که کسی در خصوص یکی از داستان های سفر خود در یک هتل می نویسد شما پس از خواندن آن ، 70 درصد سود می کنید. بنابراین تجارب سفر خود را صادقانه با دیگران تقسیم می کنید - برنده شوید!

درخواست برای معامله

قبل از رزرو آنلاین، با ایمیل هتل (یا فرد مستقیم اگر شما می توانید نام او را پیدا کنید) تماس بگیرید و به سادگی (با صدای شیوای خود) هر گونه پیشنهادی را که آنها می توانند به شما ارائه نمایند را بپرسید. حداقل، آنها همان معاملات ویژه ای را که شما آنلاین می بینید تکرار می نمایند. در برترین حالت، آنها ممکن است به شما یک اتاق رایگان با امکانات یا تخفیف خورده را پیشنهاد نمایند. اگر بخواهید اقامت طولانی تر بیشتر از (یک هفته) را برنامه ریزی کنید، هتل ها اغلب مشتاق به ارائه پیشنهاد برای اقامت طولانی تر هستند. پرسیدن هیچوقت ضرر ندارد. چگونه می توانید در پیدا کردن برترین معامله هتل امتیاز دهید؟ با گذاشتن نظران در پایین همین بخش به ما اطلاع دهید.

منبع: همگردی
انتشار: 14 دی 1401 بروزرسانی: 14 دی 1401 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2306

به "ترفندهای رزرو هتل ، 10 ترفند امتیازی برای رزرو مقرون به صرفه ترین هتل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترفندهای رزرو هتل ، 10 ترفند امتیازی برای رزرو مقرون به صرفه ترین هتل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید