معرفی هتل 4 ستاره فلامینگو در پنانگ مالزی

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، هتل فلامینگو بای د بیچ پنانگ Flamingo Hotel

تجربه یک ساحل شیک برای زندگی با تراس های خصوصی رو به اقیانوس و جزیره های فوق العاده را در هتل فلامینگو پنانگ داشته باشید. این هتل 4 ستاره، دسترسی آسانی به دینی های پنانگ دارد. هتل فلامینگو بای د بیچ پنانگ در منطقه تانجونگ بونگاه و در روبروی ساحل زیبای پریستین قرار گرفته است. در ادامه مطلب، خدمات رفاهی، تفریحی، انواع اتاق ها و فاصله هتل تا جاذبه های پنانگ رابررسی می کنیم. با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل فلامینگو بای د بیچ پنانگ Flamingo Hotel را با هم مرور کنیم.

معرفی هتل 4 ستاره فلامینگو در پنانگ مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

خدمات رفاهی هتل فلامینگو بای د بیچ پنانگ

ترانسفر فرودگاهی به همراه خدمات تاکسی در اختیار شما مهمانان قرار می گیرد. . کارکنان هتل به زبان های مالایی و انگلیسی صحبت می نمایند. ورود به هتل فلامینگو بای د بیچ پنانگ، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید و میز پذیرش به صورت شبانه روزی جوابگوی شما خواهد بود.

یادتان باشد که ورود حیوانات به این هتل ممنوع است در حالی که هتل ماشین کرایه ای در اختیارتان قرار می دهد البته باید گواهینامه بین المللی داشته باشید. خدمات نگهبانی، تبدیل ارز، انبار چمدان و میز پذیرش شبانه روزی از خدمات پذیرش هتل می باشد. خدمات خشکشویی، اتوشویی و اتوکشی با پرداخت هزینه ای جداگانه در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

اگر برای سفر های کاری به پنانگ سفر می کنید، خدمات مرکز تجاری، به همراه امکانات اتاق های ملاقات و فکس و فتوکپی با هزینه ای جداگانه در اختیارتان قرار خواهد گرفت. افراد ناتوان و کم توان امکانات ویژه خود را مانند ویلچر دارند. اتاق هایی نیز به افراد غیرسیگاری اختصاص داده شده است. خدمات اتاق و خدمات نگهداری از بچه ها و مغازه هایی در هتل از دیگر امکانات رفاهی می باشد.

امکانات تفریحی هتل فلامینگو بای د بیچ پنانگ

هتل فلامینگو بای د بیچ پنانگ، دارای امکانات تفریحی فراوانی مانند استخر شنایی در فضای باز با جکوزی و حمام آبگرم است. گاهی در باغ قدم بزنید و بعد از آن به کافی شاپ هتل رفته و قهوه خوشمزه ای را سفارش دهید. فضای بازی و استخری برای بچه های که با خانواده به این شهر سفر نموده اند در نظر گرفته شده است. از میز تور هتل، تور های گردشی در شهر و اطراف را بخواهید. خیاط خانه و داروخانه از مزیت های این هتل 4 ستاره است. اگر می خواهید به سراغ ورزش های آبی بروید این هتل، همه نوع تفریح آبی را برایتان از قایق و کانو سواری گرفته تا جت اسکی فراهم می نماید.

صبحانه به صورت بوفه و با تنوع غذاهای بین المللی و آسیایی هر روز سرو می گردد و یک ایستگاه املت هم در رستوران هتل در دسترس است. سالن مهمانی هتل هم، سرگرمی های زنده و نوشیدنی های سبک ارائه می دهد .

امکانات اتاق های هتل

تمام 280 اتاق های تهویه مطبوع با مبلمان مدرن تیره چوبی، دارای پنجره های کشویی وسیعی است که به تراس خصوصی باز می گردد. تراس ها رو به ساحل زیبای پنانگ و اقیانوس باز می شوند. اتاق ها برای راحتی بیشتر شما با یخچال و کتری برقی مجهز شده اند. روزنامه، میز مطالعه، تلفن، تلویزیون صفحه تخت، میز کار، بطری آب معدنی رایگان، امکانات قهوه فوری و صندوق امانات در اتاق مهیا است. تجهیزاتی مانند تهویه مطبوع، دوش، حوله ها ، سشوار، وسایل بهداشتی- آرایشی رایگان و دمپایی در حمام ها راحتی را، برای شما به ارمغان می آورد. فضای نشیمن و یک فضای مجزا برای استراحت در اتاق ها در نظر گرفته شده است. اینترنت وای فای در تمام اتاق ها در دسترستان است.

برای رزرو اتاق در هتل فلامینگو بای د بیچ پنانگ، یا دیدن عکس های بیشتر از این هتل، سری به قسمت رزرو هتل پنانگ در سایت خبرنگاران بزنید.

  • انواع اتاق های هتل

  • سوئیت با 2 اتاق خواب: با مساحت 102 مترمربع است که نمایی رو به اقیانوس و یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره دارد.
  • اتاق دولوکس با نمای رو به تپه: با مساحت 26.01 مترمربع است که نمایی رو به کوهستان و یک تخت دو نفره کینگ یا دو تخت یک نفره دارد.
  • سوئیت با 3 اتاق خواب: با مساحت 125 مترمربع است که نمایی رو به اقیانوس و یک تخت دو نفره کینگ و دو تخت یک نفره دارد.
  • اتاق دولوکس با نمای رو به دریا: با مساحت 26.01 مترمربع است که نمایی رو به اقیانوس و یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر پنانگ

رستوران سری اناندا باهوان در 100 متری، بازار آبی تانجونگ بونگاه در 700 متری هتل واقع شده اند که با کمی پیاده روی به راحتی در دسترستان قرار می گیرد.

  • فاصله تا ایستگاه قطار پنانگ هیل: 6.6 کیلومتر است که با تاکسی 26 دقیقه ای به آنجا برسید.
  • فاصله تا ترمینال اتوبوس کومتار: 7.5 کیلومتر است که با تاکسی 21 دقیقه ای به آنجا برسید.
  • فاصله تا مرکز خرید استریت کیوآی: 2.8 کیلومتر است که با 39 دقیقه پیاده روی به این مرکز خرید می رسید. اگر با اتوبوس خط 103 بروید حدود یک ساعت و نیم تا این محل در راه خواهید بود. با تاکسی 7 دقیقه ای به آنجا برسید.
  • فاصله تا گورنی درایو: 3.7 کیلومتر است که با 55 دقیقه پیاده روی به این مکان می رسید. اگر با اتوبوس خط 103 بروید حدود یک ساعت و 20 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. با تاکسی 10 دقیقه ای به آنجا برسید.
  • فاصله تا مرکز خرید گورنی پلازا: 4 کیلومتر است که با یک ساعت پیاده روی به این مکان می رسید. اگر با اتوبوس خط 103 بروید حدود یک ساعت و 20 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. با تاکسی 10 دقیقه ای به آنجا برسید.
  • فاصله تا مرکز خرید گورنی پراگون: 4.3 کیلومتر است که با اتوبوس خط 103 بروید حدود یک ساعت و 25 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. با تاکسی 13 دقیقه ای به آنجا برسید.
  • فاصله تا پنانگ هیل: 6.6 کیلومتر است با تاکسی 35 دقیقه ای به آنجا خواهید رسید.

فاصله تا میدان پنانگ تایمز: 7.3 کیلومتر است با تاکسی 25 دقیقه ای به آنجا می رسید.

  • فاصله تا کومتار: 7.4 کیلومتر است با تاکسی 20 دقیقه ای به آنجا می رسید.
  • فاصله تا قلعه کورنوالیس: 8 کیلومتر است با تاکسی 22 دقیقه ای به آنجا می رسید. با اتوبوس خط 103 حدود یک ساعت و 20 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا موزه واندر فود: 8.1 کیلومتر است با تاکسی 22 دقیقه ای به آنجا می رسید. با اتوبوس خط 101 یا خط 103، حدود یک ساعت و 20 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا بندرگاه پنانگ: 8.5 کیلومتر است با تاکسی 30 دقیقه ای به آنجا می رسید. با اتوبوس خط 101 یا خط 103، حدود یک ساعت و 17 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا پل پنانگ: 14.1 کیلومتر است با تاکسی 35 دقیقه ای به آنجا می رسید. با اتوبوس خط 101 یا خط 103، حدود یک ساعت و 17 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا مزرعه پروانه های پنانگ: 12.6 کیلومتر است با تاکسی 20 دقیقه ای به آنجا می رسید.
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی پنانگ: 18.9 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 50 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.
  • فاصله تا فرودگاه سلطان عبدل حلیم: 81.7 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی نزدیک 2 ساعت تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل فلامینگو بای د بیچ پنانگ

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

مالزی، 11200، پولائو پنانگ، تانجونگ بونگاه، 11200، تانجونگ بونگاه

Tanjong Bungah, 11200, Tanjong Bungah, Pulau Pinang, 11200, Malaysia

منبع: www.booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 397

به "معرفی هتل 4 ستاره فلامینگو در پنانگ مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره فلامینگو در پنانگ مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید