کوشش دوباره رجب زاده ، بازگشت موفق یا خداحافظی تلخ تر؟

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، به گزارش خبرنگاران ، ارسام پورحسینی، مهدی رجب زاده کاپیتان سابق ذوب آهن اصفهان که بعد از سرانجام فصل هفدهم از فوتبال خداحافظی کرد، حالا پشیمان است و می خواهد به زمین سبز برگردد. رجب زاده با امید نمازی برای بازگشت در نیم فصل دوم هم مشورت نموده بود اما نمازی اخراج شد تا حالا بلاتکلیف بماند. او ظاهرا جایی در کادرفنی علیرضا منصوریان ندارد و حالا فرصت را غنیمت شمرد تا تمرینات خود را با جدیت بیشتری دنبال کند و بتواند به فوتبال برگردد. مهدی رجب زاده این روزها انگیزه بالایی دارد که بتواند بازگشتی درخشان داشته باشد. بر این اساس، او تمرینات خود را آغاز نموده و می خواهد تا نیم فصل به بالاترین سطح آمادگی برسد تا بتواند باز هم موفق باشد و گل بزند.

کوشش دوباره رجب زاده ، بازگشت موفق یا خداحافظی تلخ تر؟

دوستی مهدی رجب زاده و سعید آذری از آن دسته دوستی هایی است که از سال ها پیش وجود داشته و هیچ وقت دچار مشکل نشد. شاید یکی از دلایلی که باعث شد رجب زاده بتواند این دوستی چندین و چند ساله را حفظ کند، احترام به پیشنهادهای آذری باشد. مثلا وقتی لیگ هفدهم تمام شد، مهدی رجب زاده همچنان دوست داشت به فوتبالش ادامه دهد و بازی کند که ظاهرا به پیشنهاد سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن، به کادرفنی اضافه شد تا دستیار امید نمازی باشد. رجب زاده با اینکه برایش سخت بود کنار زمین باشد و نتواند به میدان برود اما توصیه مدیرعامل باشگاه را پذیرفت و به کادرفنی اضافه شد تا این دوستی و رفاقت ادامه پیدا کند. البته او هیچ وقت فکر نمی کرد پذیرفتن این توصیه، برایش پشیمانی به بار بیاورد. چراکه او وقتی می دید ذوب آهن در گل زدن مشکل دارد، خیلی دوست داشت به زمین برود و به تیم یاری کند اما نمی توانست. این مساله باعث شد او خیلی زود پشیمانی اش از خداحافظی را بیان کند. رجب زاده همین چندی پیش گفت دوست داشت همچنان به فوتبال ادامه دهد و از خداحافظی پشیمان است. البته او این مساله را جوری بیان نمود که سعید آذری ناراحت نگردد. ضمن اینکه بحث بازگشت به فوتبال را با امید نمازی در میان گذاشت اما دیگر نمازی در کار نبود تا بحث بازگشتش به فوتبال جدی گردد.

به هر حال بعد از اینکه بحث تغییر کادرفنی ذوب آهن اصفهان پیش آمد و قرار شد امید نمازی برود تا علیرضا منصوریان جای او را بگیرد، مهدی رجب زاده و البته دیگر اعضای کادرفنی ذوب آهن اصلا فکر نمی کردند آنها هم رفتنی خواهند بود اما سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ظاهرا آنقدر از نتایج تیم ناراضی و شاکی بود که تصمیم گرفت کل اعضای کادرفنی تیم ذوب آهن را تغییر دهد. خیلی ها تصور می نمایند مهدی رجب زاده با توجه به اینکه رفاقت دیرینه ای با آذری دارد، شاید این شانس را داشته باشد تا به کادرفنی منصوریان اضافه گردد اما ظاهرا اینطور نیست و نه تنها او، بلکه وحید رضایی شانسی برای بازگشت به کادرفنی ذوب آهن ندارند.

این اتفاقات باعث شد حالا مهدی رجب زاده کاپیتان سابق ذوب آهن، به شکل جدی تری بحث بازگشتش به زمین سبز را پیگیری کند. رجب زاده این روزها ظاهرا تمرینات خود را جدی تر از همیشه آغاز کرد و امیدوار است از نیم فصل بتواند به فوتبال برگردد و بازی کند. مهدی رجب زاده خیلی دوست داشت در زمان سرمربیگری امید نمازی و در نیم فصل دوم به بازیکنان ذوب آهن اضافه گردد اما تغییر کادرفنی باعث شد این شانس را از دست بدهد. با این حال، رجب زاده این روزها سخت در کوشش است تا خود را به آمادگی روزهای اوجش برساند تا بتواند بازگشتی درخشان داشته باشد و شاید با این اتفاق نام خود را در فوتبال، جور دیگری ثبت کند.

مهدی رجب زاده که تا 40 سالگی فوتبال بازی می کرد، خیلی دوست داشت رکورد بزند و بازی در بالاترین سن را تجربه کند اما خداحافظی اش، برنامه هایش را به هم ریخت. البته او مسئله ای به نام آرتروز زانو هم داشت که ظاهرا همین مساله هم باعث شد آذری به او توصیه کند از فوتبال کنار برود و مربیگری را آغاز کند. به هر حال، رجب زاده با وجود این مشکل، این روزها در کوشش است تا سطح آمادگی خود را بالا ببرد و باز هم به فوتبال برگردد. او انگیزه بالایی دارد و البته به نظر می رسد تنها بازیکن ایرانی است که بعد از خداحافظی، به فکر بازگشت افتاده است.

حالا باید منتظر ماند و دید مهدی رجب زاده می تواند همان بازیکن آماده همیشگی باشد که می توانست دروازه هر حریفی را باز کند یا اینکه این بار مجبور است به شکل ناراحت نماینده ای از فوتبال خداحافظی کند. رجب زاده اگر بتواند به روزهای خوبش برگردد و البته تیم خوبی پیدا کند که بتواند در آن فوتبالش را به بهترین نحو ادامه دهد، به احتمال زیاد یک فصل دیگر هم بازی خواهد نمود اما اگر اینطور نبود، بدون شک او باید خداحافظی تلخی با فوتبال داشته باشد. خداحافظی که شاید پشیمانی بزرگتری برایش در بر داشته باشد. پشیمانی از پشیمان شدنش برای بازگشت به فوتبال. در هر صورت باید منتظر ماند و دید در ابتدا او می تواند در لیگ برتر به عنوان بازیکن به فوتبال خود ادامه دهد و البته تیم خوبی به دست بیاورد تا به روزهای خوبش برگردد یا اینکه خداحافظی اش از فوتبال تلخ تر از گذشته خواهد شد.

1-9

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 132

به "کوشش دوباره رجب زاده ، بازگشت موفق یا خداحافظی تلخ تر؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش دوباره رجب زاده ، بازگشت موفق یا خداحافظی تلخ تر؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید