توسعه زیر ساخت های گردشگری مجن

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شاهرود گفت: توسعه زیر ساخت های گردشگری مجن با آسفالت بخشی از راستا دسترسی به آبشار تنگه داستان انجام شد.

توسعه زیر ساخت های گردشگری مجن

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، حمیدرضا حسنی رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان شاهرود افزود: در راستای توسعه زیر ساخت گردشگری در مجن و تأمین زیرساخت های مناطق نمونه گردشگری شهرستان شاهرود، پروژه آسفالت بخشی از جهت دسترسی آبشار تنگه داستان مجن با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال انجام شد.

او گفت: با توجه به روند روبه رشد آمار گردشگران این جاذبه طبیعی در بخش بسطام، از محل اعتبارات استانی در سال جاری حدود 1.5کیلومتر از جهت دسترسی آبشار تنگه داستان آسفالت شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

حسنی افزود: ساخت سرویسهای بهداشتی در روستای هدف گردشگری رضاآباد و منطقه نمونه گردشگری جنگل ابر در کنار برق رسانی به تأسیسات گردشگری روستای هدف گردشگری نکارمن از دیگر پروژه های در دست اقدام این اداره است.

آبشار تنگه داستان در 10 کیلومتری شمال شهر مجن قرار گرفته است. طول این تنگه 2 کیلومتر و عرض آن 5 متر است و در جهت آن آبشارهایی با ارتفاع 5 تا 10 متر وجود دارد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 456

به "توسعه زیر ساخت های گردشگری مجن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه زیر ساخت های گردشگری مجن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید