توقف منچستریونایتد و رُم مقابل میزبانان، پیروزی اسپانیول و ولورهمپتون و تساوی خنت در غیاب محمدی

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، در چارچوب هفته دوم دور گروهی مسابقات لیگ اروپا، از ساعت 20 و 25 دقیقه، 12 مسابقه 6 گروه دوم برگزار گردید.

توقف منچستریونایتد و رُم مقابل میزبانان، پیروزی اسپانیول و ولورهمپتون و تساوی خنت در غیاب محمدی

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش در چارچوب هفته دوم دور گروهی مسابقات لیگ اروپا، از ساعت 20 و 25 دقیقه، 12 مسابقه 6 گروه دوم برگزار گردید.

در گروه L تیم منچستریونایتد انگلیس، مهمان آلکمار هلند بود که این بازی با تساوی بدون گل به انتها رسید.

در دیگر بازی این گروه، آستانه قزاقستان میزبان پرتیزان بلگراد صربستان بود که با نتیجه 2 بر یک بازنده شد. در این گروه، شیاطین سرخ و پارتیزان بلگراد با چهار امتیاز در رتبه های اول و دوم گروهند.

از گروه J، تیم رُم ایتالیا، در اتریش مهمان تیم ولفسبورگر این کشور بود که با تساوی یک بر یک متوقف شد. لئوناردو اسپیناتزولا ابتدا در دقیقه 27 جالوروسی را پیش انداخت، اما لیندل در دقیقه 51 بازی را به تساوی کشاند.

در دیگر مسابقه این گروه، مونشن گلادباخ آلمان مقابل میزبانش بشیکشاهیر ترکیه به تساوی یک بر یک دست یافت. در این گروه، رُم و ولفسبورگر با چهار امتیاز در صدر قرار دارند.

در گروه K ولورهمپتون انگلیس با یک گل میزبانش بشیکتاش ترکیه را مغلوب کرد و مصاف تیم های براگای پرتغال و اسلووان براتیسلاو اسلواکی با تساوی دو بر دو به انتها رسید. در این گروه نیز براگا و نماینده اسلواکی چهار امتیازی و صدرنشینند و ولورهمپتون سه امتیازی است.

در گروه I، سن اتین فرانسه مقابل مهمانش ولفسبورگ آلمان با تساوی یک بر یک متوقف شد و اف سی اولکساندریای اوکراین در مصاف با خنت بلژیک به تساوی یک بر یک رسید. در این بازی میلاد محمدی مدافع ایرانی خنت روی نیمکت ذخیره ها قرار داشت و فرصت بازی پیدا نکرد. در این گروه نیز خنت و ولفسبورگ با چهار امتیاز در رتبه های اول و دوم قرار دارند.

در گروه H مصاف تیم های زسکامسکوی روسیه و اسپانیول اسپانیا با پیروزی دو بر صفر نماینده اسپانیا در خانه حریف به انتها رسید و لودوگورتس بلغارستان با سه گل مقابل میزبانش فرنسواروش مجارستان را در هم کوبید. لودوگورتس با شش امتیاز در صدر جدول این گروه جای دارد و اسپانیول چهار امتیازی دوم است.

در گروه G نیز، فاینورد هلند با دو گل مهمانش پورتوی پرتغال را با شکست بدرقه کرد و یانگ یوبز سوئیس مقابل رنجرز اسکاتلند با نتیجه دو بر یک پیروز شد. در این گروه هر چهار تیم سه امتیازی هستند و شانس برابر برای صعود به مرحله بعد دارند.

سایر دیدارهای این مرحله از ساعت 22 و 30 دقیقه شروع شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 451

به "توقف منچستریونایتد و رُم مقابل میزبانان، پیروزی اسپانیول و ولورهمپتون و تساوی خنت در غیاب محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف منچستریونایتد و رُم مقابل میزبانان، پیروزی اسپانیول و ولورهمپتون و تساوی خنت در غیاب محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید