خیابان Shangxiajiu در گوانجو مناسب برای خرید

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، این خیابان با مراکز خریدی که دارد، مقام چهارم در میان مکان‌های خرید در گوانجو در لیست TripAdvisor در سال 2016 است. این خیابان برای بیرون رفتن در شب‌ها و غروب‌ها، پر از غرفه‌های فروش خوراکی، رستوران و کافه مناسب است.

خیابان Shangxiajiu در گوانجو مناسب برای خرید

خیابان Shangxiajiu در شهر پرجاذبه گوانجو یک خرید لذت بخش از تعداد زیادی مغازه را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این خیابان برای بیرون رفتن در شب‌ها و غروب‌ها، پر از غرفه‌های فروش خوراکی، رستوران و کافه مناسب است. بعد از بازدید از نمایشگاه پلاستیک چین برای خرید به این خیابان سری بزنید.

برای دسترسی به این خیابان باید 10 کیلومتر به سمت غرب شهر جدید Zhujiang در منطقه مسکونی Huangsha بروید. برای رسیدن به خیابان Shangxiajiu باید از خط یک مترو گوانجو استفاده کنید و در ایستگاه جاده چانگشو (长寿路) پیاده بشوید. از خروجی A بیرون بیایید و در امتداد جاده Baohua حدود 500 متر پیاده‌روی کنید.

در این خیابان 1200 متری، صدها مغازه در تعداد زیادی مجتمع وجود دارد. برندهای داخلی چین خیابان زیاد به چشم می‌خورند. بهترین چیزهایی که می‌توانید در این خیابان در مدت تور چین بخرید لباس کره‌ای و ژاپنی و یا وسایل توریستی هستند. این خیابان همچنین برای رستوران‌ها و خوراکی‌فروشی‌های کانتونی‌اش معروف است. به طور کلی بسیار شبیه به جاده پکن است، ولی با این تفاوت که قیمت‌ها در این خیابان پایین‌تر بوده و به همین دلیل این خیابان در بین مردم محلی گوانجو محبوبیت بسیاری دارد. در ضمن چانه زنی نیز در این خیابان بیشتر مرسوم است. توریستهای خارجی کمتری به این خیابان می‌روند که دلیل آن هم دوری این خیابان از محله‌های اصلی گوانجو مانند تیانهی، هایژو و پانیو است. برخلاف بسیاری از خیابان‌های خرید در شهر، مغازه‌های این خیابان تا حدود 11.30 باز می‌باشند. شب‌ها مغازه‌ها با چراغهای رنگارنگ روشن می‌شوند. کل منطقه خرید 10 خیابان اطراف را نیز در بر می‌گیرد. در نواحی بیرونی‌تر قیمت‌ها پایین‌تر هستند.

چاینا پلاست یک رویداد بزرگ در صنعت پلاستیک در شهر گوانگجو است.

انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 886

به "خیابان Shangxiajiu در گوانجو مناسب برای خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیابان Shangxiajiu در گوانجو مناسب برای خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید