دشان: تأیید کردیم که هنوز در بین برترین تیم ها هستیم

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه پس از فزونی دراماتیک تیمش مقابل بلژیک و راهیابی به ملاقات فینال لیگ ملت های اروپا از شاگردانش تمجید کرد.

دشان: تأیید کردیم که هنوز در بین برترین تیم ها هستیم

به گزارش خبرنگاران، دیدیه دشان که تیم تحت هدایتش شب گذشته (پنجشنبه) در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا پیروز شد شکست 2 بر صفر مقابل بلژیک را در نیمه دوم با رجحان 3 بر 2 عوض کند و راهی ملاقات فینال این رقابت ها گردد، پس از این بازی گفت: ما در یورو 2020 به وسیله سوئیس از دور رقابت ها حذف شدیم، اما تیم ملی فرانسه همچنان اینجاست. ما با آنچه که در بازی مقابل فنلاند و مقابل بلژیک که برترین تیم اروپاست، از خود نشان دادیم، تأیید کردیم که هنوز در بین برترین تیم ها هستیم.

وی اضافه نمود: به علت کیفیت حریفان ما، این یکی از برترین تورنمنت هاست. با وجود سختی ها، ما این شخصیت را داشتیم که اوضاع را تغییر دهیم. این یک لحظه عالی است. ما در مقطع پایانی نیمه اول از سطح واقعی خود پایین تر بودیم، اما وقتی بازی تهاجمی تری از خود ارائه کردیم، داستان تغییر کرد. بازیکنان در نیمه اول احساس ناراحتی داشتند، به این خاطر که به بلژیک فرصت به ثمر رساندن آن دو گل را داده بودند. بازیکنان ما در نیمه دوم غرور و شخصیت خود را نشان دادند.

وی بعلاوه در تمجید از مهاجم فرانسوی اش که در شش بازی اخیر خود برای تیم ملی فرانسه پیروز به گلزنی نشده بود، اما شب گذشته گل دوم خروس ها را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، اعلام نمود: کیلیان تردیدی برای زدن پنالتی نداشت و پس از تأثیرگذاری کمش در یورو 2020 مصمم بود. همانطور که همواره گفته ام، تیم ملی فرانسه با امباپه بهتر از تیم ملی فرانسه بدون امباپه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1961

به "دشان: تأیید کردیم که هنوز در بین برترین تیم ها هستیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "دشان: تأیید کردیم که هنوز در بین برترین تیم ها هستیم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دشان: تأیید کردیم که هنوز در بین برترین تیم ها هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید