دیوید تیلور برای مقابله با حسن یزدانی استارت زد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، مسابقات کشتی آزاد آمریکا به منظور انتخابی مسابقات جهانی در این هفته برگزار می گردد و نفرات برتر هر وزن راهی مرحله فینال خواهند شد که در آن مدعیان و مدال آوران جهانی و المپیک برای پوشیدن دوبنده ملی جهت حضور در رقابت های جهانی صربستان با هم سرشاخ می شوند.

دیوید تیلور برای مقابله با حسن یزدانی استارت زد

دیوید تیلور دارنده مدال طلای المپیک توکیو و 2 طلای دنیا قرار است همچون قبل در وزن 86 کیلوگرم کشتی بگیرد. وی آمادگی خود را برای رقابت در فینال اعلام نموده و نفر برتر این وزن در مسابقات آزاد آمریکا برای ملی پوش شدن باید با تیلور مبارزه کند. این مبارزه 10 ژوئن (20 خرداد) برگزار می گردد.

دیوید تیلور در رقابت های 2022 مقابل حسن یزدانی پیروز شد و طلا گرفت. باید دید هر دو کشتی گیر در صورت ملی پوش شدن برای جدال احتمالی دوباره چه برنامه ای خواهند داشت و آیا کشتی گیر کشورمان می تواند در این دوره رقیب سرسخت خود را شکست دهد یا خیر؟

توماس گیلمان در 57 کیلوگرم، کایل داک در 74 کیلوگرم، جردن باروز در 79 کیلوگرم و کایل اسنایدر در 97 کیلوگرم از کشتی گیرانی هستند که به علت مدال دنیای 2022 مستقیم در فینال با حریفان شان رقابت می نمایند.

جیدن کاکس با تغییر وزن و مبارزه در 97 کیلو و گیبل استیوسون در 125 کیلو از مطرح ترین کشتی گیران آمریکایی هستند که در مسابقات آزاد شرکت می نمایند تا بتوانند راهی فینال شوند.

منبع: فرارو
انتشار: 6 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1402 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2355

به "دیوید تیلور برای مقابله با حسن یزدانی استارت زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیوید تیلور برای مقابله با حسن یزدانی استارت زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید