رویای بلندپروازانه هواوی تا سال 2020 محقق می گردد؟ ، کوشش چینی ها برای کسب مقام بزرگترین نام تجاری گوشی هوشمند دنیا

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، ریچارد یو، مدیر اجرایی گوشی های هوشمند هواوی گفت که ممنوعیت ایالات متحده در برابر هواوی به عنوان تبلیغاتی برای این نام تجاری عمل نموده است، زیرا مصرف کنندگان جهانی اکنون بیش از گذشته با این نام تجاری آشنا شده اند.

رویای بلندپروازانه هواوی تا سال 2020 محقق می گردد؟ ، کوشش چینی ها برای کسب مقام بزرگترین نام تجاری گوشی هوشمند دنیا

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ریچارد یو، اعلام نمود که انتظار دارد تا سال 2020، هواوی به بزرگترین برند گوشی هوشمند دنیا تبدیل گردد. این ادعا به این معناست که قرار است هواوی حتی از سامسونگ و اپل فراتر رفته و تمامی بازارهای خارج از آمریکا و کره جنوبی را فتح کند.

غول تکنولوژی چین، امیدوار است که تا سرانجام امسال برای فروش قطعات گوشی هوشند نیز با رقبا به رقابت بپرداز و البته این اعتماد به نفس را دارد که تا سال 2020 برند برتر دنیا خواهد شد حتی اگر به بازارهای ایالات متحده، کره جنوبی و برزیل دست پیدا نکند.

هواوی در سال 2018 سومین نام تجاری گوشی هوشمند بود، یعنی کمی عقب تر از اپل و درست پشت سر سامسونگ. بر این اساس ادعا و کوشش هواوی برای دست یافتن به این صندلی دنیای، گرچه سخت است، اما غیرممکن به نظر نمی رسد. به گفته یو، هواوی هر سال حدود 6 میلیارد دلار در زمینه تحقیق و توسعه گوشی های هوشمند سرمایه گذاری نموده است، که بسیار بیشتر از سایر برندهای چینی است. گزارش های پیشین نشان می دهند که کسب و کار مصرف کنندگان هواوی نیز نشان می دهد که طی سه سال اخیر فروش گوشی های هوشمند هواوی 100 میلیارد دلاری شده و این رقم طی پنج سال گذشته حدود 150 میلیارد دلار بوده است.

با تور چین سفر کنید

اگر چه هووایی از فروش تجهیزات مخابراتی در ایالات متحده ممنوع شده است و بعضی از متحدان آمریکا نیز فرصتهای توسعه 5G را از هواوی سلب نموده اند اما به نظر می رسد مخالفت ایالات متحده با این شرکت به طور ناگهانی مشتریان دنیای هواوی را بهبود بخشیده است.

یو در این خصوص گفت: تا چند سال پیش بسیاری از مردم دنیا حتی نام ما را نشنیده بودند اما اکنون به طور کامل ما را می شناسند. در حال حاضر تقریبا نیمی از درامد این غول فناوری چین به دلیل فروش تجهیزات مخابراتی است.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 198

به "رویای بلندپروازانه هواوی تا سال 2020 محقق می گردد؟ ، کوشش چینی ها برای کسب مقام بزرگترین نام تجاری گوشی هوشمند دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویای بلندپروازانه هواوی تا سال 2020 محقق می گردد؟ ، کوشش چینی ها برای کسب مقام بزرگترین نام تجاری گوشی هوشمند دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید