دزد سابقه دار آرایشگاه های زنانه دستگیر شد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، رئیس کلانتری 150 تهرانسر از دستگیری دزد آرایشگاه های زنانه در منطقه تهرانسر با 12 فقره سرقت اطلاع داد و گفت: دزد گوشی های سرقتی را به پسرش می فروخته است.

دزد سابقه دار آرایشگاه های زنانه دستگیر شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، رئیس کلانتری 150 تهرانسر از دستگیری دزد آرایشگاه های زنانه در منطقه تهرانسر با 12 فقره سرقت اطلاع داد و گفت: دزد گوشی های سرقتی را به پسرش می فروخته است.

سرهنگ محمود مالمیر در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار واصله و مراجعه تعدادی از متصدیان آرایشگاه های زنانه به کلانتری که اعلام می کردند خانمی با مراجعه به آرایشگاه های زنانه و در زمان غفلت مشتریان و صاحبان آرایشگاه ها تلفن همراه آنان را سرقت نموده است، آنالیز موضوع در اختیار تیمی از مأموران کلانتری نهاده شد.

وی با بیان اینکه در تحقیقات میدانی تصویر واضحی از دزد به دست آمد، اضافه کرد: آموزش های لازم به آرایشگاه های زنانه ارائه تا به محض مشاهده دزد موضوع را به کلانتری اطلاع رسانی نمایند.

این مقام پلیسی ادامه داد: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه ساعت 19:30 دقیقه چهارشنبه 18 تیرماه یکی از متصدیان آرایشگاه زنانه در تماس با کلانتری مطرح نمود، دزد خانم به آرایشگاه آن ها مراجعه نموده است و خیلی زود تیمی از مأموران به محل اعزام شده و زن جوان را که پس از سرقت گوشی موبایل قصد خارج شدن از آرایشگاه را داشت در جهت خروجی آرایشگاه زنانه دستگیر شد.

رئیس کلانتری 150 تهرانسر مطرح نمود: تعدادی از شاکیان به کلانتری مراجعه و دزد آرایشگاه های زنانه را شناسایی کردند و این زن 40 ساله که در زمینه سرقت از آرایشگاه های زنانه از مجرمان سابقه دار است در اعترافاتش به 12 فقره سرقت از آرایشگاه های زنانه اعتراف کرد.

سرهنگ مالمیر گفت: این زن در اعترافاتش اظهار کرد، گوشی های موبایل را به پسر 28 ساله ای فروخته است و در ادامه تحقیقات پلیسی، مأموران کلانتری پیروز شدند پسر جوان را دستگیر و متهم با قبول جرم ارتکابی اعتراف کرد، برای گوشی های سرقتی یک کارتن تهیه نموده است و تلفن های همراه را در مقابل پاساژ علاءالدین به افرادی که اطلاعات کمی در زمینه تلفن همراه داشتند و به خصوص اتباع خارجی با قیمت بالایی فروخته است.

وی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، در خاتمه گفت: شهروندان توجه داشته باشند که تلفن همراه و وسایل با ارزش و پول خود را در پیشخوان آرایشگاه ها قرار ندهند تا هدف دزدان حرفه ای قرار نگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1237

به "دزد سابقه دار آرایشگاه های زنانه دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دزد سابقه دار آرایشگاه های زنانه دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید