سامسونگ شاید تولید گوشی های سری فن ادیشن را متوقف کند

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، شایعه شده که بعد از گوشی گلکسی S22 فن ادیشن دیگر خبری از مدل بعدی نخواهد بود و سامسونگ شاید رسما تولید این سری را متوقف کند.

سامسونگ شاید تولید گوشی های سری فن ادیشن را متوقف کند

سامسونگ بعد از اینکه برای سری S و نوت 10 خود از پرچم داران مالی با پسوند لایت رونمایی کرد، تصمیم گرفت برای سری S20، محصولی مشابه را با پسوند فن ادیشن به بازار عرضه کند. گلکسی S20 فن ادیشن بلافاصله بعد از عرضه به یکی از محبوب ترین گوشی های سامسونگ در بازار تبدیل شد چرا که از لحاظ سخت افزاری مشابه پرچم داران سری S20 بود و قیمت آن در بیشترین حالت به 700 دلار می رسید. اما یک سال بعد، یعنی زمانی که همه منتظر ورود گلکسی S21 فن ادیشن بودند، این اتفاق بنا به دلایل مختلف رخ نداد تا این شرکت کره ای مجبور شود گوشی یادشده را با تأخیری تقریبا 4 ماهه، اوایل سال 2022 رونمایی و راهی بازار کند.

همین موضوع سبب شد در بسیاری از بازارها، قیمت گلکسی S21 آنقدر افت کند که تقریبا با قیمت مشابه S21 فن ادیشن به فروش برسد و بسیاری از کاربران هم به خاطر بهره مندی از یک سری قابلیت های بیشتر، مدل های پرچم دار را ترجیح می دادند. معمولا سامسونگ گوشی های سری فن ادیشن را 9 ماه بعد از گوشی های پرچم دار همان سری راهی بازار می کند؛ یعنی درست زمانی که در بسیاری از منطقه ها، گوشی های پرچم دار با تخفیف قابل قبولی همراه می شوند. این موارد سبب شده شایعه شود سامسونگ شاید سری فن ادیشن را به صورت کامل از خطوط تولید خود حذف کند. این یعنی دیگر خبری از گلکسی S23 فن ادیشن نخواهد بود چون تولید S22 فن ادیشن تقریبا تأیید شده است.

اما نکته جالبی که وجود دارد این است که گفته می شود سامسونگ دیگر نمی خواهد گوشی های سری گلکسی A7X را تولید کند چرا که تفاوت قیمت آن با سری گوشی های فن ادیشن خیلی زیاد نیست و در نتیجه دو گوشی فروش یکدیگر را با مشکل روبرو می کنند. حالا اما شایعه شده این شرکت شاید حتی تولید سری فن ادیشن را هم متوقف کند. این موضوع سبب می شود در دسته گوشی های میان رده پریمیوم و پرچم داران مالی، جای خالی زیادی به وجود بیاید؛ جایی که رقبای قدری چون شیائومی (ردمی و پوکو)، کننده های زیادی در بازار دارند.

با این حال فعلا باید این خبر را در حد یک شایعه در نظر بگیریم چون در رابطه با S21 فن ادیشن هم بارها خبرهای مشابهی منتشر می شد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

4,859,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

5,419,000

تومان

محبوب ترین گوشی های سامسونگ در خبرنگاران

مشاهده همه

منبع: NotebookCheck

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 دی 1401 بروزرسانی: 13 دی 1401 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2305

به "سامسونگ شاید تولید گوشی های سری فن ادیشن را متوقف کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ شاید تولید گوشی های سری فن ادیشن را متوقف کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید