سرمربی پاکستان : تمرکز لازم را برای مسابقات نداشتیم، سرمربی اندونزی: بدون هدف به تهران آمدیم

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی والیبال پاکستان پس از شکست برابر اندونزی در آخرین بازی خود در رقابت های انتخابی قهرمانی دنیا گفت که او و شاگردانش برای این دوره از مسابقات از تمرکز لازم برخوردار نبودند.

سرمربی پاکستان : تمرکز لازم را برای مسابقات نداشتیم، سرمربی اندونزی: بدون هدف به تهران آمدیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، حسین مظهر شریف سرمربی تیم والیبال پاکستان بعد از متحمل شدن سومین شکست تیمش در سومین بازی گفت: نه تمرین مناسب برای این مسابقات داشتیم، نه تمرکز لازم .

وی ادامه داد: ما فقط 5 ، 6 جلسه برای حضور در این مسابقات تمرین داشتیم و به همین دلیل تمرکز لازم را برای حضور در مسابقات نداشتیم . اندونزی خوب بازی کرد و به همین دلیل آنها برنده بازی شدند.

سرمربی تیم والیبال پاکستان همچنین توضیح داد: حرف خاصی ندارم، فقط مشکلاتی داریم که چندین بار راجع به آن صحبت نموده ام.

تجاهدجونو سرمربی تیم ملی والیبال اندونزی نیز که تیمش به اولین پیروزی در این دوره از مسابقات دست یافت، بعد از برد مقابل پاکستان گفت: از آمدن به ایران هدف خاصی نداشتیم و فقط آمدیم که آمده باشیم!

وی یادآور شد: هم ما در این بازی خوب بازی کردیم و هم پاکستانی ها خوب نبودند. شب گذشته به بازیکنانم گفتم ما چرا باید همواره ببازیم و اگر بازی امروز را نبریم وقتی به کشور برمی گردیم همه می گویند چرا بازی هایتان را باختید ؟ پس برای برد به این بازی آمدیم.

سرمربی تیم والیبال اندونزی در خصوص شرایط تیمش گفت: ما تیم بسیار جوانی داریم و تمام بازیکنان ما جز شماره 7 برای اولین بار است که در تیم ملی بازی می نمایند . ما یک ماه بیشتر تمرین ننموده بودیم و کلا هدف خاصی هم از آمدن به ایران نداشتیم . آمدیم که آمده باشیم.

در آخرین روز از مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی دنیا که در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار می گردد، تیم اندونزی با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازات 25 - 15 ، 25 - 23 و 25 - 19 مقابل پاکستان پیروز شد تا با یک برد به کشورش بازگردد، پاکستان اما با 3 شکست ضعیف ترین تیم مسابقات نام گرفت.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 389

به "سرمربی پاکستان : تمرکز لازم را برای مسابقات نداشتیم، سرمربی اندونزی: بدون هدف به تهران آمدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی پاکستان : تمرکز لازم را برای مسابقات نداشتیم، سرمربی اندونزی: بدون هدف به تهران آمدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید