سفر دو روزه به پوکت ، جاهای دیدنی پوکت را بشناسید!

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، پوکت یکی از زیباترین شهرهای کشور تایلند است که به دلیل داشتن سواحل شنی زیبا و آرام، توانسته گردشگران زیادی را از سراسر جهان به سمت خود جذب کند. اگر قصد سفر به تایلند را دارید، پیشنهاد می کنیم تماشای جاذبه های تاریخی و طبیعی پوکت را از دست ندهید. شما می توانید با یک برنامه ریزی درست و آگاهانه، سفری 2 روزه به پوکت داشته و از مهم ترین دیدنی های این شهر بازدید کنید. ما در این جا به شما در معرفی این دیدنی ها و برنامه ریزی بهتر یاری می کنیم. در ادامه این مطلب با سفر به پوکت و تماشای جاهای دیدنی پوکت و گردش در جاذبه های گردشگری پوکت با ما همراه باشید.

سفر دو روزه به پوکت ، جاهای دیدنی پوکت را بشناسید!

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

روز اول سفر به پوکت

معبد بودای بزرگ از مجموعه جاهای دیدنی پوکت یکی از جذاب ترین دیدنی های این شهر است که فرصت تماشای آن را نباید از دست دهید. از این رو اولین جایی که برای بازدید روز اول پیشنهاد می گردد، رفتن به سمت معبد بودای بزرگ است. این بازدید می تواند 1 تا 2 ساعت از وقت شما را بگیرد ولی قطعا ارزش آن را دارد.مجسمه بودای بزرگ با ارتفاع 45 متر بر روی یک تپه و در بین خلیج چالونگ (Chalong Bay) و ساحل کاتا (Kata) قرار گرفته است. اطراف مجسمه بودا توسط مناظر زیبای پوکت احاطه شده اند. در سفر به پوکت از این رو در حین بازدید از این تندیس می توانید از مناظر زیبا و دیدنی این شهر نیز لذت ببرید.در بخش شرقی تندیس بودا خلیج چالونگ، شهر پوکت و دماغه پانوا (Panwa) و در بخش غربی آن نیز امتداد زیبای سواحل کارون (Karon) و کاتا قرار گرفته است. مجسمه نیز در ارتفاع 400 متری از سطح دریا واقع شده است.

ساحل کاتا

ساحل کاتا در سفر به پوکت یکی از زیباترین و شلوغ ترین سواحل جزیره پوکت از مجموعه جاذبه های گردشگری پوکت و جاهای دیدنی پوکت می باشد. این منطقه تفریحی از دو ساحل تشکیل شده که یکی از آن ها بزرگ و دیگری کوچک است. این دو ساحل توسط یک دماغه کوچک از یکدیگر جدا می شوند. تماشای دریای آرام در کنار سواحل شنی سفید رنگ این مکان می تواند یکی از بی نظیرترین مناظری باشد که در طول زندگی خود خواهید دید. پس توصیه می کنیم بازدید از آن را به هیچ وجه از دست ندهید.پس از بازدید از معبد بودای بزرگ می توانید به سمت ساحل کاتا بروید. از این جا تا ساحل با ماشین حدود 28 دقیقه فاصله دارد و بازدید از آن نیز حدود 2 تا 3 ساعت از زمان شما را می گیرد. در این مکان می توانید ضمن تماشای مناظر زیبا از ورزش های آبی مختلف لذت برده و از فروشگاه های موجود در این منطقه نیز خرید کنید. علاوه بر این ها اقامتگاه ها و رستوران هایی نیز در این جا وجود دارند که می توانید در آن ها به استراحت پرداخته و اوقات خوبی را در سفر به پوکت برای خود بسازید.

پارک آبی جنگلی اسپلش

سومین مکانی که قرار است در سفر به پوکت در روز اول از آن بازدید کنید، پارک آبی جنگلی اسپلش می باشد. این پارک از ساحل کاتا از جاهای دیدنی پوکت با ماشین حدود یک ساعت و نیم فاصله دارد. در این پارک جنگلی زیبا رودخانه ای به طول 335 متر وجود دارد. همچنین 7 استخر در این پارک تعبیه شده که که 6 عدد از آن ها مربوط به بزرگسالان و یک استخر برای بچه ها می باشد. استخر آب گرم جوشان معدنی نیز از دیگر امکانات این پارک است. علاوه بر این ها شما می توانید از رستوران ها و کافی شاپ های واقع در این مجموعه نیز استفاده نمایید. مجموعه پارک آبی جنگلی از مجموعه جاذبه های گردشگری پوکت از ساعت 10 تا 18 آماده پذیرایی از بازدیدنمایندگان می باشد. بازدید از این پارک در سفر به پوکت نیز حدود 2 تا 3 ساعت طول می کشد.

جزیره فانگ انگا

در سفر به پوکت جزیره فانگ انگا یکی دیگر از جاذبه های دیدنی پوکت است که در برنامه های روز اول سفر قرار می گیرد. اگر قصد گذراندن یک سفر ماجراجویانه را دارید، حتما سری به این جزیره بزنید. بازدید از این جزیره و گشت و گزار در آن بیش از 3 ساعت زمان می برد و قطعا یکی از جذاب ترین بخش های سفر شما را تشکیل می دهد. شما می توانید با استفاده از تورهایی که شرکت های مختلف برای بازدید از فانگ انگا تشکیل می دهند، به راحتی از این جزیره دیدن کنید.جزیره فانگ انگا از مجموعه جاذبه های گردشگری به دلیل این که مکان یکی از سری فیلم های جیمز باند بوده است، به جزیره جیمزباند شهرت دارد. از زیبایی های بی نظیر این جزیره می توان به ساختارهای سنگ آهکی آن که از دریا بیرون زده اند، اشاره نمود. همچنین دهکده ماهیگیری چوب پا شکل Koh Panyee نیز در این مکان قرار گرفته است. شما با رفتن به این جزیره می توانید از تفریحاتی مانند غواصی و قایق سواری در میان غارهای آهکی برخوردار بوده و به ماهیگیری بپردازید.

کافه صبحانه سیام پوکت

پیشنهاد می کنیم روز دوم سفر به پوکت خود را با یک صبحانه عالی در یکی از بهترین کافه های پوکت شروع کنید. کافه صبحانه سیام (Café Siam Breakfast Café) کافه ای دنج و صمیمی است که در قلب پاتونگ واقع شده است. میز و جایگاه های چوبی این کافه محیطی گرم و آرام ایجاد نموده اند که خوردن صبحانه در آن می تواند یکی از بهترین خاطرات سفر را برایتان بسازد. شما در این کافه می توانید یک صبحانه کامل و موسلی نوش جان کنید. املت با نان برشته فرانسوی یکی از بهترین انتخاب های منوی این کافه است. قهوه ایتالیایی و میلک شیک های کافه نیز از جمله خوشمزه ترین موارد موجود در منوی آن می باشند. برای خوردن یک صبحانه کامل یا یک قهوه در کافه سیام می توانید حدود یک ساعت وقت بگذارید.

پارک موضوعی پوکت فانتاسی آ

پارک پوکت فانتاسی آ (Phuket FantaSea) از مجموعه جاهای دیدنی پوکت یک انتخاب خوب برای یک گشت و گزار و تفریح خانوادگی است. این پارک از کافه سیام در حدود 22 دقیقه با ماشین فاصله دارد. از این رو می تواند مقصد بعدی شما پس از خوردن صبحانه باشد.پارک فانتاسی آ مجموعه ای تفریحی است که در مکانی به مساحت 140 هکتار راه اندازی شده است. در این مجموعه از جاذبه های گردشگری پوکت شما می توانید از نمایش های فرهنگی بزرگ و سیرک ها و برنامه های جذاب دیگر دیدن کنید. این برنامه ها علاوه بر شاد بودن می توانند بخشی از هنر، فرهنگ و تاریخ مردم تایلند را به شما معرفی نمایند. علاوه بر این رویدادهای فرهنگی، فروشگاه هایی نیز در این مجموعه تعبیه شده که بازدید از آن ها نیز خالی از لطف نیست.شما برای بازدید از این مجموعه به 2 تا 3 ساعت زمان احتیاج دارید. اگر فرصت کافی دارید پیشنهاد می کنیم زمان بازدید از این پارک را در شب برنامه ریزی کنید. زیرا تماشای این پارک در شب بسیار جذاب تر و زیباتر خواهد بود.

ساحل کامالا

از پارک فانتاسی آ می توانید با طی حدود 4 دقیقه با ماشین به ساحل کامالا برسید. این ساحل یکی از زیباترین سواحل پوکت است که در شمال ساحل پاتونگ قرار گرفته و توسط جنگل های انبوه احاطه شده است.ساحل کامالا کمتر مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. از این رو بر خلاف سواحل دیگر پوکت بسیار آرام بوده و مکانی مناسب برای استراحت می باشد. شما می توانید در آرامش این ساحل به ماهیگیری نیز بپردازید. برای بازدید از ساحل کامالا و استفاده از زیبایی های آن به حدود 2 تا 3 ساعت زمان احتیاج دارید.

منبع: همگردی
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 450

به "سفر دو روزه به پوکت ، جاهای دیدنی پوکت را بشناسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر دو روزه به پوکت ، جاهای دیدنی پوکت را بشناسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید