سونی سانتا مونیکا: گاد آو وار رگناروک را حتما پیش از بازی آپدیت کنید

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، استودیوی سانتا مونیکا جزئیات اولین آپدیت بازی اکشن و ماجراجویی گاد آو وار رگناروک را معین نموده است.

سونی سانتا مونیکا: گاد آو وار رگناروک را حتما پیش از بازی آپدیت کنید

این بازی بالاخره پس از مدت ها انتظار منتشر شد و قرار است که به فصل نو و آخر از ماجراجویی کریتوس و پسرش آترئوس در دنیای نورث بپردازد. دنیایی که در شرف اتفاقی هولناک به نام رگناروک است. گاد آو وار رگناروگ با تحسین منتقدان روبرو شد و هم اکنون با متای 94 در متاکریتیک روی پلی استیشن 5 می درخشد. با این حال این بدان معنا نیست که بازی بی نقص است زیرا مسائل ریزی وجود دارند که نیازمند آنالیز از سوی استودیوی سازنده هستند.

تعداد بی شماری از اصلاحات و تغییرات مختلف در پچ روز اول بازی وجود دارد که از رابط کاربری گرفته تا مبارزات بازی را دستخوش تغییر می دهد. البته بعضی از تغییرات که از سوی توسعه دهنده توضیح داده شده است، شامل نام های بعضی مراحل، موجودات و توانایی ها می گردد. بنابراین اگر می خواهید تا حد امکان از اسپویل های احتمالی اجتناب کنید و بدون هیچ پیش زمینه ای به سمت بازی بروید، توصیه می گردد که چندان به جزئیات منتشر شده توجه نکنید. در هر صورت سانتا مونیکا همه بازیکنان را تشویق نموده که این پچ را قبل از اجرای بازی دانلود نمایند.

از نظر تغییرات ذکر شده، موارد متعددی از پخش نشدن دیالوگ های مختلف از سوی مغازه داران یا حتی تکرار بیش از حد آن ها رفع شده است. از طرفی در موقعیت هایی که دیالوگ های مربوط به داستان ها به اشتباه قطع شده یا دیالوگ ها با اولویت اشتباه نمایش داده می شوند نیز باید اصلاح شوند. بعلاوه پخش نشدن بخش های سینماتیک در طول ماموریت های خاص رفع شده است. در بعضی موارد در صورت اجرای بازی از آخرین چک پوینت در طول یک بخش سینمایی، زیرنویس ها و دیالوگ ها پخش نمی شدند که این مورد نیز رفع شده است.

البته مسائلی در رابطه با کاهش موقت نرخ فریم وجود داشته که رفع شده اند. مسائل ریزی نظیر عدم بارگذاری صحیح دشمنان، عدم نمایش صحیح فونت ها در رابط کاربری بازی، عدم نمایش باس ها در مبارزه، پرت شدن دشمنان به بیرون از دنیا بازی و غیره رفع شده اند. در همین حال برای کسانی که روی پلی استیشن 5 بازی را تجربه می نمایند، بهبودهایی برای قابلیت بازخورد لمسی اعمال شده است. در نهایت نسخه پلی استیشن 4 بازی نیز بهبودهایی شده که مربوط به بارگذاری آرام دنیای بازی و کرش کردن در حین لود فایل های ذخیره می گردد. البته این مسائل چندان جدی نبوده اند.

بازی گاد آو وار رگناروک روی پلی استیشن 4 و 5 در دسترس است. شما می توانید جزئیات بیشتر این به روزرسانی را از این نشانی مشاهده کنید.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 آبان 1401 بروزرسانی: 25 آبان 1401 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2284

به "سونی سانتا مونیکا: گاد آو وار رگناروک را حتما پیش از بازی آپدیت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی سانتا مونیکا: گاد آو وار رگناروک را حتما پیش از بازی آپدیت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید