تاد هاوارد: متفاوت بودن با فال اوت و اسکایریم علت بخشی از نقدها به استارفیلد است

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، تاد هاوارد (Todd Howard)، مدیر توسعه کمپانی بتسدا (Bethesda)، به تازگی در خصوص نوع استقبال از بازی اکشن نقش آفرینی استارفیلد بیان نموده که بعضی از نقدها از بازی ناشی از متفاوت بودن آن با بازی هایی مانند فال اوت و اسکایریم است.

تاد هاوارد: متفاوت بودن با فال اوت و اسکایریم علت بخشی از نقدها به استارفیلد است

بازی استارفیلد در سپتامبر 2023 پس از مدت ها انتظار عرضه شد و با قرار گرفتن در سرویس گیم پس، نسبت به هر بازی قبلی شرکت بتسدا از تعداد بازیکنان بیشتری در هنگام عرضه لذت برد. با این حال استارفیلد با استقبال و واکنش های ضد و نقیضی از سوی منتقدان و بازیکنان روبرو شد. استارفیلد در حال حاضر دارای رتبه بندی Mixed از نظر کاربران در استیم و آنالیز های منفی به لودینگ گسترده در سفر های فضایی، فضا های خالی در سیارات و کمبود افراد یا دشمنان برای مواجهه اشاره می نمایند.

هاوارد به تازگی در مصاحبه ای با رسانه Kinda Funny Games، در خصوص استقبال نه چندان خوب از استارفیلد صحبت هایی نموده است. هاوارد با اشاره به ثبات و پایداری استارفیلد در هنگام عرضه که به گفته خودش استودیوی سازنده از آن شادمان است و بعلاوه آنالیز های مثبت آغاز کرد. با این حال در سرتاسر صحبت های او این مورد وجود دارد که استارفیلد تا حدی متحمل آسیب شده است زیرا متفاوت از بازی های قبلی بتسدا بوده و او اصرار داشت که قرار نیست هر یک از این سری ها مشابه هم باشند و باید ویژگی های خاص خود را داشته باشند.

او می گوید که استارفیلد یک آی پی تازه است، بنابراین طبیعی است که تفاوت هایی وجود داشته باشد:

هاوارد با بحث در خصوص تحقق بخشیدن به فانتزی فرود آمدن روی تعداد زیادی سیاره و کاوش در هر یک از آن ها در بازی، صحبت را ادامه. همانطور که می دانید، قبل از انتشار، بستدا 1000 سیاره قابل کاوش استارفیلد را تبلیغ کرد، اگرچه بسیاری از بازیکنان متوجه شدند که آن ها فاقد محتوا هستند و طبیعتا خود بتسدا نیز از آن اگاه بوده است.

هاوارد در این باره می گوید:

در نهایت لازم به ذکر است که بتسدا در حال کار روی به روزرسانی قابل توجهی برای استارفیلد است که نسخه ایکس باکس سری ایکس را با نرخ فریم 60 قابل تجربه کرد و موارد تازهی را به بازی اضافه خواهد نمود. در هر صورت جالب است که ببینیم آیا این به روزرسانی باعث افزایش علاقه بازیکنان به بازی می گردد یا بازی باید با بسته الحاقی Shattered Space که قرار است در پاییز منتشر گردد، دست به دامان کاربران گردد.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1403 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2424

به "تاد هاوارد: متفاوت بودن با فال اوت و اسکایریم علت بخشی از نقدها به استارفیلد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاد هاوارد: متفاوت بودن با فال اوت و اسکایریم علت بخشی از نقدها به استارفیلد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید