شهربازی دریم ورلد در بانکوک

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، همانطور که می دانید شهرهای تایلند به خصوص بانکوک، پاتایا و پوکت جز توریستی ترین مناطق این کشور آسیایی محسوب می شوند که مسافران زیادی را سالانه به سمت خود جذب می نمایند. جاذبه های تاریخی، طبیعی و توریستی که در شهرهای این کشور وجود دارد که هر کدام می تواند مسافران زیادی را به سمت خود جذب نمایند. شهربازی دریم ورد در بانکوک جایی است که می توانید در اوج غضب و لذت ساعاتی را در کنار خانواده و دوستان خودتان سپری کنید. اطوار بازی و لوازم تفریحی در دریم

شهربازی دریم ورلد در بانکوک

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

ورلد گرد هم آمده اند، بازی های هیجانی، آبی، فکری و انواع نمایش های موزیکال و سرگرم نماینده همگی یک جا جمع شده اند تا یک روز کاملا شاد، پر از هیجان و آدرنالین را تجربه کنیم.

این شهربازی جذاب در سال 1993 میلادی افتتاح شد و مساحت آن برابر 160 هکتار می باشد. درون شهربازی دریم ورلد در بانکوک وسایط سرگرمی بسیاری وجود دارد که اگر بخواهیم آن ها را نام ببریم نیز عبارت از ترن هوایی، پیست اتومبیل رانی، سرزمین یخی، تونل وحشت، تله کابیل، انواع قطار، اسب می گردد که البته به تعداد این وسایل در سال های اخیر نیز افزوده شده است. به طور مثال سوپر اسپلش در سال 1995 میلادی و سرزمین برفی سال 1997 میلادی به شهربازی دریم ورلد در بانکوک نیز اضافه شده اند.

بازی های شهربازی دریم ورلد در بانکوک

در این شهربازی اسباب بازی زیادی وجود دارد که شما بخواهید از آن ها دیدن کنید، از همین رو برای این کار می بایست نقشه راه در دست داشته باشید تا جایی را در این شهربازی جا نیاندازید با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا با بازی های این شهربازی جذاب در بانکوک آشنا شوید.

1- تورنادو: خوب یکی از مهیج ترین وسایل بازی در این شهربازی که از ظاهر آن چیزی تعیین نیست، تورنادو است. سرعت این وسیله بازی 75 کیلومتر در ساعت بوده و بهره جویی نمایندگان از این وسیله جوشیدن انگیز را در زوایای متفاوتی در هوا می چرخانه و سطح آدرنالین آن ها را به بالاترین حد ممکن می رساند.

2- سوپر اسپلش: یکی از وسایل بازی جالب و جذابی که در این شهربازی وجود دارد، سوپر اسپلش است که سرگرمی و تفریحی هیجان انگیزی را برای شرکت نمایندگان فراهم می آورد. ترن به سمت استخر بزرگی می رود و محکم با آب تلاقی می نماید. داستان از این قرار است که ریل تا چند سانتی متر زیر آب استخر هم ادامه دارد و قطار مجبور است چند لحظه تا نیمه به زیر آب هم برود.

3- هریکین: از دیگر وسایلی که در شهربازی دریم ورلد در بانکوک وجود دارد که معنای آن طوفان است. با توجه به معنای این وسایل بازی می توان متوجه شد که هیجان زیادی را هنگام استفاده از این وسیله جذاب تست خواهید کرد. داستان از این قرار است که دو ردیف طولانی جایگاه پشت هم قرار ناشاد و خرم اند و بازدیدنمایندگان خود را محکم به جایگاه ها می بندند، آن ها در واقع روی تابی غول پیکر نشسته اند. این حرکت آرام رفته رفته بیشتر می گردد و حتی تا ارتفاع 20 متری هم بالا می رود.

4- گرند کانیون: قطعا نام گرند کانیون را بارها شنیده اید، در شهربازی دریم ورلد در بانکوک هواداران زیادی دارد. در این بخش شما سوار یک قایق بزرگ می شوید و دور تا دور آن جایگاه هایی برای مسافران واقع شده است و قایق آرام آرام در آن حرکت می نماید و وارد مسیرهای پر پیچ و خم گرند کانیو می گردد. توجه داشته باشید که در هنگام استفاده از این بخش خطری قرار نیست شما را تهدید کند پس با خیال راحت به مشغولیت و جد خودتان بپردازید.

5- سرزمین برفی: دیگر بخشی که در شهربازی دریم ورلد در بانکوک وجود دارد، سرزمین برفی است که برای تمامی گروه های سنی چه آن هایی مسن هستند و چه گروه های سنی جوان و پرهیجان نیز یار می باشد. درجه حرارت در این قسمت منفی 8 درجه سانتیگراد می باشد که حس جالبی را به مسافران می دهد.

جالب است بدانید که وسایل بازی که در شهربازی دریم ورلد در بانکوک وجود دارد تا اینجا به خاتمه نمی رسد بلکه در این شهربازی وسایل دیگری نظیر ترن موش سرعت، دهکده حیوانات، ماشین برقی، عمارت متروکه، تونل وحشت، قایق هندی، قایق پدالی، قایق پرنده، تله کابین، وایکینگ ها، ربات، خانه میکی موس غول پیکر، اشکال بازی های بچه ها هم وجود دارد که بیش از پیش این مجموعه تفریحی را جذاب می نماید و سبب می گردد که سفر هیجان انگیزی را استادی کنید.

1- تونل وحشت: در تونل وحشت شهربازی دریم ورلد در بانکوک همانند دیگر شهربازی های دنیا حتی تهران خودمان صحنه های ترسناکی وجود دارد که قطعا شما را به وحشت خواهند انداخت. پیشنهاد می کنیم در صورتی که توانایی تحمل آدرنالین زیاد را دارید به این بخش بروید.

2- مزرعه حیوانات: از دیگر قسمت های سرزمین رویاها که مورد توجه بازدیدنمایندگان بسیاری واقع شده است مزرعه حیوانات است. این مرزعه شباهت بسیاری به باغ وحش دارد که در آن تنها ستوران و آدمیان اهلی وجود دارد. این کشتزار نظری شبیه به مزارع حقیقی شبیه سازی شده است و محلی را فراهم کرده تا بچه ها بتوانند با والدینشان اسب خودرو کوچک ابر شب هنگام نمایند و حیوانات را از نزدیک ببینند.

منبع: ای تایلند
انتشار: 25 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 292

به "شهربازی دریم ورلد در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهربازی دریم ورلد در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید