شوک مرد هندی از زنده بودن زنش که سوزانده شده بود!

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، زنده بودن زن 75 ساله نجات یافته از کرونا، که خانواده اش فکر می کردند او را سوزانده باشند تمام خانواده اش را در بهت و حیرت فرو برد.

شوک مرد هندی از زنده بودن زنش که سوزانده شده بود!

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار، این روز ها کشور هند به مرکز بحران کرونا در دنیا تبدیل شده است. آمار بالای مبتلایان در کنار کمبود تجهیزات پزشکی در بعضی موارد سردرگمی و اشتباهات عجیب و غریب کادر درمان و مسئولان بیمارستانی این کشور را در پی داشته است. در حالی که طی هفته های گذشته زنده شدن تعدادی از بیماران مبتلا به کرونا در این کشور خبرساز شد به تازگی هم بازگشت غافلیگرانه یک زن سالخورده بهبود یافته از کرونا به خانه اش، خانواده اش را در بهت و حیرت فرو برد. این اتفاق روز چهارشنبه و در منطقه کریشنا واقع در شهر چاگایپِت رخ داد.

بنا به گزارش رسانه های محلی هند گیرجاما 75 ساله اهل استان اندهرا پرادش هند در حالی پس از بهبود یافتن از کرونا به خانه بازگشت که شخص دیگری به جای او و اشتبا ها به وسیله خانواده اش سوزانده شده بود. بنا به این گزارش شوهر این زن در تاریخ 12 می و پس از مثبت شدن ابتلای همسرش به کرونا او را در بیمارستان دولتی ویجای وادا بستری نموده بود. گادایا سه روز بعد و در حالی که برای اطلاع از حال زنش به بیمارستان مراجعه نموده بود با تخت خالی او روبه رو شد.

این مرد پس از پرس و جو از شرایط همسرش به او گفته شد احتمالا زنش به بخش دیگری منتقل شده است. در حالی که این مرد پس از جستجو های فراوان پیروز به پیداکردن زنش نشده بود پرسنل بیمارستان او را به سردخانه بیمارستان ارجاع دادند. این مرد پس از مراجعه به سردخانه با جسد زن دیگری روبه رو شد که بسیار شبیه به زن وی بود و پس از انجام تشریفات قانونی جسد این زن برای سوزانده شدن به وی تحویل داده شد.

گادایا در ادامه جسد این زن غریبه را در حالی که تصور می کرد زنش باشد به خانه منتقل کرد و مراسم سوزاندن جسد در روز سه شنبه انجام شد. این در حالی بود که گیرجاما، همسر گادایا پس از بهبودیافتن از کرونا در حالی که از مراجعه نکردن خانواده اش برای ترخیص خود از بیمارستان متعجب شده بود روز چهارشنبه به تنهایی به خانه بازگشت. ظاهر شدن ناگهانی گیرجاما در مقابل درب خانه، همسرش، گادایا را در حالی که تصور می کرد او را سوزانده باشد در شوک فرو برد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1887

به "شوک مرد هندی از زنده بودن زنش که سوزانده شده بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک مرد هندی از زنده بودن زنش که سوزانده شده بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید