طراحی دکوراسیون شرکت مواد غذایی

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، این ساختمان متعلق به یکی از عظیم ترین شرکت های بسته بندی میوه و آبمیوه در تایلند است که صادراتی گسترده و در سطح جهانی دارد. این شرکت در چند سال اخیر به دست نسل جوان واگذار شده تا از دنیای رقابت عقب نماند. در این جابجایی فقط سه اصل اساسی باید رعایت می شد. اعلام تحولات فکریِ شرکت به پرسنل و مشتری و شرکا، تقویت رابطه بین شرکت و مزرعه داران، و حفظ نام و نشان شرکت و زمینه فعالیتش پس از جابجایی. این شرکت همواره رابطه خوبی با مزرعه داران داشته، به همین خاطر باید به پرسنل جدید یادآوری می کرد که محصولات این شرکت از کجا تهیه و توسط چه افرادی فراوری می شوند. ساختمان شرکت در طول 20 سال هیچ تغییری نکرده بود به همین دلیل باید به طور کاملا بازسازی می شد. تنها نمای ساختمان و طراحی دکوراسیون شرکت مواد غذایی نبود که باید تغییر می کرد، بلکه هویت اداری و نام حقوقی شرکت هم در این بین دستخوش تغییر می شد. همه این چالش ها توسط یک شرکت پذیرفته و انجام شد.

طراحی دکوراسیون شرکت مواد غذایی

جهت دریافت خدمات در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

اینجا دفتر اصلی شرکت است، پس این طراحی دکوراسیون شرکت مواد غذایی باید معرف و یادآور زندگی سالم باشد. رنگ ها، ساده و جسورانه ولی چشم نواز هستند. تصاویر و طرح های گرافیکی رنگی، روی پس زمینه های ساده و مینیمال قرار گرفته و ما را به یاد میوه های مختلف و رنگارنگ می اندازند. استفاده از مواد و تصاویر طبیعی، طراوت و شادابی یک زندگی سالم را برایمان تداعی می نماید. اجزای مدرن و مینیمالی که در دکوراسیون به کار رفته، فضا را کمی از گذشته دور می نمایند ولی برخی از تصاویر و روایات همچنان به گذشته شرکت ادای احترام می نمایند. اتاقک ها در حاشیه داخلی ساختمان قرار گرفته و از نور طبیعی بهره می برند، ولی به خاطر نوع نقشه کشی ساختمان ، اتاق های مشترک و عمومی در مرکز ساختمان قرار گرفتند. همین موضوع باعث شد طراحان به فکر ساخت پنجره های سقفی بیافتند، تا اتاق های عمومی هم از نور و انرژی لازم برخوردار باشند. ما به عنوان تیم طراحی سعی کردیم بین پرسنل شرکت و مزرعه دارانی که محصولات را پرورش می دهند، رابطه محکمی برقرار کنیم. یکی از طبقات ساختمان، به بخش های اجرایی اختصاص داده شد. این طبقه که محل کار مدیران و محل رجوع مشتری هاست، دقیقا شبیه بقیه طبقات طراحی و دکور شده ولی از رنگبندی تیره و غلیظ تری در این طراحی دکوراسیون شرکت مواد غذایی برخوردار است.

منبع: retaildesignblog

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1078

به "طراحی دکوراسیون شرکت مواد غذایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی دکوراسیون شرکت مواد غذایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید