عکس ، راز درخشش گلر آرژانتین در جام جهانی فاش شد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، گلر سابق تیم ملی آرژانتین به تمجید از سنگربان آلبی سلسته در جام جهانی قطر پرداخت.

عکس ، راز درخشش گلر آرژانتین در جام جهانی فاش شد

به گزارش خبرنگاران، بالدو ماتیلدو فیلول اولین دروازه بان قهرمان دنیا با تیم ملی آرژانتین بود. سیوهای او در جام دنیای 1978 در تاریخ ثبت شد، به ویژه آنهایی که در فینال مقابل هلند انجام داد و چندین سال بعد، دیبو مارتینز در آخرین دقیقه وقت اضافه مقابل فرانسه در فینال جام دنیای قطر، مشابه آن را انجام داد.

این گلر محبوب فوتبال آرژانتین معتقد است سیو دیبو مارتینز روی ضربه دقیقه 123 کولو موآنی هرگز یک واکنش اتفاقی نبوده و دروازه بان پنالتی گیر آرژانتینی ها با رعایت یک اصل ویژه پیروز به مهار این توپ شده است. او که در یک لایو اینستاگرامی به تحلیل آن صحنه می پرداخت گفت: این نمایشنامه را شرح می دهم چون آن را در تدریس به کار می برم. یکی از مواردی که روی آن تاکید دارم این است که روی خود را برنگردانید و چشم های خود را نبندید.

کاری که دیبو مارتینز در فینال قطر انجام داد، پیش تر برای آرژانتینی ها در فینال 1978 اتفاق افتاده بود. جایی که فیلول با مهار شوت راسنبریک در آخرین دقایق مانع از باز شدن دروازه تیمش شد تا آلبی سلسته به نخستین قهرمانی خودش در تاریخ جام های دنیای دست پیدا کند.

44 سال بعد از آن تاریخ، امیلیانو مارتینز با یک مهار فوق العاده در آخرین دقیقه بازی برابر فرانسه مانع از فروپاشی چهارباره دروازه اش شد تا با رسیدن کار به ضربات پنالتی با مهارت شگفت انگیزش کار امباپه و یارانش را تمام نموده و آرژانتین را به قهرمانی در جام دنیای برساند.

  • دختر دیه گو مارادونا از مسی شکایت کرد؟

منبع: ورزش سه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 دی 1401 بروزرسانی: 8 دی 1401 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2302

به "عکس ، راز درخشش گلر آرژانتین در جام جهانی فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، راز درخشش گلر آرژانتین در جام جهانی فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید