عیادت عزت الله ضرغامی از کارگردان مطرح سینما و تلویزیون

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از کارگردان سریال حضرت موسی (ع) عیادت کرد.

عیادت عزت الله ضرغامی از کارگردان مطرح سینما و تلویزیون

به گزارش خبرنگار، عزت الله ضرغامی رئیس اسبق صداوسیمای و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتشار تصویری در صفحه شخصی اینستاگرامش با انتشار توضیح مختصری از شرایط جمال شورجه کارگردان شناخته شده کشورمان، از عیادت از او اطلاع داد.

جمال شورجه کارگردان فیلم هایی چون سی و سه روز و وعده ملاقات است و این روزها مجموعه حضرت موسی (ع) را برای تلویزیون در پیش فراوری دارد. او مدتی است که به دلیل عارضه مغزی در بستر بیماری است.

ضرغامی در اینستاگرامش نوشت:

جمال شورجه

آقا جمال ما در فروردین سال جاری دچار سکته مغزی می گردد.

پس از چند عمل جراحی و فیزیوتراپی های دائمی، وضعش خیلی بهتر می گردد. دیشب به منزلش رفتم. همین تصویر که می بینید.(98/10/3)

در این مدت، همسر بزرگوارش خیلی فداکاری نموده است. همچنین فرزندانش که مثل خود او بااخلاق و متدین هستند. برای سلامتی اش از صمیم قلب دعا می کنیم. او کارهای بزرگی نموده و می تواند پروژه های بزرگ دیگری را در کارنامه اش داشته باشد. در دوره مدیریت من در سینما (1374) فیلم دایره سرخ او جزو برترین های جشنواره شد. سال بعد در یک نمایش بی نظیر دنیای در آبیدر سنندج و در یک فضای باز، آن را از روی یک دکل بزرگ بر سینه کوه انداختیم و با پخش صدای فیلم از کانال FM رادیو، فیلم را برای چند ده هزار نفر مردم مشتاق به نمایش درآوردیم. صحنه رویایی و عجیبی بود.

بزرگترین درایوینگ سینمای دنیا رقم خورد! مردم سنندج به ویژه گروه های دختر و پسر جوان در دامنه کوه آبیدر صحنه تاریخی و باشکوهی را در تاریخ سینما خلق کردند.

.

. ***پی نوشت***

.

.

آقای میرعلایی، دوست قدیمی و تهیه کننده سریال حضرت موسی(ع)، از فیلمنامه سریال و بازنویسی های حرفه ای و مکرر آن گزارش خوبی دارد.

مدتی قبل و پس از 45 سال فیلم ده فرمان ساخته سیسیل ب. دمیل را دیدم.

به اعتقاد من در مقایسه با فیلم های تاریخی و حماسی آن دوران، مثل بن هور و اسپارتاکوس فیلم ضعیف و غیرجذابی است. به ویژه آنکه پر از تحریفات و اسائه ادب به ساحت پیامبر بزرگی چون موسی(ع) است. بدون تردید سریال حضرت موسی مانند سریال یوسف پیامبر(ع) می تواند در سطح دنیای، اتفاقات مهمی را رقم بزند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 769

به "عیادت عزت الله ضرغامی از کارگردان مطرح سینما و تلویزیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عیادت عزت الله ضرغامی از کارگردان مطرح سینما و تلویزیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید