مجمع عمومی کانون راهنمایان گردشگری کشور در اردبیل برگزار می گردد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان اردبیل گفت: سومین مجمع عمومی کانون راهنمایان گردشگری کشور در اردبیل برگزار می گردد.

مجمع عمومی کانون راهنمایان گردشگری کشور در اردبیل برگزار می گردد

با وبسایت گردشگری آژانس مسافرتی همراه باشید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، اسماعیل اسماعیلی نسب روز یکشنبه 10 آذر 98 با اعلام این خبر توضیح داد: این رویداد از 25 تا 27 آذرماه در شهرهای اردبیل و سرعین برگزار می گردد.

او اضافه کرد: پذیرش مهمانان در روز 25 آذرماه در شهر اردبیل است و مهمانان با بازدید از پیاده راه اسفریس به مقاصد سقاخانه، کوچه شهیدگاه، میدان ساعت، بازار زرگران، بازار مسگران و بازدید از فروشگاه صنایع دستی پریم ور، محله ارمنستان و کلیسای مریم مقدس و بقعه شیخ صفی گشت شهری خواهند داشت.

رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان با اشاره به اینکه در نگارخانه شاه اسماعیل خطایی ویژه برنامه تدارک دیده شده است، اضافه کرد: در این ویژه برنامه قابلیت های گردشگری اردبیل معرفی می گردد.

اسماعیلی نسب توضیح داد: با توجه به اینکه اقامت مهمانان در شهر گردشگری سرعین تدارک دیده شده است، گفت: در روز دوم مجمع راهنمایان در سالن همایش هتل تماشا برگزار می گردد.

او گفت: در روز سوم نیز بازدید از پل معلق شیشه ای هیر و معرفی جاذبه های دست ساز استان پیش بینی شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 684

به "مجمع عمومی کانون راهنمایان گردشگری کشور در اردبیل برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجمع عمومی کانون راهنمایان گردشگری کشور در اردبیل برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید