مسئولان ورزش قم از قهرمان کشتی فرنگی آسیا تجلیل کردند

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، مسئولان ورزشی استان قم با حضور در منزل مهدی ابراهیمی دارنده مدال طلای کشتی فرنگی رقابت های داخل سالن آسیا از وی تقدیر کرد.

مسئولان ورزش قم از قهرمان کشتی فرنگی آسیا تجلیل کردند

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از قم، حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان٬ محسن وزیری رئیس هیئت کشتی استان و معاونان اداره کل ورزش جوانان با حضور در منزل مهدی ابراهیمی، فرنگی کار طلایی تیم ملی و کشتی استان قم در رقابت های داخل سالن آسیا با تبریک به دلیل کسب این پیروزیت از زحمات وی تقدیر کردند.

ابراهیمی در رقابت های کشتی فرنگی 2017 داخل سالن آسیا در وزن 80 کیلوگرم با دوبنده تیم ملی کشور با رقبای خود سرشاخ شد و در دور نخست این پیکارها با نتیجه 3 بر 2 آسخات دلمحمداف دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

وی در این مرحله با نوربک خاشیمبیکوف از ازبکستان روبه رو شد که در انتها پیروز شد با نتیجه 7 بر صفر این کشتی گیر را از پیش رو برداشته و راهی ملاقات انتهای و فینال این رقابت ها بشود.

ابراهیمی در ملاقات فینال با آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان روبه رو شد که با اتمام دو وقت سه دقیقه، نتیجه ثبت شده روی تابلو اعلام امتیازات 3 بر 2 به نفع جوان فرنگی کار قم را نشان می داد که این به منزله قهرمانی وی و ایستادن بروی سکوی نخست قهرمانی آسیا بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 815

به "مسئولان ورزش قم از قهرمان کشتی فرنگی آسیا تجلیل کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان ورزش قم از قهرمان کشتی فرنگی آسیا تجلیل کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید