معرفی هتل 3 ستاره ولیو تامسون در سنگاپور

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، هتل ولیو تامسون سنگاپور | Value Hotel Thomson

در هتل ولیو تامسون سنگاپور که در جاده بالستیر واقع شده، اقامتی راحت خواهید داشت که همواره در ذهنتان خاطره انگیز خواهد ماند. این هتل 3 ستاره، با دکوراسیون مدرن و امکانات مناسب و کاربردی خود، مهمانان را مجاب می نماید که آن را به افراد دیگری هم پیشنهاد نمایند. خبرنگاران در ادامه این متن برای شما تمام ویژگی های رفاهی، خدماتی و تفریحی هتل ولیو تامسون سنگاپور Value Hotel Thomson را معرفی نموده است. با ما همراه باشید.

معرفی هتل 3 ستاره ولیو تامسون در سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

خدمات رفاهی هتل ولیو تامسون سنگاپور

امکانات رفاهی که هتل برای شما فراهم نموده است، متنوع و مناسب هستند. پارکینگی در هتل موجود است که می توانید از آن بهره ببرید. این پارکینگ احتیاجی به رزرو قبلی ندارد اما روزانه باید هزینه ای بابت گذاشتن ماشینتان پرداخت نمایید. بخش پذیرش هتل، امکانات و خدمات گوناگونی دارد. برای مثال تحویل اتاق ها بدون معطلی انجام می گیرد و انبار چمدان در مواقع ضروری به کارتان می آید. همچنین یک دستگاه خودپرداز در این بخش دیده می گردد. کارمندانی که مربوط به تحویل اتاق ها می باشند، 24 ساعته در خدمت شما هستند.

یک کافی نت کوچک به همراه دستگاه فکس و کپی، برای شما در هتل تعبیه شده است. مغازه کوچک خوراکی، دستگاه وندینگ برای آبمیوه و نوشیدنی های مختلف، آسانسور و صندوق امانات، از دیگر مواردی است که مربوط به خدمات رفاهی هتل هستند. اینترنت وای فای در سراسر هتل قابل دسترسی است و استفاده از آن رایگان می باشد. بخش شست و شوی هتل شامل خشکشویی و اتوشویی است که استفاده از هر دوی آن ها، هزینه مجزایی برایتان خواهد داشت.

کارکنان هتل به زبان های مالایی، چینی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 14:00 و آخرین ساعت خروج 11:00 است.

امکانات تفریحی هتل ولیو تامسون سنگاپور

شما در این هتل می توانید سری به استخر روباز آن زده و یا از باشگاه بدنسازی آن بهره ببرید. همانطور که گفته شد تورهای مختلفی هم در هتل موجود می باشند که در صورت تمایل توسط آن ها به گشت و گذار در شهر خواهید پرداخت.

رستوران های هتل و اطراف

  • رستوران هتل: در این رستوران غذاهای محلی و بین المللی سرو می گردد و هر روز باز است.
  • رستوران مگا فود کورت: در اینجا، غذاهای آسیایی و چینی سرو می گردد که تنها 170 متر دورتر از هتل است.
  • رستوران روزی تیفین هاوس: با غذاهای آسیایی، اندونزیایی و دریایی، این رستوران آماده پذیرایی از شماست.
  • رستوران باری اوما: اگر به غذاهای ژاپنی علاقه مندید، این رستوران که در فاصله 1 کیلومتری از هتل است، به شما پیشنهاد می گردد.

امکانات اتاق های هتل

هتل ولیو تامسون سنگاپور دارای اتاق هایی است که همگی سرویس خواب باکیفیت دارند و برای پوشش آن ها، از ملافه هایی با بهترین جنس استفاده شده است. تهویه مطبوع، هوای داخل اتاق ها را دلچسب می سازد و تلویزیونی که بسیاری از شبکه های جهانی را پوشش می دهد، برای یک استراحت و تماشای فیلم های مورد علاقه تان، مناسب است.

با استفاده از تجهیزاتی که در اتاق برایتان فراهم شده، شما امکان دم کردن قهوه یا چای خواهید داشت. در صورت درخواست، اتو و میز اتو در اختیارتان قرار می گیرد. تلفن، سشوار و اینترنت وای فای، از دیگر موارد مورد استفاده در اتاق هاست. سرویس حمام اتاق ها دارای لوازم آرایشی-بهداشتی رایگان است.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق تریپل: در این اتاق ها 1 تخت دونفره و یک تخت تک نفره موجود است و ظرفیت 3 نفر بزرگسال را دارند. این اتاق ها دارای پنجره هستند.
  • اتاق سوپریر پلاس: در این اتاق ها 1 تخت دونفره و یک مبل تخت خواب شو وجود دارد و ظرفیت آن ها 2 بزرگسال و یک کودک و یا 3 بزرگسال است. این اتاق ها پنجره دارند.
  • اتاق استاندارد دبل: در این اتاق که یک تخت دونفره کویین موجود است، 2 بزرگسال می توانند اقامت داشته باشند. این اتاق ها، دو نوع هستند، آن هایی که پنجره دارند و آن هایی که بدون پنجره می باشند.
  • اتاق استاندارد تویین: اتاق های تویین، 2 تخت تک نفره گذاشته شده است. آن ها هم به دو مورد با پنجره و بدون پنجره تقسیم می شوند. این اتاق ها دو بزرگسال را در خود جای می دهند.

فاصله هتل با جاذبه های سنگاپور

  • فروشگاه ژونکشان: 400 متر با هتل فاصله دارد که تا آنجا به صورت پیاده 6 دقیقه راه است. تاکسی شما را 3 دقیقه ای می رساند.
  • مرکز خرید یونایند اسکوئر: 700 متر از شما دورتر است که پیاده 20 دقیقه ای به آن خواهید رسید. اگر تاکسی بگیرید 10 دقیقه بعد به اینجا می رسید. اتوبوس شما را 11 دقیقه ای می رساند.
  • ایستگاه مترو (قطار شهری) نُوِنا: 700 متر دورتر از هتل می باشد که تاکسی می تواند طی 9 دقیقه شما را ببرد و پیاده تنها 15 دقیقه زمان می برد.
  • مرکز خرید توا پایو اچ دی بی: تا این فروشگاه 900 متر فاصله دارید که پیاده 20 دقیقه ای می رسید. تاکسی شما را 9 دقیقه ای و با اتوبوس 10 دقیقه ای خواهید رسید. با اتوبوس 13 دقیقه بعد می رسید.
  • نیوتن فود سنتر: 2 کیلومتر از شما دورتر است که پیاده روی به آنجا 30 دقیقه و با تاکسی هم 10 دقیقه ای می رسید. توسط اتوبوس 17 دقیقه طول می کشد.
  • پارک مکریچیه: 2 کیلومتر از هتل دورتر است. هم می توانید به آنجا پیاده روی کنید که 50 دقیقه طول خواهد کشید، هم می توانید توسط تاکسی 15 دقیقه ای به آنجا برسید. البته اتوبوس هم به این مقصد وجود دارد که تقریبا 40 دقیقه بعد شما را می رساند.
  • فروشگاه مصطفی سنتر: این فروشگاه در مسافت 2.3 کیلومتری قرار گرفته است که برای رسیدن به آن حدود 40 دقیقه پیاده روی زمان احتیاج دارید. تاکسی شما را 12 دقیقه و اتوبوس 22 دقیقه بعد می رساند.
  • موزه هنر سنگاپور: تا شما 3.4 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی این جهت را 12 دقیقه ای می رود و اگر اتوبوس سوار شوید، 22 دقیقه بعد می رسید.
  • رافلز سیتی: تا این مرکز خرید، 3.8 کیلومتر فاصله دارید که با تاکسی 13 دقیقه ای و با اتوبوس 25 دقیقه ای می رسید.
  • اسکله های کلارک و رابرتسون: 1 کیلومتر از شما دورتر است که با اتوبوس 35 دقیقه ای و با تاکسی، 15 دقیقه زمان احتیاج است.
  • شهر سانتک: این منطقه تجاری 4.1 کیلومتر تا هتل فاصله دارد که برای رسیدن به آن حدود 16 دقیقه باید ماشین سواری کنید. اتوبوس 30 دقیقه ای شما را می رساند.
  • فار ایست پلازا: با شما 3.8 کیلومتر فاصله دارد که با تاکسی، 11 دقیقه و با اتوبوس 14 دقیقه در راه خواهید بود.
  • مسجد عبدالغور: 4 کیلومتر دورتر از هتل ولیو تامسون سنگاپور می باشد که تاکسی می تواند طی 14 دقیقه شما را ببرد و با اتوبوس تنها 24 دقیقه زمانی می برد.
  • محله تیونگ بارو: از شما 7 کیلومتر دورتر است که با تاکسی 17 دقیقه ای و با اتوبوس 35 دقیقه ای می رسید.
  • مرکز خرید پاراگون: برای رفتن به این فروشگاه باید 4 کیلومتر را طی کنید. با تاکسی 13 دقیقه در راه خواهید بود. اتوبوس هم 20 دقیقه ای شما را می رساند.
  • مرکز خرید آی او اِن: این فروشگاه نیز با شما 4 کیلومتر فاصله دارد. اگر با تاکسی بروید، 12 دقیقه و با اتوبوس 19 دقیقه در راه خواهید بود. توسط متروی خط North South Line، این جهت 28 دقیقه طول می کشد.
  • درختان غول پیکر بی: 8 کیلومتر تا شما فاصله دارد. توسط تاکسی می توانید حدود 18 دقیقه بعد به اینجا برسید و با اتوبوس 37 دقیقه در راه خواهید بود.
  • استودیو یونیورسال سنگاپور: تا این استودیو 8.4 کیلومتر فاصله دارید. تاکسی شما را 20 دقیقه ای و اتوبوس 50 دقیقه ای می رساند. می توانید از ترکیب اتوبوس و تراموا بهره ببرید که 43 دقیقه طول می کشد.
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی چانگی: 9 کیلومتر است که با تاکسی 23 دقیقه ای، این جهت را طی خواهید کرد. اگر اتوبوس سوار شوید، 1 ساعت بعد می رسید.

موقعیت هتل ولیو تامسون سنگاپور

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

سنگاپور 329901، نُوِنا، خیابان بالستیر

592 Balestier Road, Novena, 329901 سنگاپور, سنگاپور

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 412

به "معرفی هتل 3 ستاره ولیو تامسون در سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 3 ستاره ولیو تامسون در سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید