میزبانی مسابقات 2019 کانوپولوی قهرمانی آسیا به اردبیل واگذار می گردد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: در صورت راه اندازی کمپ قایقرانی در دریاچه شورابیل، میزبانی مسابقات 2019 کانوپولوی قهرمانی آسیا به اردبیل واگذار می گردد.

میزبانی مسابقات 2019 کانوپولوی قهرمانی آسیا به اردبیل واگذار می گردد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام زمستان با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، غلامرضا امینی در ملاقات با استاندار اردبیل گفت: دریاچه شورابیل یک مکان مناسب برای ایجاد کمپ قایقرانی برای تیم های ملی است که می توان از این ظرفیت مهم برای توسعه ورزش و برگزاری مسابقات مختلف در این منطقه استفاده کرد.

وی گفت: این دریاچه غیر از برگزاری کانوپولو برای برگزاری مسابقات قایق های بادی نیز با شرایط موجود باد در این دریاچه مناسب است و ما به دنبال شرایط ایجاد این کمپ با همکاری استان اردبیل بر روی این دریاچه خواهیم بود تا بتوانیم زمینه راه اندازی و برگزاری این مسابقات را در دریاچه شورابیل فراهم کنیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی اضافه نمود: فدراسیون قایقرانی با حامی اقتصادی که دارد می تواند برای ایجاد یک اسکله برای تمرینات و مسابقات یاری بگیرد و با نصف قیمت این اسکله را احداث کند که در اینزمینه پیگیری های لازم را انجام خواهیم داد.

امینی توضیح داد: در دریاچه شورابیل باید یک طرح ماندگار برای استان اردبیل باشد و فدراسیون حاضر است با فراهم کردن شرایط کمپ تمام تجهیزات سخت افزاری قایقرانی را در اختیار این استان قرار دهد.

وی اعلام کرد: با توجه به اینکه میزبانی مسابقات 2019 کانوپولوی قهرمانی آسیا به ایران داده شده است اگر تا زمان مقرر این کمپ ایجاد گردد ما این مسابقات را در استان اردبیل برگزار خواهیم کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 771

به "میزبانی مسابقات 2019 کانوپولوی قهرمانی آسیا به اردبیل واگذار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی مسابقات 2019 کانوپولوی قهرمانی آسیا به اردبیل واگذار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید