نظافت در انظار عمومی کلید ایجاد اعتماد در مصرف کننده

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، رپرتاژ آگهی - شرکت ABM UK یک شرکت تجهیزات نظافتی است. سیاست این شرکت بر روی نظافت و پاکیزگی محیط هایی است که در آن مکان ها خدمات ارائه میدهد. این شرکت در سال 1909 تاسیس شد و بیش از 100 سال است در حوزه نظافت و فراوری تجهیزات نظافتی فعالیت دارد. این شرکت در سال 1909 از نظافت پنجره ساختمان ها کار خود را آغاز کرد و الان در 10 صنعت متفاوت نظافتی مشغول به کار است. از مزایا این شرکت طراحی وفراوری محصولات و مواد شوینده ای است که به محیط زیست آسیب نمیزنند.

نظافت در انظار عمومی کلید ایجاد اعتماد در مصرف کننده

تحقیقات این شرکت، تاثیر نظافت ساختمان ها در ملأ عام و جلوی دید مصرف نماینده را در زمان حال با زمان قبل از کرونا مقایسه نموده است. تحقیقات این شرکت نشان می دهد که مشاهده ضدعفونی نماینده در فضاهای عمومی میتواند یاری زیادی به ایجاد اعتماد در مردم میکند.

طی یک ارزیابی که این شرکت، دیدن نظافتچی ها در فضاهای عمومی باعث می گردد احساس نمایند اقدامات ایمنی جدی گرفته می گردد همچنین تمیز کردن در ملأ عام باعث اعتماد به محیط اطراف میگردد.

Covid 19 یک نقطه عطف برای صنعت خدمات تاسیسات!

امروزه همه مردم دنیا به طور مداوم با محدودیت های تغییر یافته در حال سازگار شدن هستند، مشاغلی که میخواهند اعتماد مشتریان خود را جلب نمایند، باید اقدامات تمیز کردن و ضدعفونی را در انظارعمومی و در مقابل مردم انجام دهند. این موضوع فراتر از دستگاه های ضدعفونی نماینده دست و فاصله گذاری اجتماعی تا 2 متر است، مشتریان مطلع به نظافت و رعایت پروتکل های اجتماعی توجه بسیاری روی نکات بهداشتی دارند.

از دیگر نکات مهم در مکان های عمومی و در انظار عمومی، مسولین نظافت یک مجموعه هستند که نحوه عملکرد آن ها در انظار عمومی حائز اهمیت است. امروزه نگرش مردم نسبت به دیدن مسولین نظافت در یک مجموعه نسبت به زمان قبل از شیوع ویروس کرونا بسیار تغییر نموده، شرکتABM UK در طی تحقیقاتی دیگر به این نتیجه رسید که افراد گفتند که عملیات نظافت نباید در انظار عمومی انجام گیرد و باید بعد از ساعت های حضور افراد درمکان های عمومی نظافت انجام گردد.

شرکت ABM UK رویکردی 3 مرحله ای به نام ABM Enhanced Clean ارائه داده که فضاهای سالم را با یک فرآیند ضدعفونی تضمین شده با پشتیبانی متخصصان انجام دهد. این رویکرد طراحی شده است تا به مشتریان یاری کند با خیال راحت به مراکز خودشان برگردند و در دنیای پسا کرونا به راحتی به فعالیت خودشان ادامه دهند. همچنین با نشان دادن نظافت و ضدعفونی محیط ها، اعتماد کارمندان و مشتریان و مردم را جلب میکند. این برنامه شامل ضدعفونی گسترده در مکان های عمومی به طور مرتب است.

رویکرد سه مرحله ای ABM Enhanced Clean شامل سه مرحله زیر است:

1- ارائه محصولات بهداشتی و ایمنی(providing hygiene & safety products)

-2 ضدعفونی با استفاده از متد ها روزانه و پیشرفته(using enhanced methods & disinfectants)

-3 نظافت بیشتر مکان ها و استرلیزه نگه داشتن آن ها (more frequenty cleaning)

تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی شامل دسته های مختلفی میشوند. طی تحقیقات و آمارهایی که منتشر شده از زمانی که کرونا شیوع پیدا کرد، نظافت محیط بسیار حائز اهمیت شد و نگاه افراد به محیط اطرافشان بسیار تغییر کرد.

در صنعت، نظافت محیط اطراف، همواره از اهمیت زیادی برخودار بوده است ولی از زمان شیوع ویروس کرونا، حساسیت روی نظافت و استرلیزه محیط های صنعتی بسیار بیشتر از قبل شد. چرا که در چنین محیط هایی نظافت بحث بسیار مهمی بوده است.

ما در این مقاله سعی داریم از اهمیت تجهیزات نظافتی در مکان های مختلف صحبت کنیم.

هنگامی که شما به مراکز عظیم فروش یا فروشگاه هایی مثل هایپر ها میروید، مهمترین امر در این مکان ها نظافت مجموعه است. تجهیزات نظافتی مورد استفاده در این مکان ها شامل اسکرابر، جاروبرقی های صنعتی، دستمال های نظافتی، ست های نظافت، تی شوی و … است.

فرض کنید وارد یک هاپیر شده اید و میخواهید خرید کنید؛ مهمترین نکته وقتی شما وارد فروشگاه میشوید و بسیار مشهود است، نظافت محیط است.

برای مثال اسکرابر یکی از دستگاه های مورد استفاده در فروشگاه است.

اسکرابر صنعتی یا زمین شوی؛ این دستگاه سرعت نظافت کف فروشگاه ها و مجموعه ها رو زیاد میکند و باعث میگردد نظافت با سرعت و دقت بالاتری صورت بگیرد.

اسکرابر ها برای صنایعی از قبیل مواد غذایی، کارخانجات صنعتی، پالایشگاه ها، انبار هایی با متراژ های بالا و … استفاده میگردد.

اسکرابر ها به دودسته دستی و سرنشین دار تقسیم میشوند.

همچنین یا قابل شارژ هستند و باتری دارند یا بصورت برقی کار مینمایند.

  • اسکرابر های سرنشین دار: این اسکرابر ها فقط بصورت شارژی هستند و برای محیط هایی که مانعی ندارند ومتراژ بالایی دارند استفاده میگردد.
  • اسکرابرهای دستی برقی: این مدل اسکرابر برای محیط هایی تا 1000 مترمربع مناسب است و برای مکان هایی که موانع زیادی دارند توصیه میگردد. نکته ای که در رابطه با این دستگاه ها قابل توجه است این است که برقی هستند و احتیاج به شارژ ندارند.
  • اسکرابر دستی شارژی: این مدل هم مانند اسکرابر دستی برقی است فقط بصورت شارژی عمل میکند.
  • اسکرابر سوییپر: برای محیط هایی که علاوه بر شست وشوی کف احتیاج به جارو نیز دارند استفاده میگردد.

در مراکزی مثل فروشگاه های زنجیره ای عظیم و کاخانجات از اسکربر ها استفاده مینمایند چرا که سرعت نظافت را زیاد شده و دقت تمیزی محیط اطراف هم افزایش پیدا میکند.

قیمت تجهیزات نظافت صنعتی

اسکرابرهای شارژی ام تی کو جنس باتریشان ژل اسید است که بهترین نوع باتری برای اسکرابرها میباشد. این باتری ها خاصیت خود خورندگی کمتری دارند و میزان آب باتری هم نسبت به باتری های معمولی دیرتر کاهش میبابد و همین خصوصیات باعث میگردد عمر باتری بیشتر گردد، این باتری برای ماشین ها و دستگاه هایی که تکنولوژی پیشرفته تری نسبت به ماشین های دیگر دارند استفاده مینمایند و اسکرابرها برای استفاده مدوامی که دارند باتری بسیار برایشان اهیمت دارد.

قیمت اسکرابر ها باتوجه به نوع باتری متفاوت است، گاهی اوقات قیمت اسکرابر ها نسبت به برند های دیگر کمتر است و آنجاست که شما باید مطمین شوید جنس باتری دستگاه چیست.

همچنین قیمت اسکرابر ها باتوجه به جنس بدنه متفاوت است. جنس بدنه اسکرابر ها باید آنتی باکتریال باشد تا آلودگی کمتری را جذب کند و همچنین مقابل مواد شوینده مقاومت باشد و زود پوسیده نگردد.

در بحث تجهیزات نظافت صنعتی، اسکرابر یکی از چند محصولی است که استفاده میگردد. و چیزی که همواره مطرح میگردد این است که شما با فراوری نماینده های تجهیزات نظافتی در ارتباط باشید، چرا که هنگام ارائه خدمات پس از فروش، فراوری نمایندگان تجهیزات نظافت صنعتی در ارائه خدمات و گارانتی عملکرد بهتری دارند. شرکت ام تی کو به دلیل اینکه از فراوری نماینده های محصولات نظافت صنعتی است در ارائه خدمات و گارانتی به مشتریان همواره آماده خدمت رسانی میباشد. همانطور که میدانید دستگاه های نظافت صنعتی فقط بحث خریدشان مطرح نیست، بلکه بحث خدمات پس از فروش و خدمات تعمیرات نیز بسیار مهم است چرا که محصولات به مرور زمان دچار استهلاک میشوند و در این جاست که خدمات پس از فروش مطرح میگردد که بسیار مهم است.

شرکت ام تی کو مفتخر است که در زمینه خدمت رسانی به مشتریان بهترین عملکرد را دارد.

از دیگر محصولاتی که میتوان در زمینه تجهیزات نظافت صنعتی به آن اشاره نمود، جاروبرقی های صنعتی است،

شرکت ام تی کو از فراوری نماینده های قدرتمند در زمینه جاروبرقی های صنعتی است. جاروبرقی های صنعتی ام تی کو در مدل های مختلف فراوری میگردد. از نکات مهم در زمینه جاروبرقی های صنعتی تعداد موتورهای آن هاست. جاروبرقی های صنعتی، در دو مدل آب و خاک فراوری میگردد و یک تا سه موتور تعداد موتورهایش متغیر است که بسته به نوع صنعتی که در آن استفاده میگردد، از مدل های مختلفش استفاده مینمایند.

قیمت جاروبرقی صنعتی بسته به نوع موتور و تعدادش و هم چنین مدل آب و خاک یا مدل خاک متفاوت است.

جاروبرقی های صنعتی ام تی کو برای راحتی مشتریان و مقرون به صرفه بودن محصولات، موتور های جاروبرقی را در دو مدل آلمانی AEG و چینی فراوری میکند. که بسته به سلیقه خود مشتری و بودجه ای که در نظر دارد، انتخاب ها متفاوت است.

ام تی کو به دلیل اینکه خود، فراوری نماینده جاروبرقی های صنعتی میباشد، مفتخر است بصورت مستقیم با مشتریان در ارتباط است و همواره آماده ارائه هرگونه خدمات و مشاوره در زمینه خرید و خدمات پس از فروش، میباشد.

سخن پایانی

امروزه به دلیل شیوع ویروس کرونا و اهمیت نظافت، باعث شده است که علاوه بر نظافت محیط های عمومی، نظافت تخصصی محیط های صنعتی اهمیتشان نسبت به قبل چند برابر شده و شرکت ام تی کو بهترین خدمات نظافتی را با توجه به شرایط کنونی به مشتریان خود ارائه میدهد و تا روز شکست ویروس کرونا تمام کوشش خود را میکند تا بهترین خدمات را با توجه به شرایط کنونی ارائه کند تا سلامت هیچ فردی به خطر نیفتد و در سلامت کامل افراد مشغول به کار باشند.

شرکت ام تی کو فراوری نماینده انواع تجهیزات نظافت صنعتی و علاوه بر تجهیزات ذکر شده و شرح داده شده در این مقاله، فراوری نماینده انواع مختلف دیگر تجهیزات نظافتی دیگر میباشد. شما میتوانید برای آشنایی بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر به سایت wwww.MTCOclean.com مراجعه کنید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1724

به "نظافت در انظار عمومی کلید ایجاد اعتماد در مصرف کننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظافت در انظار عمومی کلید ایجاد اعتماد در مصرف کننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید