هتل افتالیا مارین ریزورت آلانیا؛ هتل پنج ستاره و مورد علاقه گردشگران ترکیه

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، هتل افتالیا مارین ریزورت آلانیا یکی از هتل های پنج ستاره شهر آلانیا است که به دلیل امکانات فراوان و موقعیت مکانی خوبی که دارد همواره مورد توجه گردشگران این شهر بوده است.

هتل افتالیا مارین ریزورت آلانیا؛ هتل پنج ستاره و مورد علاقه گردشگران ترکیه

شهر آلانیا یکی از شهر های تاریخی کشور ترکیه است که به بنا های تاریخی و آثار باستانی فراوانش معروفیت دارد و در کنار زیبایی های طبیعی و سواحل بی نظیری که دارد مجموعه ای فوق العاده مجذوب کننده را برای سرگرمی و تفرج مسافران فراهم می کند.

قلعه آلانیا یکی از مجذوب کننده ترین آثار تاریخی این شهر است که تماشای شکوه و مجذوب کنندهیت های آن از نزدیک، حال و هوای بی نظیری دارد. غار داملاتاش که در غرب این شهر قرار گرفته هم زیبایی های طبیعی فوق العاده باشکوهی دارد و طبیعت کم نظیر آن در بین مسافران شهر آلانیا بسیار مشهور است.

هتل Eftalia Marin Resort Alanya با امکانات رفاهی فراوان و خدمات گسترده ای که دارد یکی از بهترین انتخاب های اقامت در این شهر به تعداد می رود. ساختمان و تمام واحد های اقامتی هتل به صورت کاملا لوکس و مدرن طراحی شده اند و این مسئله احساس بسیار خوبی را در هنگام اقامت به مهمان منتقل می کند.

علاوه برآن هتل دارای ساحل اختصاصی است و نزدیک بودن آن به ساحل دریا، مجذوب کنندهیت اقامت در هتل را چندین برابر می کند. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شبه جزیره زیبای آلانیا در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و لحظات فوق العاده نابی را در سفر تجربه کنید.

امکانات هتل افتالیا مارین ریزورت آلانیا

هتل افتالیا مارین ریزورت آلانیا با امکانات فوق العاده خوبی که دارد شما را شگفت زده خواهد کرد. 4 استخر در این هتل وجود دارند که به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرند. دو استخر روباز بزرگ در محوطه هتل قرار دارند که اطراف آن ها با صندلی های ساحلی پوشیده شده است و محیط بسیار زیبایی را برای سرگرمی و استراحت مهمانان فراهم می کنند.

یک استخر هم در پشت بام هتل Eftalia Marin Resort Alanya قرار گرفته و منظره رو به باغ و دریای آن نمای فوق العاده ای را ایجاد کرده است که بدون شک از تجربه شنا کردن در آن پشیمان نخواهید شد.

علاوه بر این ها، هتل دارای یک استخر مخصوص بچه ها هم است که به سرسره های آبی زیبا و مجذوب کننده مجهز شده و لذت اقامت در هتل را برای بچه ها هم چندین برابر می کند. رستوران اصلی هتل انواع غذا های لذیذ ترکی، دریایی و بین المللی را به مهمانان ارائه می دهد. پارکینگ رایگان، شومینه و مبلمان در فضای باز، تراس، باغ، کافی شاپ، میز تنیس، سالن اجتماعات، مرکز تناسب اندام و. . . از دیگر امکانات این هتل مجذوب کننده به تعداد می فرایند.

خدمات هتل افتالیا مارین ریزورت آلانیا

هتل افتالیا مارین ریزورت آلانیا خدمات بسیار گسترده ای هم دارد که سبب شده است این هتل در بین گردشگران شهر آلانیا محبوبیت فراوانی داشته باشد. سرگرمی های شبانه و گروه استند آپ کمدی هتل از خدمات ویژه این هتل هستند که بسیار مورد استقبال مهمانان قرار می گیرند.

پرسنل هتل همگی به چهار زبان آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند و با روی باز و بسیار صمیمی از مهمانان استقبال می کنند. در این هتل محلی برای نگه داری از بچه ها در نظر گرفته شده است و والدین می توانند بدون دغدغه فرزندان خردسال خود را برای نگه داری به این محل بسپارند و با خیال راحت به خرید و گشت و گذار بپردازند.

همچنین مهمانانی که با خرید بلیط هواپیما به این هتل سفر کرده اند می توانند از خدمات کرایه خودرو در هتل بهره مند شوند و با داشتن یک خودرو شخصی به راحتی از تمام نقاط دیدنی شهر بازذید کنند. خدمات خانه داری، سرویس اتو، خشکشویی، خدمات دربان، تبدیل ارز، محل نگه داری چمدان، پذیرش 24 ساعته و. . . از دیگر خدمات هتل Eftalia Marin Resort Alanya هستند.

واحد های اقامتی و امکانات واحد های اقامتی

فضای لوکس و مدرن واحد های اقامتی هتل افتالیا مارین ریزورت آلانیا اقامت فوق العاده مجذوب کنندهی را برای ساکنان هتل به ارمغان می آورد. تمامی واحد ها دارای منظره رو به استخر و باغ هستند که لذت اقامت برای مهمانان را چند برابر می کند.

از انواع واحد های اقامتی هتل می توان به سوئیت دوبلکس، اتاق های خانوادگی و اتاق های استاندارد دونفره اشاره کرد. امکانات واحد های اقامتی هتل افتالیا مارین ریزورت آلانیا به گونه ای هستند که هر سلیقه ای را برای اقامت در این هتل راضی می کنند.

علاوه بر فضای دل باز و زیبایی که در واحد ها وجود دارد، اتاق های هتل Eftalia Marin Resort Alanya به امکاناتی مانند تهویه مطبوع، حمام، سشوار، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، بالکن، کانال های ماهواره ای، میز مطالعه و. . . مجهز شده اند و تمامی امکانات لازم برای یک سفر دوست داشتنی مجذوب کننده را در اختیار مسافران قرار می دهند.

فاصله هتل افتالیا مارین ریزورت آلانیا تا اماکن مهم و گردشگری

فاصله تا قلعه آلانیا: 6

فاصله تا فرودگاه قاضی پاشا: 7.5

فاصله تا غار داملاتاش: 8

فاصله تا برج سرخ آلانیا: 19.6 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1862

به "هتل افتالیا مارین ریزورت آلانیا؛ هتل پنج ستاره و مورد علاقه گردشگران ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل افتالیا مارین ریزورت آلانیا؛ هتل پنج ستاره و مورد علاقه گردشگران ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید