هتل پارک این بای رادیسون نیو دهلی ، 4 ستاره

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، هتل پارک این بای رادیسون نیو دهلی | Park Inn By Radisson Gurgaon Bilaspur

از هتل های 4 ستاره دهلی که یکی از بهترین هتل های این شهر نیز هست می توان به هتل پارک این بای رادیسون نیو دهلی Park Inn By Radisson Gurgaon Bilaspur اشاره کرد. بازدید از شهر دهلی در میان تورهای مثلث طلایی هند واقع شده است. هتل پارک این بای رادیسون نیو دهلی در نزدیکی منطقه گوروگرام دهلی واقع شده و تا موزه حمل و نقل هریتیج حدود 10.7 کیلومتر فاصله دارد. در متن زیر، مجله خبرنگاران خصوصیات رفاهی، تفریحی، موقعیت هتل و چگونگی دسترسی داشتن به جاذبه های دیدنی این شهر از هتل پارک این بای رادیسون نیو دهلی را بیان می کنیم.

هتل پارک این بای رادیسون نیو دهلی ، 4 ستاره

خدمات رفاهی هتل پارک این بای رادیسون نیو دهلی

به دلیل محل قرار گیری این هتل، گاهی آن را به نام پارک این رادیسون گورگاون هتل می شناسند. برای خانواده های مهمان استخر روبازی برای بچه ها در نظر گرفته شده که راحتی و امنیت بیشتری برای مهمانان داشته باشد. میز پذیرش شبانه روزی به تمام سوال ها و درخواست هایتان با خوش رویی ترتیب اثر می دهد.

این هتل 4 ستاره پارکینگی رایگان در اختیار مهمانانی که ماشین دارند، می گذارد. برای رفتن به مراکز خرید می توانید ترانسفر بگیرید. کافی نت، ترانسفر فرودگاهی، خدمات تور و گردشگری هند، کتابخانه، اتاق ملاقاتی با مساحت 279 متر مربع و تمام امکانات مورد نیاز افراد برای سمینارها و تجارت، خدمات نظافت اتاق ها و البته شستشو و اتوکشی آن ها از جمله امکانات مختصری است که در اینجا خواهید دید.

کارکنان هتل به زبان های انگلیسی و هندی صحبت می کنند. اقامت بچه ها در هتل پارک این بای رادیسون نیو دهلی رایگان است منتها گهواره برای نوزادان ندارد. برای بچه ها می توانید تخت اضافه بگیرید. پرداخت های خود را نه تنها از سایت خبرنگاران به صورت ریالی می توانید انجام دهید، بلکه می توانید با ویزا کارت هم اتاق خود را رزرو کنید. در ضمنً امکانات میز پذیرش و هتل شامل خدمات زیر است:

اگر نیاز به انجام کارهای اینترنتی دارید، به کافی نت بروید، هر چند که اینترنت وای فای هتل در دسترس است. با این حال یادتان باشد که اکثرا سرعت اینترنت در هند پایین است. پذیرش شبانه روزی، خدمات فکس یا فتوکپی، امکاناتی برای افراد ناتوان و کرایه ماشین، باغ هم دارد. بچه ها 2 سال اگر از تخت های موجود استفاده کنند، اقامتشان رایگان خواهد بود. اگر ویلچر نیاز دارید، از قبل به هتل اطلاع دهید تا در هنگام ورود به هتل برایتان آورده گردد. جدای از این موضوع تمام امکانات مهمانانی که دارای ناتوانی جسمی هستند، در این هتل فراهم گشته است.

ساعت ورود به هتل پارک این بای رادیسون نیو دهلی 12:00 و تا ساعت 05:30 بعد از ظهر ادامه می یابد. در هنگام ظهر نیز باید اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل پارک این بای رادیسون نیو دهلی

تورهای مختلفی از هتل برگذار می گردد که با پرداخت هزینه جداگانه می توانید از آن ها بهره ببرید. برای گشت و گذار در اطراف دهلی می توانید از ترانسفرهای هتل با پرداخت مبلغی که برای آن ها در نظر گرفته شده، بهره ببرید. استخری در فضای باز دارد. در کنار استخر، امکان استراحت در زیر چترهای آفتابگیر را دارید. اگر با خانواده خود به دهلی و هند سفر کرده اید، در این هتل، استخر بچه ها تفریحی مناسبی برای آن هاست. همچنین مرکزی برای ورزش های روزانه و تمرین باشگاهی در خود هتل راه اندازی شده است. از جمله تفریحات و سرگرمی های درون هتل، اتاق کارائوکه است.

در نزدیکی این هتل، زمین بازی والیبال وجود دارد. اگر به والیبال علاقه مندید، می توانید توپ والیبال را گرفته و با دوستان خود به بازی مشغول شوید.

رستوران هتل

  • رستوران آربی جی و گریل: این رستوران غذاهای مخصوصی به همراه غذاهای بین المللی را طبخ می کند. در اینجا می توانید هر 3 وعده غذایی شامل صبحانه، ناهار و شام را سفارش دهید. خدمات ارائه شده به اتاق های این رستوران شبانه روزی است.

امکانات اتاق های هتل پارک این بای رادیسون نیو دهلی

همه اتاق های این هتل مجهز به دیوارهای ضد صدا و تهویه مطبوع با امکان کنترل از راه دور است. خدمات اتاق نیز شامل رستوران و سفارش در طول کل شبانه روز ارائه می گردد. سرویس حمام اتاق ها دارای دوش یا وان است و لوازم بهداشتی نظیر شامپو، صابون، حوله و … در آن ها دیده می گردد. در هر صورت اگر نیاز به وسیله و یا خدمتی خاص داشتید، می توانید آن را از میز پذیرش درخواست دهید و همچنین اگر نیاز به تخت اضافه داشتید، می توانید آن را از میز پذیرش هتل پارک این بای رادیسون نیو دهلی با پرداخت هزینه اضافه بخواهید.

تمام 98 اتاق و سوئیت هتل پارک این بای رادیسون نیو دهلی با تهویه مطبوع، اینترنت رایگان وای فای، خدمات 24 ساعته و شبانه روزی هتل و شبکه های جهانی در پخش تلویزیون مجهز هستند. از میان سوئیت های خانوادگی و اتاق های مختلف آن، می توانید اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنید. خانواده های مهمان، امکانات بیشتری برای بچه ها دارند.

میز مطالعه و مبلمانی زیبا درون اتاق ها قرار داده شده و اقامت شما را درون اتاق با احساسی خوشایند تکمیل می کنند. از دیگر امکانات مورد نیاز شما که در اتاق ها قرار دارند، می توان به امکانات زیر اشاره کرد:

  • و بسیاری دیگر

برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از این هتل، می توانید سری به قسمت رزرو هتل دهلی در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل پارک این بای رادیسون نیو دهلی

  • اتاق دولوکس دبل: این اتاق ها 23 متر مساحت دارند، یک تخت دبل در آن ها موجود و دارای حمام خصوصی و وان است. تمام امکانات اتاق های این هتل در اتاق دولوکس دبل هم وجود دارد.
  • اتاق های سوپریور: این اتاق ها 30 متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره کینگ و نمایی عالی از شهر را برای مهمانان فراهم می آورد.
  • اتاق اکسکیوتیو: این اتاق ها 47 متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره کینگ بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و البته چشم اندازی از شهر هستند. سایر امکانات آن، در بخش امکانات اتاق ها نیز نام برده شده است.

فاصله هتل تا جاذبه های دهلی

هتل 4 ستاره پارک این بای رادیسون نیو دهلی از مرکز شهر فاصله زیادی دارد. به همین دلیل قیمت کمتری را برای اقامت خود پرداخت می نمایید. با این حال به فرودگاه ایندیرا گاندی حدود نیم ساعت رنندگی دارد. از خوبی های این شهرک در نزدیکی دهلی، دور بودن از شلوغی و سر و صدای بیش از حد و آلودگی های دهلی است. به دلیل قرارگیری هتل در نزدیکی جاده اصلی می توانید به راحتی خود را به گوروگرام و سپس دهلی برسانید. از دیگر خوبی های موقعیت این هتل، قرارگیری در میان جاده ای است که دهلی و جیپور را به یکدیگر متصل می کند.

هر چند که به دهلی نزدیک تر است. اگر بتوانید موتور سیکلت یا ماشین در هند کرایه کنید یا خود وسیله نقلیه دارید، ما به شما هتل پارک این بای رادیسون نیو دهلی را پیشنهاد می دهیم. به راحتی این هتل را بر روی نقشه و در کنار جاده پیدا خواهید کرد. اگر هم قصد خرید و رفتن به بازار های هند را دارید، می توانید با ترانسفر و سرویس حمل و نقل هتل خود را به مراکز و فروشگاه های دهلی برسانید.

  • دروناچاریا دانشگاه مهندسی در دهلی: تا این جاذبه 9 کیلومتر فاصله دارید که توسط تاکسی 25 دقیقه ای و با استفاده از وسایل نقلیه عمومی حدود 40 دقیقه ای می رسید.
  • قلعه فرخ نگار: از هتل 6 کیلومتر دورتر از هتل است که اگر با تاکسی بروید 30 دقیقه و با مترو دهلی 25 دقیقه ای می رسید.
  • فرودگاه بین المللی دهلی: فرودگاه اصلی دهلی تا شما 2 کیلومتر فاصله دارد که تاکسی بعد از یک ساعت شما را می رساند. ریکشاو از تاکسی ارزان تر است. اگر ترانسفر فرودگاهی به هتل درخواست نداده اید، حتما برای کرایه با رانندگان هندی چانه بزنید و کمترین قیمت را بگیرید.

موقعیت هتل پارک این بای رادیسون نیو دهلی

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل

هند، هاریانا 122413، گوروگرام، بیلاسپور، ان اچ-8

NH-8, Bilaspur, Gurugram, Haryana 122413, India

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1093

به "هتل پارک این بای رادیسون نیو دهلی ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل پارک این بای رادیسون نیو دهلی ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید