همه چیز درباره ساحل جامتین پاتایا

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، ساحل جامتین پاتایا

ساحل جامتین 6 کیلومتر ساحل صاف شنی است که در 2 کیلومتری جنوب پاتایا و در 4 کیلومتری شهر پاتایا قرار گرفته است. این ساحل برای کسانی مناسب است که از آرامش لذت می برند و دوست دارند از هیاهو و شلوغی مناطق تفریحی دور باشند. با اینکه آپارتمان های بلند، هتل ها و رستوران های زیادی در این ساحل ساخته شده اما اینجا همچنان آرام است و در بین مردم محلی، مردم بانکوک و گردشگران خانوادگی محبوب است. در کناره های این ساحل شنی، درختان نخل زیادی هست و لبه های آب هم کمی شیب دار است. ساحل، رستوران ها و کافه های زیادی دارد تا گردشگران هنگام تماشای دریا از غذاهای دریایی و نوشیدنی های مختلف لذت ببرند. در این ساحل می توانید تفریحاتی مثل موج سواری با کایت، پاراسیلینگ، جت اسکی و باد سواری انجام دهید. برای آشنایی بیشتر با ساحل جامتین پاتایا در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

همه چیز درباره ساحل جامتین پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

چگونه به جامتین بروید

اگر از بانکوک با اتوبوس به ترمینال اصلی اتوبوسرانی پاتایا در شمال این شهر بروید از آنجا با اتوبوس با هزینه 5 تا 20 بات به شهر جامتین می رسید.

درباره جامتین

به محض اینکه از سمت جنوب شهر پاتایا از این شهر خارج می شویم به شهر جامتین می رسیم. جامتین هم مثل پاتایا از شهرهای محبوب گردشگران است اما ساکنان آن را بیشتر مهاجران دائم و کارگران تشکیل می دهند که باعث شده این شهر خلوت باشد. چون نام خیابان های تایلند با کاراکترهای لاتین نوشته می گردد در تابلوهای خیابانی و یا نقشه های شهری نام این شهر را به نام چوم تی ان می نویسند. از اواخر دهه 1990 مدت ها پس از اینکه پاتایا تبدیل به یکی از تفریحگاه های ساحلی این منطقه شده بود جامتین کم کم تبدیل به مکانی محبوب برای خانواده ها و گردشگران سنتی پاتایا شد .

جامتین هر آنچه ازتفریحگاه های ساحلی می خواهید را در فضایی خلوت تر و آرام تر به شما می دهد. اگر از Paratamnak Hill سوار بر تاکسی شوید 10 دقیقه ای به جنوب پاتایا می رسید پس اگر به پاتایا سفر کردید به آسانی می توانید به این ساحل زیبا هم سری بزنید. ساحل جامتین با هتل ها، آپارتمان ها و مهمان خانه های ارزان خود به مقصد گردشگری مناسب برای گردشگرانی تبدیل شده که تمایلی به گذراندن تعطیلات در مناطق تفریحی شلوغ پاتایا ندارند.

بسیاری از بروشورهای گردشگری جامتین را به نوعی به عنوان برادر کوچک پاتایا توصیف می نمایند با اینکه جامتین شاید انتظاری که شما از سواحل استوایی دارید را برآورده نکند اما محیطی آرامش بخش تر را برای شنا، آفتاب دریافت و لذت بردن از تفریحات ساحلی فراهم می نماید. با وجودیکه در سال های اخیر خانواده های روسی، گروه های چینی و گردشگرانی از بانکوک زیاد به این ساحل می آیند اما همچنان منطقه ای کمتر توریستی به حساب می آید. اولین هتل ها در ساحل جامتین در اوایل دهه 1980 ساخته شد و در دهه 1970 فقط گاهی قایق سواران به این محل رفت و آمد می کردند. زمانی که تعداد مهاجران و گردشگران تایلند زیاد شد ناگهان در دهه گذشته ساخت و ساز زیادی در این ساحل انجام گرفت. مهمترین جاذبه گردشگری شهر جامتین همین ساحل 6 کیلومتری آن است که با اینکه در آنجا صدای جت اسکی و موتور سواران زیاد شنیده می گردد اما همچنان جایی است که می توانید روزی آرام را در آن سپری کنید.

منبع: پاتایا-funtown.com و پاتایا.net

منبع: الی گشت
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 369

به "همه چیز درباره ساحل جامتین پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره ساحل جامتین پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید