ویژگی های قابل توجه کانیون

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، پارک ملی ، پارک ملی ، یوتا ، آمریکا این پارک به خاطر دره‌های باریک ، رودخانه‌ها ، دریاچه‌ها و آبشارها مشهور است . در همین حال ، Narrows یکی از مهم‌ترین مسیرهای پیاده‌روی در منطقه را فراهم می‌کند . این سایت حتی در ردیف شماره قرار نگرفت . 5 در فهرست آمریکا ، 100 ماجراهای مربوط به Geographic National Geographic

ویژگی های قابل توجه کانیون

در اصل یک تنگه باریک با دیواره‌های پرشیب قرمز است . آن به مدت 26 کیلومتر ( 16 مایل ) امتداد دارد و در بعضی مواقع 6 متر ( 20 فوت ) عریض است در حالی که صخره‌ها به 610 متر ( 2000 فوت ) می‌رسد . رودخانه باکره بین این صخره‌های عمودی قرار دارد اما کم‌عمق است بنابراین راهپیمایان می‌توانند به سادگی از آن عبور کنند . فرد می‌تواند مسافت‌های مختلف را افزایش دهد در حالی که تکمیل کردن مسیر می‌تواند یک روز کامل طول بکشد . علاوه بر این ، 12 اردوگاه برای campsites وجود دارد که در آن می‌توانید یک شب را در آنجا بگذرانید و روز بعد به سفر خود ادامه دهید .
چرا به آنجا بروی ؟
مسیر محبوب مناظر عالی و ماجراجویی هیجان‌انگیز را فراهم می‌کند . امکانات ، راه‌ها و اردوگاه عالی سفر را برای هر کسی آسان‌تر و قابل‌دسترس‌تر می‌کند . به خاطر داشته باشید که یک کفش راحت و یک چوب پیاده‌روی برای همراه آوردن شما توصیه می‌شود .
کی به آنجا بروی ؟
بهار و تابستان بهترین زمان برای افزایش Narrows هستند چون سطح آب پایین است و گرم است . در عین حال در پاییز و زمستان ، آب منجمد و سطوح بالا بسیار چالش برانگیز هستند .
چطور به آنجا برسیم ؟
بیشتر توریست‌ها از معبد "Sinawava " ، که در راه "ریورساید " به آن رسیده‌اند ، پیاده‌روی می‌کنند . شما می‌توانید با اتوبوس از شهرهای مختلف مثل لاس وگاس یا سالت لیک سیتی به پارک بروید .

انتشار: 31 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 43

به "ویژگی های قابل توجه کانیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی های قابل توجه کانیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید