پراندلی: ایتالیا مقابل لوکزامبورگ خیلی خوب عمل نکرد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، خبرنگاران: سرمربی ایتالیا پس از تساوی شاگردانش مقابل لوکزامبورگ اذعان کرد بازیکنانش بازی خوبی از خود ارائه نداده اند.

پراندلی: ایتالیا مقابل لوکزامبورگ خیلی خوب عمل نکرد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایتالیا شب گذشته (چهارشنبه) در دیداری محبت آمیز در استادیوم ورونا آنتونیو بنتگودی شهر ورونا مقابل میهمانش، لوکزامبورگ با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد. برای ایتالیا کلودیو مارکیسیو (9) و برای لوکزامبورگ ماکسیم چانوت (85) گلزنی کردند.

چزاره پراندلی، سرمربی ایتالیا در پی تساوی شاگردانش در این دیدار تدارکاتی گفت: تساوی مقابل لوکزامبورگ شکست مطلق نبود، هرچند واضح است که باید بهتر از این شویم. در این بازی خیلی خوب عمل نکردیم، چون اخیراً بازی های محبت آمیز کمی انجام داده ایم. بیایید بر این باور باشیم که می توانیم جام جهانی خوبی را در برزیل تجربه کنیم.

وی در مورد از دست دادن ریکاردو مونتولیوو که به دلیل مصدویت در بازی ایتالیا - ایرلند شانس حضور در رقابت های جام جهانی 2014 را از دست داد، گفت: کاملاً واضح است که بازیکنی را از دست دادیم که چندین سال در کنارمان بود ولی حالا باید چیزهای دیگری را در نظر گرفت، همانند بازی دادن به آنتونیو کاندروا و نکات هیجان انگیزی هم از او دیدم.

سرمربی 56 ساله آتزوری توضیح داد: ماریو بالوتلی دو موقعیت خوب گلزنی در نیمه نخست و یک موقعیت دیگر هم زمانی که آنتونیو کاسانو در نیمه دوم به بازی آمد، داشت ولی قدر آنها را ندانست. ایتالیا در حالی موقعیت های خود را در این بازی از دست داد که لوکزامبورک روی یک ضربه کرنر روی جای گیری کاملاً غلط بازیکنان ما به گل رسید. باید راه های نفوذ به دفاع مان را بهتر ببندیم، چون بازیکنان زیادی در خط میانی داریم که می توانند به خط دفاعی تیم یاری نمایند.

ایتالیا در گروه D جام جهانی 2014 با تیم های اروگوئه، انگلیس و کاستاریکا همگروه است.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 480

به "پراندلی: ایتالیا مقابل لوکزامبورگ خیلی خوب عمل نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراندلی: ایتالیا مقابل لوکزامبورگ خیلی خوب عمل نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید