پیغام جالب علیرضا بیرانوند برای حسن یزدانی

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، حسن یزدانی سوپراستار کشتی جهان و یکی از نوابغ کشتی ایران در طول تاریخ این روز ها خودش را آماده مسابقات می نماید. امروز عکس هایی از تمرینات دروازه بانی یزدانی منتشر شد که حسابی در فضای رسانه ای و مجازی سوژه شد و در نوع خودش بسیار جالب بود.

پیغام جالب علیرضا بیرانوند برای حسن یزدانی

کشتی گیران در کنار تمرینات فوق العاده سخت و طاقت فرسایی که انجام می دهند، برخی اوقات برای تنوع تمرینات رشته های دیگر مثل والیبال، بسکتبال، هندبال و فوتبال را هم انجام می دهند که در نوع خودش جالب توجه است. بعد از انتشار عکس های یزدانی در حال دروازه بانی، خیلی ها نام بیرانوند را میان آوردند و به شوخی مدعی شدند یزدانی هم می تواند در دروازه بانی مثل کشتی پیروز گردد و حتی رقیب خوبی برای بیرانوند به عنوان برترین گلر حال حاضر فوتبال ایران باشد.

همین موضوع بهانه ای شد که با علیرضا تماس بگیریم و نظرش را در مورد تمرینات گلری حسن یزدانی جویا شویم. بیرانوند که در حال رفتن به تمرین پرسپولیس برای انجام بازی محبت آمیز مقابل پیکان بود، با تماشا عکس های یزدانی گفت: حسن از دوستان خوب من است و ورزشکار فوق العاده ای هم به شمار میرود. همه او را می شناسند و نیازی نیست که من افتخارات او را یادآوری کنم. فکر می کنم او گلر خوبی هم باشد و شیرجه هایش نشان می دهد می تواند دروازه بانی کند.

گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی در مورد اینکه دوست دارد با یزدانی یک چالش گلری داشته باشد هم گفت: یزدانی هروقت دوست داشت به تمرینات ما بیاید و قطعا من و همه بچه های تیم از تماشا او راضی می شویم. امیدوارم حسن و بقیه بچه های تیم ملی کشتی در مسابقاتی که پیش رو دارند، پیروز شوند و برای کشورمان افتخارآفرینی نمایند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 27 تیر 1402 بروزرسانی: 27 تیر 1402 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2389

به "پیغام جالب علیرضا بیرانوند برای حسن یزدانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام جالب علیرضا بیرانوند برای حسن یزدانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید