چین وب سایت نارندرا مودی را فیلتر کرد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، یک منبع خبری در حزب حاکم بهاراتیا جاناتای هند فاش کرد، در پی درگیری میان نظامیان مرزبانی چین و هند در منطقه لداخ، ظاهرا مقام های چینی اقدام به فیلتر کردن وب سایت شخصی نارندرا مودی نموده اند.

چین وب سایت نارندرا مودی را فیلتر کرد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، آمیت مالاویا، مقام مسئول بخش اطلاعات و فناوری در حزب حاکم بهاراتیا جاناتا در یک توئیت به نقل از یک گزارش خبری نوشت که چین وب سایت رسمی نارندرا مودی، نخست وزیر هند را با استفاده از سیستم فیلترینگ اینترنتی مخصوص خود موسوم به دیوار آتش عظیم مسدود نموده اما جلوی دسترسی به وب سایت یک سیاستمدار هندی دیگر یعنی راهول گاندی را نگرفته است.

با این حال سایت های رسمی حزب بهاراتیا جاناتا و رئیس سابق آن یعنی آمیت شاه و همچنین وب سایت حزب اصلی اپوزیسیون هند یعنی حزب کنگره ملی هند از سوی چین فیلتر نشده اند.

وب سایت مودی بعد از آن از سوی مقام های چینی فیلتر شد که نظامیان هند و چین در مرز دو کشور درگیر شدند.

ماه ها بن بست در دره گالوان، جایی که منطقه لداخ هند در مرز با منطقه چینی آکسای چین واقع می گردد، از دوشنبه پیش به درگیری خشونت بار تبدیل شده است. نیروهای مسلح هند از کشته شدن 20 سربازشان در این درگیری ها خبر دادند. مقام های چینی هنوز آماری از تلفات منتشر ننموده اند.

در روزهای اخیر، مقام های پکن نیروهای هندی را مقصر این درگیری ها دانستند. روز آدینه سخنگوی وزارت خارجه چین به خبرنگاران گفت، این دره در طرف چینی خط کنترل (مرز دوفاکتوی چین و هند) واقع شده است. هند با رد این ادعای چین، تاکید نمود که نیروهای هندی همیشه در سمت خودشان از خط کنترل حضور دارند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1215

به "چین وب سایت نارندرا مودی را فیلتر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین وب سایت نارندرا مودی را فیلتر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید