کدام دیدنی های آمریکای جنوبی پرطرفدارتر هستند؟

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، امروزه با توجه به پیشرفت های روزافزونی که در منطقه ها آمریکای جنوبی حاکم بوده است تعداد زیادی از توریستان هستند که هر ساله از زیبایی های این منطق بازدید می نمایند و این منطقه مورد توجه تعداد زیادی از توریستان است از نواحی شمالی تا جنوبی این قاره پر از جاذبه های زیبایی است که باید از آن ها تماشا کنید و از تجربه های مهم خود در سفر خود به این منطقه ها خاطره سازی کنید. شاید بد نباشد در این میان سری نیز به مکزیک بزنید منطقه ای که در فصل های مختلفی از سال توریست می پذیرد و شما در سفرهای خود به اینگونه از منطقه ها می توانید تجربه های زیادی داشته باشید. برای بهره مند شدن از جاذبه های بسیار زیبا و تماشای های آمریکای جنوبی باید راهی سفر به این منطقه شوید و از جاذبه های تاریخی و طبیعی آن بازدید کنید مسافرت های تفریحی و توریستی در این منطقه می تواند برای خیلی از توریستان دارای جذابیت باشد. شما علاقه مندان در ادامه این بخش می توانید با جاذبه های مهمی از این منطقه آشنا شوید.

کدام دیدنی های آمریکای جنوبی پرطرفدارتر هستند؟

دیدنی های مهم و مجذوب نماینده آمریکای جنوبی:

خیلی از گردشگران این منطقه تفریحی را با وجود صخره های مجذوب نماینده و سواحل بکر آن به خاطر دارند این منطقه ها از مجذوب نمایندهیت های بسیار زیادی برخوردار است و شما علاقه مندان در سفر خود به این منطقه می توانید با مکان های دیدنی آمریکا بیشتر آشنا شوید. این منطقه با وجود استان های مختلف شناخته شده است دیدنی های شیکاگو نیز جزی از دیدنی های آمریکا است.

آتشفشان آرنال:

یکی از برترین دیدنی آمریکای جنوبی آتفشان آرنال می باشد که در کشور کارستاریکا واقع شده است و برای مردم این کشور به عنوان یک نماد بزرگ شناخته می گردد. این مکان دیدنی یکی از فعال ترین آتشفشان های دنیا می باشد که سالانه بیش از 200 هزار نفر از آن بازدید می نمایند. این مکان در فصل بهار به یکی از شلوغ ترین منطقه ها آمریکای جنوبی از لحاظ جذب گردشگران تبدیل می گردد و برای مردم کاستاریکا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این مکان پرتلاطم دارای منظره بی نظیری می باشد که در هر جای دنیا چنین چیزی را مشاهده نخواهید کرد.

دره مقدس:

این دره یکی از برترین منطقه ها گردشگری در کشور پرو محسوب می گردد و در آمریکای جنوبی از رتبه بسیار بالایی برخوردار می باشد. این دره دارای منظره بسیار زیبایی می باشد که در آن ویرانه های باستانی زیادی وجود دارد. این مکان از برترین منطقه های می باشد که می توانید در طول سفر خود از آن بازدید نمایید و از سفر خود لذت ببرید. شهر ماچوپیچو یکی از مهم ترین شهر هایی است که در این دره واقع شده است و دارای ویرانه های زیادی از گذشته می باشد که دسترسی و بازدید از آن فقط به وسیله پیاده روی و یا قطار هایی که از کنار آن می گذرند امکان پذیر است. این دره دارای هیچ گونه محدودیتی نمی باشد و همه روزه می توانید به صورت رایگان از آن بازدید نمایید.

پارک ملی تیانا:

یکی دیگر از دیدنی های آمریکای جنوبی پارک ملی تیانا می باشد که در کشور کلمبیا واقع شده است و یکی از پرچالش ترین منطقه های است که می توانید به آن سفر کنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.این پارک سرسبز دارای زیبایی و هیجان بسیار زیادی می باشد و در آن حیات وحش نیز وجود دارد. بعلاوه در این مکان دیدنی یک شهر باستانی وجود دارد که شما می توانید در مسافرت خود از آن بازدید نمایید. در این مکان دیدنی یک رودخانه وجود دارد که از لا به لای سرسبزی این پارک عبور می نماید و شما می توانید در بخش هایی از این رودخانه به شناکردن بپردازید.

کوه رورایما:

اگر علاقه مند به کوه نوردی و پیاده روی هستید این کوه زیبا در ونزوئلا واقع شده است و می تواند شما را شگفت زده نماید. این کوه بی نظیر می تواند یکی از برترین سفر های شما به آمریکای جنوبی را رقم بزند. در راستا شما برای رسیدن به این کوه زیبا رودخانه،درختان سر به فلک کشیده، دره، جنگل های انبوه و … وجود دارد که زیبایی های این منطقه را چندین برابر نموده است. برای بازدید از این کوه دیدنی پیشنهاد می کنیم در اوایل بهار و یا اواخر تابستان به آن سفر نمایید تا از شگفتی های منطقه استفاده نمایید.

جزیره ایستر:

یکی از برترین جزایری که در آمریکای جنوبی وجود دارد جزیره ایستر در کشور شیلی می باشد که به عنوان یک مکان مقدس برای مردم این کشور می باشد. در این جزیره مجسمه ای به نام موآی وجود دارد که جنس آن از سنگ می باشد و حدود 1000 عدد از آن در منطقه ها مخلتف جزیره ساخته شده است. این جزیره در جنوب شرقی اقیانوس آرام واقع شده است و یکی برترین جزیره های دنیا نام دارد. این جزیره برای مردم شیلی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و از آن به عنوان یک نماد بزرگ یاد می گردد. اگر قصد سفر به این کشور را دارید پیشنهاد می کنیم حتما از آن بازدید نمایید. این مکان یکی دیگر از دیدنی های آمریکای جنوبی می باشد. سواحل این جزیره دارای تفریحات آبی بسیار فراوانی می باشد و می تواند یک روز عالی را برای شما گردشگران عزیز بسازد.

همانطور که می دانید آمریکا دارای استان های مختلفی است یکی از مهم ترین آن ها نیز میشیگان است که برای آشنایی با دیدنی های استان میشیگان می توانید وارد لینک شوید این منطقه برای مهاجرت کردن نیز بسیار مناسب است و به همین دلیل مهاجران زیادی می پذیرد.

منبع: دیجیاتور
انتشار: 12 مرداد 1401 بروزرسانی: 12 مرداد 1401 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2228

به "کدام دیدنی های آمریکای جنوبی پرطرفدارتر هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام دیدنی های آمریکای جنوبی پرطرفدارتر هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید