کشورها و مناطق وابسته کانادا

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، کشور کانادا منطقه ای بسیار مهاجر پذیر است و هر ساله افراد بسیاری از نقاط مختلف جهان علاقه به مهاجرت کشور کانادا را دارند. این کشور از لحاظ کیفیت زندگی و امکاناتی که برای افراد مهاجر پدید می آورد در رتبه بسیار بالایی قرار گرفته است. با اینکه اغلب ساکنان کشور کانادا را مهاجران تشکیل می دهند اما فرهنگ بسیار غنی و خوبی در اجتماع وجود دارد. برای آشنایی با کشور کانادا و مناطق مختلف آن در این مطلب ما را همراهی کنید.

کشورها و مناطق وابسته کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور خیلی ارزان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

کشورهای مشترک المنافع با کانادا

استرالیا، آفریقای جنوبی، ایرلند و نیوزلند کشورهایی هستند که با کانادا دارای منافع مشترکی می باشند. در واقع این کشورها دارای قوانین اساسی یکسانی هستند و همه ی آنها می کوشند تا حقوق بشر را به درستی در کشور خود پیاده کنند. تبعیض نژادی در این مملک ها معنی ندارد و عموما قانون برای همه یکسان می باشد. این قوانین باعث می شود تا عدالت اجتماعی و کیفیت زندگی در این مناطق افزایش داشته باشد.

شهر مونترال در کشور کانادا

مونترال شهری در ایالت کبک کشور کانادا است و به عنوان یک شهر در سال 1832 تاسیس شد.

این شهر یک جزیره در تقاطع رودخانه های سنت لارنس و اتاوا است. بندر مونترال در انتهای خیابان سنت لارنس قرار گرفته است. اگر می خواهید در شهری زندگی نمایید که تمام حقوق شهروندی شامل حالتان شود مونترال انتخاب بسیار خوبی است.

این شهر حدودا دارای 1،800،000 نفر جمعیت می باشد. زبان رسمی این شهر فرانسه می باشد. تقریبا همه ی مردم به دو زبان انگلیسی و فرانسه مسلط می باشند. بعد از شهر پاریس ، مونترال دومین شهر فرانسوی جهان هست. در واقع این شهر یک شهر دو زبانه می باشد. بیشتر اقلیت های موجود در شهر اروپایی می باشند.

شهر ونکوور در کشور کانادا

شهر ونکوور واقع در ایالت بریتیش کلمبیای کشور کانادا است. نام این شهر از شخصی به نام جورج ونکوور گرفته شده می باشد.اگر دوست دارید در یکی از سطح بالاترین شهرهای جهان زندگی نمایید می توانید ونکوور را انتخاب کنید.

در شمال این شهر ونکوور دره ی burrard و در جنوب آن رودخانه ی fraser وجود دارد. در بعضی جاها نوشته است که ونکوور در یک جزیره قرار گرفته در حالی که این باوری غلط می باشد.

جمعیت این شهر تقریبا 486،000 هزار نفر است. مهاجران زیادی در این شهر زندگی می کنند، که اکثرشان چینی می باشند.54 درصد از جمعیت این کشور با زبان غیر انگلیسی صحبت می کنند.

در ونکوور اقدامات بسیار جدی و جالبی برای مقابله با انواع آلودگی محیط زیست اجرا شده است. این شهر دهمین رتبه را در بین شهرهای تمیز جهان به دست آورده است. زباله های ونکوور به صورت بسیار پیشرفته بازیافت می شود. دولت کانادا سیاست های خاصی را برای حفظ تعادل و جلوگیری از آلودگی های محیط زیست را در نظر گرفته است. کیفیت زندگی در ونکوور برای پنجمین بار در بین بهترین شهرهای جهان قرار گرفته است. انرژی های پاک بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند و مردم و دولت سعی دارند به جای سوخت های فسیلی از انواع انرژی های پاک استفاده کنند.

این شهر به دلیل دارا بودن پوشش گیاهی بسیار زیاد و عالی دارای صنعت جنگلداری عظیمی می باشد. همین طبیعت و پوشش گیاهی موجب می شود تا سالانه گردشگران بسیاری از این شهر بازدید کنند. در ونکوور پارک های بکر و طبیعی بسیاری وجود دارد که می توانید از تمام آنها دیدن فرمایید.

آب و هوای ونکوور گرم و آفتابی است. همین ویژگی باعث شده تا بیشتر مورد استقبال گردشگران قرار بگیرد. وجود منظره های بسیار زیبا و بکر افراد بسیاری را جذب این شهر می کند. تفریحات ساحلی نیز انتخاب بسیار خوبی می باشد.

این شهر معروف است به مرکز رسانه ای و فیلم می باشد. شهر ونکوور لقب هالیوود شمالی را داراست. ساخت انواع فیلم های با کیفیت جهان در این منطقه انجام می شود. سالانه فیلم های بسیاری در این حوزه فراوری می شود که افراد بسیاری از آن استقبال می کنند. چندین جشنواره نیز در ونکوور برگزار می شود که افراد و بازیگران معروف هالیوود در آن شرکت می کنند. شهر مونترال مقصد خوبی برای مهاجرت شما است.

در این شهر می توانید آخر هفنه های بسیار خوبی را بگذرانید. اجرای موسیقی های خیابانی و یا فعالیت در کلوب های متفاوت می تواند عالی باشد. تفریحات فراوانی در شهر مونترال وجود دارد که می توانید اوقات خوشی را در آن بگذرانید. با داشتن دوستانی هم زبان و همراه این شادی بسیار بیشتر خواهد شد. در این شهر می توانید ایرانی های بسیاری را دیدار نمایید.

به طور کلی کشور کانادا محلی عالی برای مهاجرت است. شما می توانید با این کار آینده خود و خانواده را تضمین نمایید. قابل ذکر است که سیستم آموزشی کانادا نیز بسیار پیشرفته است و کشور کانادا در فراوری علم نقش مهمی را دارد.

انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 911

به "کشورها و مناطق وابسته کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "کشورها و مناطق وابسته کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشورها و مناطق وابسته کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید