کلاهبرداری 150 میلیاردی در خرید و فروش طلا و جواهرات

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، خبرنگاران/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری متهم سابقه دار و کشف 150 میلیارد ریال کلاهبرداری در پوشش خریدوفروش طلا و جواهرات در بروجرد خبر داد.

کلاهبرداری 150 میلیاردی در خرید و فروش طلا و جواهرات

سردار یحیی الهی اظهار کرد: در پی مراجعه چند شهروند بروجردی به پلیس آگاهی این شهرستان مبنی بر اینکه یک نفر با ترفندهای متقلبانه و قول سرمایه گذاری در امر خرید و فروش طلا و جواهرات مبالغ زیادی را از آنان کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی کلاهبردار حرفه ای و سابقه دار را در سطح شهر بروجرد شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند، گفت: متهم در تحقیقات اجرا شده به جرم خود اعتراف و اذعان کرد، با جلب اعتماد مال باختگان و قول سرمایه گذاری در سود خرید و فروش طلا و جواهرات، از هرکدام مبالغی را دریافت و از این طریق 150 میلیارد ریال کلاهبرداری و متواری می شود.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه در این رابطه هشت مال باخته شناسایی شده است به شهروندان توصیه کرد که گول افراد سودجو و کلاهبردار را نخورند و در صورت برخورد با این گونه افراد، پلیس را در جریان قرار دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1827

به "کلاهبرداری 150 میلیاردی در خرید و فروش طلا و جواهرات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاهبرداری 150 میلیاردی در خرید و فروش طلا و جواهرات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید