کلوزفرند اینستاگرام به پست ها می رسد؟

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، اینستاگرام ظاهراً درحال کار روی قابلیتی است که درست مثل ویژگی حاضر در بخش استوری ها، به شما اجازه می دهد تا پست ها را از همه به جز دوستان نزدیک خود مخفی کنید. به عبارت دیگر، به زودی می توانید به تنظیماتی دسترسی داشته باشید تا برخی از پست ها برای همه کاربران نشان داده نشود.

کلوزفرند اینستاگرام به پست ها می رسد؟

به گزارش دیجیاتو، الساندرو پالوزی، مهندس حوزه نرم افزار که پیش تر هم اطلاعاتی را درباره قابلیت های آینده اپلیکیشن ها منتشر نموده بود، در پست نوی در صفحه خود تصویری را از قابلیت پست های غیرهمگانی منتشر نموده است. در این تصویر می توانیم ببینیم که کاربر تنظیماتی تحت عنوان Audience را در اختیار خواهد داشت تا معین کند که پستش برای همه (Everyone) نمایش داده گردد یا فقط دوستان نزدیکش (Close Friends).

حال باید دید که آیا مشخص دوستان نزدیک برای مشاهده پست ها با دوستان نزدیک در استوری ها فرق دارد یا خیر. به عبارت دیگر، آیا همان افرادی که می توانند استوری های خصوصی شما را ببینند، به این پست ها هم دسترسی پیدا می نمایند یا می توانید برای هر بخش به صورت جداگانه لیست Close Friends داشته باشید.

فعلاً معین نیست که این قابلیت چه زمانی برای عموم عرضه خواهد شد. بااین حال، واضح است که اینستاگرام سعی دارد از این ویژگی برای افزایش تعامل کاربران با شبکه اجتماعی خود استفاده کند. بسیاری از افراد درحال حاضر مایل به ارسال پست نو نیستند، چون اگر صفحه عمومی داشته باشند، خیلی ها محتوای آن ها را خواهند دید.

اینستاگرام چند هفته پیش به قابلیتی مجهز شد که کاربران مدت ها منتظر آن بودند. این قابلیت اجازه می دهد تا به حساب خود حداکثر 5 لینک اضافه کنید. مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، اذعان نموده که این ویژگی یکی از پردرخواست ترین ویژگی های این پلتفرم بوده است.

از سوی دیگر، اینستاگرام مشغول آزمایش قابلیت افزودن موسیقی به تصاویر اسلایدی و بخش یادداشت هاست. به عبارت دیگر، می توانید چندین تصویر را به صورت آلبوم منتشر کنید و روی همه آن ها یک آهنگ بگذارید.

منبع: فرارو
انتشار: 19 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1402 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2360

به "کلوزفرند اینستاگرام به پست ها می رسد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوزفرند اینستاگرام به پست ها می رسد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید