کنایه سولسشایر به کلوپ و اشاره اش به استفاده از زوج رونالدو و کاوانی

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد به سرمربی لیورپول کنایه زد و احتمال استفاده از زوج رونالدو و کاوانی در خط حمله شیاطین سرخ را رد نکرد.

کنایه سولسشایر به کلوپ و اشاره اش به استفاده از زوج رونالدو و کاوانی

به گزارش خبرنگاران، اولگنار سولسشایر که تیم تحت هدایتش فردا (شنبه) در هفته ششم لیگ برتر انگلیس پذیرای استون ویلاست، درباره شرایط مهاجم اروگوئه ای خود که این فصل تنها در یک بازی برای منچستریونایتد به میدان رفته است، گفت: کاوانی به طور کامل به تمرینات تیمی ملحق شده و آماده بازی است. مثل فصل گذشته ادینسون وقتی به ما ملحق شد، تمرینات پیش فصل نداشت. او اما بازیکنی فوق حرفه ای و بادقت است و خوشحالیم که به تمرینات گروهی و تیم ملحق شد. کاوانی برای بازی فردا در ترکیب تیم خواهد بود.

وی بعلاوه با تمجید از دروازه بان اسپانیایی خود گفت: داوید دخه آ در تابستان به من زنگ زد و گفت آماده کوتاه کردن تعطیلاتش و بازگشت به منچستر برای آغاز زودهنگام تمرینات پیش فصل است. او می خواست آماده و برترین نسخه از خودش باشد. داوید سخت کار کرد، متمرکز بود و حالا به لحاظ فیزیکی و ذهنی بهتر است که این به او اعتمادبه نفس و انگیزه لازم را می دهد. دخه آ حالا پشت چهار مدافع قدرتمند بازی می نماید، اما بازی جلوی دخه آی آماده برای مدافعان ما هم خوب است.

سرمربی نروژی منچستریونایتد سپس در کنایه به اظهارات فصل گذشته یورگن کلوپ سرمربی لیورپول یادآور شد: ما تنها امیدواریم چیزی را که شایسته اش هستیم، به دست بیاوریم. در دو بازی اخیر باید سه پنالتی به سود ما گرفته می شد که نشد. یک مربی خاص بود که سال گذشته بابت پنالتی گرفتن داورها برای ما ابراز نگرانی نموده بود و پس از آن بود که به نظر می رسد تصمیمات داوران در این زمینه تغییر نموده است!

سولسشایر بعلاوه در تمجید از فوق ستاره پرتغالی تیمش که از زمان بازگشت به این تیم در سه بازی، چهار گل به ثمر رسانده است، تأکید کرد: ما می دانستیم که رونالدو تأثیر زیادی روی تیم چه در زمین و چه خارج از زمین خواهد گذاشت. کریس همچنان یک بازیکن فوق حرفه ای است و نظم و انضباطی که او در طول دوران حرفه ای خود نشان داده است تا بتواند از آن بیشترین استفاده را ببرد، بر هم تیمی هایش تاثیرگذار بوده است. رونالدو بازیکن سطح بالایی است که اخلاق کاری فوق العاده ای دارد و می داند که قرار نیست در هر بازی به میدان برود، اما هر موقع که آماده نباشد به من می گوید.

وی در انتها بعلاوه درباره احتمال حضور همزمان کاوانی و رونالدو در خط حمله شیاطین سرخ گفت: این هیجان انگیز خواهد بود که کریس و ادینسون را در خط حمله کنار هم ببینیم و اطمینان دارم که آنها زوج خوبی خواهند شد. با توجه به اینکه تیم ها حالا بیشتر در لاک دفاعی می فرایند و فضای کمتری به رقبا می دهند، برای همین شما دوست دارید این سناریو (زوج رونالدو و کاوانی) را ببینید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1927

به "کنایه سولسشایر به کلوپ و اشاره اش به استفاده از زوج رونالدو و کاوانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه سولسشایر به کلوپ و اشاره اش به استفاده از زوج رونالدو و کاوانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید