گوشی میان رده گوگل پیکسل 4a را در تصاویر جدید ببینید

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، گوگل پیکسل 4a به عنوان جدیدترین گوشی شرکت گوگل به حساب می آید که این اواخر درباره آن زیاد شنیده ایم. این گوشی که در دسته بندی محصولات میان رده هم جای می گیرد، قرار است جایگزین پیکسل 3a گردد و حالا چند تصویر جدید از آن به بیرون درز نموده است. این تصاویر طراحی این محصول را به خوبی نشان می دهد که شامل حفره ای در نمایشگر برای دوربین سلفی و ماژول مربعی شکل برای دوربین و فلش LED دستگاه است. خود گوشی هم در یک قاب پارچه ای قرار گرفته تا اصالت و گوگلی بودن آن تضمین گردد!

گوشی میان رده گوگل پیکسل 4a را در تصاویر جدید ببینید

جالب ترین نکته در رابطه با این گوشی شاید انتخاب نمایشگر حفره دار باشد. اما این دوربین سلفی که لنز بسیار کوچکی هم در جلوی آن قرار گرفته، در حفره ای نسبتا عظیم قرار گرفته و اگر طراحی نهایی گوگل پیکسل 4a این چنین باشد، این گوشی را می توانیم یکی از زشت ترین گوشی های دارای نمایشگر حفره دار بنامیم! اگر دیگر شرکت ها توانسته اند حفره دوربین سلفی درون نمایشگر را کوچک تر نمایند، قطعا گوگل هم می توانست چنین کاری انجام دهد اما معین نیست چرا تصمیم گرفته حفره دوربین را انقدر عظیم انتخاب کند.

بخش پشتی این گوشی نیز همچنان طراحی عجیبی دارد. گوگل سعی نموده ماژول مربعی پیکسل 4 را به این گوشی هم بیاورد اما قرار دریافت یک دوربین و یک فلش در باکسی مربعی شکل، جذابیت خاصی ندارد.

قرار دریافت سنسور اثر انگشت در بخش پشتی هم می تواند به این معنی باشد که این گوشی نمایشگر OLED نخواهد داشت و از نمایشگر LCD بهره خواهد برد. یک مورد دیگر که در این تصاویر به خوبی معین نیست، وجود پورت 3.5 میلی متری هدفون است. این پورت در لبه بالایی گوشی قرار خواهد گرفت تا گوگل همچنان این پورت را در گوشی های میان رده خود زنده نگه داشته باشد.

انتظار می رود یکی از نسخه های پیکسل 4a به تکنولوژی 5G هم مجهز شده باشد. با این کار، این گوشی اولین گوشی گوگل خواهد بود که از 5G پشتیبانی خواهد نمود. زمان عرضه این محصول معین نیست اما اگر مثل پیکسل 3a باشد، عرضه این گوشی پیش از پرچمدار بعدی گوگل یعنی پیکسل 5 خواهد بود.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 991

به "گوشی میان رده گوگل پیکسل 4a را در تصاویر جدید ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی میان رده گوگل پیکسل 4a را در تصاویر جدید ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید