20 هتل 5 ستاره دهلی؛ هند

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، هندوستان یکی از کشور های پرجمعیت و البته جالب دنیا است که سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود می کشد. دهلی، پایتخت این کشور را می توان شهر فرهنگ، تاریخ، سیاست، تحصیلات، تجارت و در کل شهر رویاها دانست. هر گردشگری از سفر خود به هندوستان دلایلی دارد. بعضی از توریست ها به آثار تاریخی این کشور علاقه مند هستند و بعضی دوست دارند سبک زندگی عجیب مردمان این کشور را تجربه نمایند و البته از مناظر زیبای آن نیز لذت ببرند. اما هتل ها مکانی هستند که هر توریستی به آن احتیاج دارد و البته هتل های هندوستان نیز در مهمان نوازی شهره دنیای دارند. پس همراه خبرنگاران باشید تا با 20 هتل پنج ستاره هند آشنا شویم.

20 هتل 5 ستاره دهلی؛ هند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

هتل های هندوستان شهرت دنیای دارند و خدمات این هتل ها مورد ستایش بسیاری از گردشگران است. این هتل ها خدمات ویژه ای را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند و مشتریان نیز می توانند از امکانات موجود و آسایش خود در این مکان ها لذت ببرند. اما هرچه که باشد، بعضی از این هتل ها خدمات بهتری را ارایه می دهندو گردشگران نیز دوست دارند در آنها اقامت نمایند.

Hyatt Regency

اگر به دنبال این هستید که چند روز عالی داشته باشید و امکانات مختلفی در اختیار شما قرار داشته باشد، Hyatt Regency یک گزینه مناسب خواهد بود. این هتل در Bhikaji Cama قرار گرفته است که در نزدیکی سفارت خانه، شرکت های بزرگ و فرودگاه گاندی واقع شده است و این موضوع آن را تبدیل به یک انتخاب مناسب در سفر های تفریحی و تجاری می نماید. پس اگر تصمیم به یک استراحت دارید، خدمات بی شمار این هتل نظیر اسپا، باشگاه، استخر شنا و... می توانند خستگی را از تن شما درکند.

هتل Imperial

سبک و سیاق خاص و قدیمی هتل Imperial باعث شده که توجه گردشگران در هر نقطه ای از دنیا به این هتل جلب گردد. از 192 اتاق و 43 بخش این هتل می توان به رستوران، شیرینی پزی، کافی شاپ، بار در کنار استخر، اسپا، باشگاه و... اشاره نمود که تمام این خدمات یک سفر تجاری خوب را برای شما رقم خواهد زد. البته اگر یکی از میهمانان هتل Imperial باشید فاصله اندکی بین شما و مکان های برجسته هند وجود دارد که می توان به موزه ملی، Jantar Mantar، India Gate و Birla Temple اشاره نمود.

Taj Palace

یکی از لوکس ترین هتل های هندوستان Taj Palace نام دارد که حتی در دنیا نیز شهرت پیدا نموده است. از ویژگی های این هتل می توان به وعده های مختلف ناهار، استخر بیرون از هتل و مرکز ورزشی اشاره نمود. در واقع شما در این مکان می توانید از سفر تجاری خود بیشترین لذت را ببرید. Taj Palace با توجه به ساختار خود قابلیت ها و خدمات جالبی را در اختیار مشتریانش قرار می دهد.

Leela Palace

هتل Leela Palace در یک مکان دیپلماتیک از هند قرار گرفته که فرودگاه گاندی نیز در نزدیکی آن واقع شده است. این هتل خدمات با ارزشی را در اختیار مشتریانش قرار می دهد که ساختمان آن نیز طراحی زیبایی دارد. شما می توانید در یکی از 260 اتاق این هتل ساکن شوید و از خدمات ضروری و لوکس آن ها نظیر تلویزیون و پخش نماینده DVD، چای و قهوه ساز، مبلمان راحت و حمام زیبایشان استفاده کنید. غذاهای موجود برای وعده ناهار نیز یکی دیگر از قابلیت های رستوران Leela Palace به حساب می آید که شما در این محل می توانید چندین خوراکی مختلف را نظیر غذاهای اروپایی و ژاپنی میل کنید.

The Grand

در اطراف هتل The Grand منطقه سرسبزی قرار گرفته است که می تواند مکان مناسبی برای آسایش شما باشد. شما می توانید در فاصله بین ناهار، سرگرمی، خرید و اقدامات تجاری در این مکان قدم بزنید. این هتل دارای 390 اتاق عالی است که امکانات کافی و مدرن در آن ها قرار داده شده و مشتریان می توانند از خدماتی لوکس و آسایش بخش لذت ببرند. با یاری این ویژگی های عالی، محیط زیبا و میهمان نوازی خدمه، هتل The Grand قطعا یک مقصد عالی برای شما به حساب خواهد آمد.

The Oberoi

سرویس دهی عالی، غذاهای لذیذ و فضای داخلی زیبا تمام ویژگی هایی هستند که هتل The Oberoi را می سازند. این هتل از 202 اتاق و چندین بخش تشکیل شده که تمام آن ها نیز به امکانات جالبی مجهز هستند. غذاها و نوشیدنی های عالی و متنوع نیز میهمانان را هرچه بیشتر به این هتل وابسته می سازند.

هتل تاج محل

با فاصله یک مایلی از بنا های برجسته دهلی نظیر Pragati Maidan، Janpath و Rashtrapati Bhawan، هتل تاج محل قرار گرفته که مکان بسیار مناسبی برای گردشگران مختلف به حساب می آید. این مکان مناظر بی نظیر و چشم اندازهای شگفت انگیزی دارد. این هتل مجهز به 294 اتاق است که از امکاناتی جذاب و فضای داخلی زیبا بهره می برند و برای هر فردی می توانند یک انتخاب عالی باشند.

هتل The Metropolitan

اگر به دنبال یک هتل زیبا، آرام و محبت آمیز هستید، The Metropolitan می تواند یک هتل دوست داشتنی برای شما باشد. هتل The Metropolitan یکی از لوکس ترین هتل های دهلی به حساب می آید. این هتل 180 اتاق دارد که از تجهیزات مناسبی بهره می برند و قادر است تجربه ای لذت بخش و آرامی را برای مشتریانش به ارمغان بیاورند. فاصله نزدیک تا مجتمع های فروشگاهی و مکان های تجاری بر قابلیت های این هتل می افزایند.

هتل Eros (با مدیریت Hilton)

در هتل Eros حال و هوای سنتی هندوستان با ترکیب از مُدرنیته جریان دارد که نزدیکی آن به ایستگاه مترو Nehru نیز بر ویژگی های این هتل می افزاید. این هتل از 218 اتاق مبله بهره مند است که میهمانان به صورت 24 ساعته می توانند از خدمات باشگاه و استخر شنا بهره ببرند. از سایر خدمات این هتل می توان به درمان شفابخش Ayurvedic (نوعی درمان به وسیله تعادل بین روج، ذهن و جسم)، سرویس دهی 24 ساعته، مراکز تجاری و فروشگاه هایی جهت خرید سوغاتی اشاره نمود.

The Ashok

هتل The Ashok در یک منطقه دیپلماتیک قرار گرفته است. در این هتل می توانید تعطیلات بسیار عالی داشته باشید. در این مکان سعی شده تا بر روی تمام جزییات دقیق باشند و البته مشتریان نیز در آرامش کامل به سر ببرند. شاید بتوان گفت شما در این هتل به بهشتی از رنگ ها دعوت می شوید که زیبایی فضا های داخلی و جذابیت اتاق ها بر زیبایی این بهشت می افزایند. میهمانان این هتل در نگاه اول، احساس حضور در یک مکان رویایی را خواهند داشت.

Fraser Suites

هتل 9 طبقه Fraser Suites به دلیل نزدیکی به معبد Swami Narayan Akshardham در Mayur Vihar یک مکان مناسب برای مسافران تجاری محسوب می گردد و گردشگران نیز می توانید در این هتل نهایت لذت را ببرند. کارکنان این هتل تمام کوشش خود را می نمایند تا میهمانان در طول اقامت خود در Fraser Suites کم و کسری نداشته باشند و بدون شک یک تجربه بی نظیر را در این هتل به دست خواهید آورد. Fraser Suites از 92 اتاق تشکیل شده که طراحی آن ها نیز در ذهن مشتریان خواهد ماند. علاوه بر امکانات فوق، در این هتل شما چند کیلویی چاق خواهید شد، زیرا غذاهای بسیار لذیذی در آن سرو می شوند که در این بین غذاهای بین المللی نیز به چشم می خورند. امکانات تفریحی هتل Fraser Suites نیز شامل مرکز تناسب اندام، اسپا و استخر رو باز است.

ITC Maurya

نام هتل ITC Maurya از افسانه خاندان Maurya گرفته شده است. این هتل در طول زمان یکی از اصلی ترین انتخاب های خانواده های گردشگر و مسافران بین المللی بوده است. هتل مذکور موقعیت مناسبی دارد و در نزدیکی آن کاخ ریاست جمهوری، Janpath، India Gate و سایر مکان های برجسته هندوستان قرار گرفته است. هتل ITC Maurya دارای 438 اتاق است که این اتاق ها نیز دارای طبقه بندی خاصی هستند که در این بین می توان به مجموعه های لوکس، مجموعه بزرگ مربوط به ریاست جمهوری، اتاق ITC One (رده اول) و برج اشاره نمود. در تمام این اتاق ها نیز امکانات مختلفی قرار گرفته که نهایت آرامش را برای میهمانان فراهم می نمایند.

Vivanta by Taj Ambassador

در کنار منظره زیبای India Gate، Lodi Garden، Connaught place و Khan Market، هتل Vivanta by Taj Ambassador واقع شده است. این هتل در سال 1945 ساخته شد که در آن موقع 4 ستاره داشت (در حال حاضر یک هتل 5 ستاره به حساب می آید). این هتل دارای 88 اتاق است که امکانات مناسبی در آن ها ارایه می گردد و تمام انتظارات مشتریان در این مکان برآورده می گردد. از سایر خدمات این هتل می توان به کافی شاپ، بار، مرکز تجاری و اسپا با خدمات کامل اشاره نمود.

هتل Radisson Blu

شاید بتوان هتل Radisson Blu را ترکیبی از مناظر جذاب، وعده های غذایی خوب و اتاق های لوکس دانست. Radisson Blu یکی از بهترین هتل های دهلی به حساب می آید که در منطقه Gurgaon واقع شده است و به وسیله بزرگراه حدود 2 مایل (3.2 کیلومتر) با فرودگاه دهلی فاصله دارد. این هتل دارای 213 اتاق است که به اینترنت بی سیم پرسرعت، چای و قهوه ساز، تلویزیون LCD، حمام خصوصی و... مجهز هستند. غذاهای مختلفی نیز در این هتل سرو می شوند که به همراه نوشیدنی های متفاوت، می توانند تجربه دلنشینی برای شما بیافرینند.

هتل Uppals Orchid - An Ecotel

هتل Uppals Orchid در یک مکان سرسبز قرار گرفته و یکی از بهترین هتل های هندوستان محسوب می ِگردد. Uppals Orchid دارای 48 اتاق است که تمام این اتاق ها نیز حس و حال خوبی را در میهمانان ایجاد می نمایند. از سایر امکانات این هتل می توان به استخر شنا، مرکز تناسب اندام، اسپا، بار، زمین تنیس و مرکز تجاری اشاره نمود.

Hilton, Mayur Vihar

با حدود 10 تا 15 دقیقه رانندگی از مقبره همایون و مقبره Akshardham به هتل زیبای Hilton خواهید رسید. اتاق هایی زیبا با پنجره های بزرگ باعث می گردد که کل منظره شهر را تحت نظر داشته باشید. علاوه بر این، شما می توانید از خدمات درمانی اسپا استفاده کنید و تعادلی مناسب بین روج، ذهن و جسم خود ایجاد کنید.

هتل Kempinski Ambience

هتل Kempinski Ambience یک اقامتگاه دوست داشتنی و لوکس است که در قلب مرکز تجاری دهلی واقع شده است. بین این هتل و جاذبه های گردشگری دهلی فاصله کمی وجود دارد و همین باعث آسایش میهمانان خواهد شد. امکانات و خدمات رسانی این هتل عالی است و میهمانان می تواند از فضای زیبا و دکوراسیون آن نیز لذت ببرند. هتل Kempinski Ambience خدماتی را به شما می دهد که شاید فکرش را هم نکنید. هتل مذکور دارای 480 اتاق است که در این بین می توان به یک بار کوچک، ارتباط با بخش خدمات، چای و قهوه ساز، سرویس دهی به اتاق ها و حمام خصوصی اشاره نمود.

The Lalit

هتل The Lalit در یکی از مراکز تجاری بزرگ دنیا قرار گرفته است که اطراف این هتل 5 ستاره را نیز ساختمان های تجاری و مراکز خرید احاطه نموده اند. بعد از یک روز خسته نماینده، میهمانان این هتل می توانند از خدمات اسپا لذت ببرند و به روح و جسم خود تلطیف بخشند. این هتل دارای 461 اتاق است که تمام آن ها نیز طراحی داخلی زیبایی دارند. این اتاق ها از یک ایوان بزرگ و حمام خصوصی بهره می برند و تمام این امکانات باعث خواهند شد تا سفر به این هتل یکی از خاطره انگیز ترین رویداد های مشتریان باشد.

Le Meridien

شما در هتل Le Meridien می توانید شاهد ترکیبی ایده آل از آسایش و لوکس بودن باشید. هتل Le Meridien در بین مراکز تجاری و فروشگاه های مختلف واقع شده است که می تواند برای گردشگران مکان جذابی باشد. این هتل 358 اتاق دارد که با حس و حالی از میهمان نوازی و تجملگرایی ترکیب شده اند. در هتل مذکور بعضی امکانات عجیب نظیر خدمات پزشکی، خشکشویی و بخش هایی مثل استخر شنا، اسپا و مرکز تناسب اندام نیز وجود دارد.

The Park

The Park یک هتل زیبا و مدرن 5 ستاره است که در نیو دهلی قرار گرفته است. فاصله این هتل از فرودگاه بین المللی گاندی تنها 10 مایل (16 کیلومتر) است. در این هتل سعی می گردد تا میهمانان تجربه منحصر بفردی نسبت به سایر هتل های دهلی داشته باشند. در کل هتل مذکور دارای 220 اتاق و چندین بخش است که تمام آن ها نیز مجهز به چای و قهوه ساز، یک تراس خصوص و حمام زیبا هستند. استخر شنا و اسپا نیز یکی دیگر از قابلیت های این هتل هستند. منبع: Tourmyindia

منبع: کجارو
انتشار: 2 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 573

به "20 هتل 5 ستاره دهلی؛ هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 هتل 5 ستاره دهلی؛ هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید