9 اقامتگاه بوم گردی در سرایان به بهره برداری رسیده است

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، مسئول اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی سرایان گفت: تاکنون 9 اقامتگاه بوم گردی در این شهرستان احداث شده است.

9 اقامتگاه بوم گردی در سرایان به بهره برداری رسیده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی، محمد عرب امروز دوشنبه 20 آبان 98 با اعلام این خبر اضافه نمود: این اقامتگاه ها شامل کاروانسرا در شهر سرایان، اقامتگاه های بوم گردی نمکزار، راویج، زرین چاه و زرین گل در کویر زیبای سه قلعه یا بهشت منجمان، اقامتگاه های بوم گردی گوهر خاتون و ولی آباد در روستای گردشگری مصعبی، اقامتگاه بوم گردی عمارت میرزا در روستای نوده و اقامتگاه بوم گردی و سفره خانه سنتی کاه کوه در شمال شهر سرایان است که ظرفیت این اقامتگاه ها 400 نفر شب است.

او ادامه داد مجوز احداث و ایجاد 10 اقامتگاه بوم گردی دیگر در سطح شهرستان از جمله در روستای کریمو دو واحد، روستای مصعبی، شهر آیسک و روستاهای نرم و بنی خانیک هر کدام یک واحد، کال زو و سد شهید پارسا یک واحد بوم گردی و مجتمع تفریحی و کویر سه قلعه دو واحد بوم گردی صادر شده و امیدواریم تا انتها سال 1399 این اقامتگاهها نیز به بهرهبرداری برسند.

عرب اضافه نمود: تقریباً در تمام مناطق گردشگرپذیر شهرستان سرمایه گذاران ورود کردند و طرح های گردشگری در حال احداث هستند. ایجاد اولین اقامتگاه بوم گردی با موضوع گردشگری مزرعه در شهر سرایان و راه اندازی اقامتگاه بوم گردی و مجتمع تفریحی و اقامتی در شهر آیسک در دست اقدام و آنالیز است و سرمایه گذاران در حال تهیه طرح و تکمیل پرونده هستند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 662

به "9 اقامتگاه بوم گردی در سرایان به بهره برداری رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 اقامتگاه بوم گردی در سرایان به بهره برداری رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید