شروع اعتصاب سراسری کارکنان بخش دولتی یونان

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، خبرنگاران: کارکنان بخش دولتی یونان امروز اعتصاب سراسری و 48 ساعته خود را در اعتراض به کاهش تعداد کارمندان این بخش و اجرای سیاست های ریاضت مالی این کشور، شروع کردند.

شروع اعتصاب سراسری کارکنان بخش دولتی یونان

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، کارکنان بخش دولتی یونان امروز (سه شنبه) اعتصاب سراسری و 48 ساعته خود را در اعتراض به کاهش تعداد کارمندان این بخش و اجرای سیاست های ریاضت اقتصادی این کشور، شروع کردند.

کارکنان مدارس دولتی، دفاتر اقتصادیاتی و بیمارستان ها نیز به این اعتصاب سراسری پیوستند. خدمات فوریت های پزشکی یونان نیز با کارکنان کمتری به فعالیت خود ادامه می دهند.

یونان تحت فشار وام دهندگان بین المللی برای اجرای اصلاحات ساختاری اقتصادی و اقتصادی است. این کشور در سال 2010 میلادی مجبور شد برای رهایی از خطر ورشکستگی، از صندوق بین المللی پول، اتحادیه اروپا و بانک مرکزی اروپا یاری اقتصادی دریافت کند.

دولت یونان در برابر دریافت این یاری ها متعهد به کاهش کسری بودجه و بدهی خود شده است. یونان بدهکارترین کشور عضو یورو به شمار می رود و برای ششمین سال متوالی با رکود و کاهش رشد اقتصادی روبرو بوده است.

اتحادیه کارکنان بخش دولتی یونان اعلام نموده است که به اقدامات خود بر ضد سیاست های مخرب دولت این کشور و وام دهندگان بین المللی ادامه خواهد داد.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 375

به "شروع اعتصاب سراسری کارکنان بخش دولتی یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اعتصاب سراسری کارکنان بخش دولتی یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید