آلگری: موراتا یکی از فنی ترین مهاجمان فوتبال اروپاست، نمی دانم تکلیف دیبالا چه خواهد شد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از عملکرد ستاره اسپانیایی این تیم در شب پیروزی برابر سامپدوریا ابراز رضایت کرد.

آلگری: موراتا یکی از فنی ترین مهاجمان فوتبال اروپاست، نمی دانم تکلیف دیبالا چه خواهد شد

به گزارش خبرنگاران، ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس پس از پیروزی 3 بر یک مردانش در بازی شنبه شب در خانه سامپدوریا در هفته بیست و نهم سری A که با دو گل آلوارو موراتا و گل به خودی بازیکن حریف رقم خورد، به تمجید از این مهاجم اسپانیایی بانوی پیر پرداخت و به شبکه DAZN گفت: آلوارو از لحاظ فنی یکی از برترین مهاجمان فوتبال اروپاست. اگر قرار باشد از او در حالتی که پشت به دروازه است بازی بگیرید، به دردسر می افتد اما اگر اجازه دهید کمی در عرض بازی کند و فضا داشته باشد تا به مرکز برود، با ویژگی هایی که خاص خودش است، می تواند عالی بازی کند.

آلگری اضافه نمود: تیم ما از نظر فنی امروز عالی بود. با این حال ضروری است که در زمینه کنترل بازی عملکردمان را ارتقا دهیم چون هنوز برای بالا و پایین بردن ضرباهنگ بازی مشکل داریم. باید بهتر از این درک کنیم چه زمانی وقت سرعت دادن به بازی است و چه زمانی وقت شکیبا بودن و پایین آوردن سرعت آن. سامپدوریا حریف دست و پا بسته ای نیست اما ما به این نتیجه برای تثبیت جایگاه مان در رده چهارم و آماده شدن برای بازی مقابل ویارئال به برترین شکل ممکن، احتیاج داشتیم.

آلگری بار دیگر با تأکید بر اینکه تیمش در کورس قهرمانی سری A نیست، در پاسخ به این سؤال که آیا قهرمانی تیمش محتمل تر است یا تمدید قرارداد پائولو دیبالا - مهاجم آرژانتینی که قراردادش در انتهای فصل منقضی می گردد و هنوز خبری از تمدید آن نیست - تأکید کرد: نمی دانم. پائولو دارد درباره این موضوع با باشگاه صحبت می نماید. امیدوارم که او را برای بازی چهارشنبه در اختیار داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 خرداد 1401 بروزرسانی: 30 خرداد 1401 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2189

به "آلگری: موراتا یکی از فنی ترین مهاجمان فوتبال اروپاست، نمی دانم تکلیف دیبالا چه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: موراتا یکی از فنی ترین مهاجمان فوتبال اروپاست، نمی دانم تکلیف دیبالا چه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید